Wisse Automotive B.V. - Terneuzen

Adres: Informaticastraat 1, 4538 BT Terneuzen, Holandia.
Telefon: 115694300.
Strona internetowa: wisseautomotive.nl
Specjalności: Salon samochodowy, Warsztat samochodowy, Dealer pojazdów mechanicznych.
Inne ważne informacje: Dostawa, Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Karty debetowe, Karty kredytowe, Płatności mobilne NFC, Karty kredytowe.
Opinie: Ta firma ma 181 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.4/5.

📌 Lokalizacja Wisse Automotive B.V.

Wisse Automotive B.V. Informaticastraat 1, 4538 BT Terneuzen, Holandia

⏰ Godziny otwarcia Wisse Automotive B.V.

  • Poniedziałek: 09:00–18:00
  • Wtorek: 09:00–18:00
  • środa: 09:00–18:00
  • Czwartek: 09:00–18:00
  • Piątek: 09:00–18:00
  • Sobota: 09:00–17:00
  • Niedziela: Zamknięte

Wisse Automotive B.V. - Salon samochodowy i warsztat

Wisse Automotive B.V. to firma z siedzibą w Adres: Informaticastraat 1, 4538 BT Terneuzen, Holandia, specjalizująca się w serwisie i sprzedaży samochodów. Firma jest znana ze swojego profesjonalnego zarządzania autobusami i samochodami. Możesz skontaktować się z nami za pomocą telefonu: Telefon: 115694300.

W naszym salonie samochodowym możesz znaleźć nowe modele i modeli popularne, a także usługi serwisowe. Nasi warsztat oferuje usługi naprawcze i serwisowe dla samochodów, w tym naprawy i remonty. Możesz również kupić hereцей samochodowy lub wagoner.

Nasza oferta obejmuje także usługi montażowe i rozbudowę samochodów. Nasz salon samochodowy jest otwarty dla wszystkich, także osób z niepelniętością. Dostępne są także tarce debetowe, karty kredytowe, płatności mobilne NFC, karty kredytowe.

Opinie

U nas możesz odczytać recenzje i opinie klientów na Google My Business. Średnia ocena wynosi 4.4/5.

Oceny i recenzje klientów: 181.

👍 Recenzje dla Wisse Automotive B.V.

Wisse Automotive B.V. - Terneuzen
Romeo ?. N. G.
3/5

In juli 2025 kregen wij pech met onze nieuwe auto, een Peugeot 208 GT Hybrid die pas een paar maanden oud was. De auto startte niet meer. Wij hebben toen Peugeot Assistance gebeld, die vervolgens de ANWB inschakelde. De medewerker van de ANWB adviseerde ons om de auto naar een erkende garage te brengen.

De dichtstbijzijnde Garage Wisse in Terneuzen is een officiële Stellantis-dealer. Ik belde direct om een afspraak te maken. Dat verliep aanvankelijk soepel: er werd meteen een afspraak ingepland en er werd voor de volgende dag een leenauto voor ons geregeld.

De volgende dag reed ik met de Peugeot naar Garage Wisse. Ik meldde me eerst bij de dame die verantwoordelijk is voor de leenwagens. Zij was erg vriendelijk en behulpzaam. Ze wist al dat ik zou komen en hielp me vlot verder. Ze gaf wel aan dat ik me eerst even moest melden bij de balie van de werkplaats.

Daar verliep het een stuk minder prettig. Ik werd vrij koel ontvangen en er werd direct getwijfeld of ik wel een afspraak had. De toon was onnodig scherp. Ik reageerde daarop door rustig maar duidelijk te zeggen dat er wél een afspraak was gemaakt en dat dit ook bekend was bij de afdeling leenwagens. Het ontvangst voelde allesbehalve klantvriendelijk. Desondanks gaf ik de sleutels af en werd mij verteld dat men naar de auto zou kijken.

De eerste week hoorde ik helemaal niets. Ik heb zelf gebeld om te informeren naar de status. Toen kreeg ik te horen dat ze nog niet naar de auto hadden gekeken. In week twee was de situatie onveranderd. Ook toen moest ik zelf bellen en was de communicatie ronduit slecht. In week drie en vier precies hetzelfde verhaal: geen enkel proactief contact vanuit de garage. Pas in week vijf besloot ik opnieuw zelf contact op te nemen. Inmiddels waren we ruim een maand verder.

Om het kort te houden: pas in de achtste week kreeg ik eindelijk te horen dat de volledige versnellingsbak vervangen moest worden. Deze reparatie werd gelukkig in twee weken uitgevoerd. In die laatste week werd ik wél goed op de hoogte gehouden door een andere medewerker. Maar op dat moment was mijn vertrouwen in de service eigenlijk al verdwenen.

Na in totaal 2,5 maand kreeg ik eindelijk het verlossende telefoontje dat ik de auto kon ophalen. Maar zelfs toen was het ontvangst allesbehalve hartelijk. Je zou verwachten dat, na zo’n lange wachttijd en gebrekkige communicatie over een auto die nog geen jaar oud is, er op zijn minst een warm welkom, een kopje koffie en een oprechte excuses zou volgen. Ook een duidelijke uitleg over wat er precies mis was en waarom het zo lang duurde, had op zijn plaats geweest. In plaats daarvan werd vooral benadrukt dat het vervangen onderdeel € 11.000 kostte — iets wat voor mij als klant niet relevant is. Het gaat tenslotte om een nieuwe auto en dit soort defecten zouden simpelweg niet mogen voorkomen.

Samenvatting van mijn ervaring:
• Ontvangst bij de afdeling leenwagens: uitstekend
• Ontvangst bij de balie van de garage: zeer slecht
• Communicatie tijdens het gehele proces: zeer slecht (alleen de laatste week was dit in orde)
• Ontvangst bij het ophalen: zeer slecht

Een negatieve ervaring zoals deze zorgt ervoor dat ik mijn verhaal ook negatief zal doorvertellen aan anderen. Ik zal Garage Wisse in Terneuzen daarom zeker niet aanbevelen.

Tip aan Garage Wisse:

Aftersales en klantbeleving zijn cruciaal, zeker op een eiland waar “ons kent ons” geldt. Ook al is de auto niet bij jullie gekocht, jullie vertegenwoordigen Stellantis en zijn daarmee een visitekaartje van het merk. Klantgerichtheid en duidelijke communicatie kunnen het verschil maken tussen een tevreden klant en een verloren klant.

UPDATE:
Na de reactie van Wisse Automotive, waarin zij aangeven verantwoordelijkheid te nemen voor de gemaakte fouten en deze ook erkennen, wil ik benadrukken dat dit voor mij het allerbelangrijkste is. Mijn doel is niet om bedrijven neer te halen, maar juist om ze positief wakker te schudden, zodat ze leren van hun fouten en eraan werken. Omdat ze dit hebben erkend en stappen ondernemen om het te verbeteren, geef ik drie sterren.

Wisse Automotive B.V. - Terneuzen
Jasper D. C.
5/5

Al haast 45 jaar klant bij Wisse , en nu net mijn 10 auto daar gekocht,,ben er altijd tot volle tevredenheid geholpen, zou er anders nooit zolang klant zijn gebleven.

Wisse Automotive B.V. - Terneuzen
Pedro E. M. V. D. B.
5/5

Altijd fijne en duidelijke afspraken. Wij komen hier nu een goed jaartje en zijn blij met de keuze om hier onze auto aan te schaffen en te onderhouden.

Wisse Automotive B.V. - Terneuzen
Timo M.
5/5

Ik ben geen klant bij Wisse Automotive, ondanks de drukte en vakantietijd werd ik direct geholpen met mijn lekke band. Mijn dochter kreeg zelfs een lekker ijsje. Toppers !

Wisse Automotive B.V. - Terneuzen
ronald S.
5/5

Pas bij garage Wisse geweest voor een update van mijn navigatie van mijn Peugeot 2008. Prima service fijne mensen en heel goed geholpen. Top garage.

Wisse Automotive B.V. - Terneuzen
Bert P.
4/5

Dacia beurt bij deze Renault dacia garage.
Alles tiptop in orde.
Vijf sterren als mijn auto gewassen zou zijn,helaas dus niet.

Wisse Automotive B.V. - Terneuzen
Chris D. G.
1/5

Door een fout van hun is een aankoop van een auto niet door gegaan. Ze wilden een goedkopere versie voor een duurder versie verkopen. Ze wilden nog wel iets aanpassen, maar niet geheel. Een excuus kon er ook niet vanaf.

Wisse Automotive B.V. - Terneuzen
Els V. D.
5/5

Alex goeie verkoper klantvriendelijk en goeie service om auto op te halen voor beurten

Go up