- Reisgenot Nederland
- Maastricht
- Van der Valk Hotel Maastricht - Maastricht
Van der Valk Hotel Maastricht - Maastricht
Adres: Nijverheidsweg 35, 6227 AL Maastricht, Nederland.
Telefoon: 433873500.
Website: hotelvandervalkmaastricht.nl
Specialiteiten: Hotel, Bar, Multifunctionele ruimte, Restaurant, Zwembad, Kuurhotel.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 4026 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.
📌 Locatie van Van der Valk Hotel Maastricht
Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van het Van der Valk Hotel Maastricht, geschreven in een formele en vriendelijke toon, met de gevraagde
👍 Beoordelingen van Van der Valk Hotel Maastricht
B H.
Prima vdValk, kamers voldoen aan de wensen, een balkon was fijn geweest, dit was alleen een Frans balkon maar meer kan ik niet bedenken wat ik anders gedaan zou hebben. Iedereen is even vriendelijk, de ambiance van de Brasserie met zijn leuke muziek, fijne zitjes, aardige medewerkers en lekkere eten zijn uitstekend. Wij hadden nachos, American burger en vegetarische schnitzel. Als dessert de dame blanche en pistache. Die pistache lijkt op de Dubai-reep met de kataifi, machtig maar heerlijk! De online drankenkaart is niet compleet, wijn ontbreekt maar is er natuurlijk wel. Verder is Binnenlands gedestilleerd verkeerd geschreven (Binnenlandse gedestileerd)😁. Voldoende parkeergelegenheid en ook de mogelijkheid om elektrisch op te laden (laadkaart ophalen bij receptie €75,- borg, wordt keurig verrekend). Het ontbijtbuffet is heel compleet met showcooking en alles wat je bij een internationaal ontbijt zou kunnen verwachten. Als ik hierop iets aan zou merken zou het zijn dat er nog eigeel zat in mijn eierdopje en dat ik graag geweten had of de worstjes gemaakt zijn van kip,varken of misschien vegetarisch zijn. Zoals bij elke vdValk is parkeren gratis. Wellness ook aanwezig middels zwembad, sportruimte en sauna's maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. Leuke vdValk!
mieke T. W.
Mooi hotel, vriendelijk personeel. Lekker gegeten. Maar wil je voor je rust komen, geen goed idee. De kamers zijn ontzettend gehorig. De standaard kamer liggen allemaal aan de snelweg kant heb ik me laten vertellen bij de receptie. Het is helaas een herrie. Je betaald een hoop. Wij ongeveer 260 euro voor 1 nacht. Kon een andere kamer krijgen maar wel voor een meerprijs. Nou laat maar dan..betaal al genoeg voor 1 nacht. Sorry voor deze herrie komen we niet meer terug
Karolina
Helaas was ons verblijf in dit hotel teleurstellend, vooral gezien het luxe imago en de hoge prijs. Al bij het inchecken ging het mis – onze sleutelkaart was niet geactiveerd, waardoor we vanaf de 10e verdieping terug naar de receptie moesten.
Ik had extra verjaardagdecoratie besteld – de ballonnen waren slap en zagen er slecht uit. Het dessertsetje met macarons (tegen extra betaling) bevatte slechts twee stuks. De kamer was niet goed schoongemaakt – afval, haren in de badkamer en slordig opgemaakt bed.
Het diner in het hotelrestaurant stelde ook teleur – de kwaliteit van de gerechten was inconsistent en de bediening was vreemd en niet professioneel.
Voor deze prijs had ik veel meer verwacht. Jammer genoeg kan ik dit hotel niet aanraden en ik kom niet terug.
CAMuller
Het was er niet superslecht maar ook niet wat we ervan verwacht hadden.|Personeel bij de receptie deels ongeïnteresseerd. Lag er aan wie er op dat moment stond. Kamer niet echt goed schoongemaakt. Gebruikte tissues van de voorganger onder het bed bij binnenkomst kamer.|Regels van het heel kleine zwembad... kinderen onder de 12 jaar alleen onder begeleiding worden niet opgevolgd, dus bommetjes door kinderen die alleen in het zwembad zijn zodat zwemmen ronduit gevaarlijk wordt omdat je bang moet zijn dat er een kind bovenop je springt.
Piet
De vriendelijkheid aan de receptie is wel minder geworden , hier al dikwijls geweest , en de dames aan de receptie waren altijd super vriendelijk, maar nu is dat stukken minder geworden , de jonge man die er nu staat moet toch eens iets doen aan zijn gast vriendelijkheid, jammer want dit is toch t begin van een paar leuke dagen in Maastricht
Carla
Badkamer was niet heel schoon, gehorige kamers. Gekke schuifdeur/ spiegel tussen slaapkamer en badkamer die niet goed dicht gaat.
Locatie is ok, op fietsafstand van het centrum en heuvellandschap. Kamer wordt niet schoongemaakt/ opgemaakt tijdens je verblijf. Drukke weg langs de voorkant van het hotel.
M L.
Afgelopen weekend hebben wij twee nachten doorgebracht in Van der Valk Maastricht, maar helaas was de ervaring teleurstellend. Bij aankomst op zaterdag om 15:30 werden we niet bepaald hartelijk ontvangen door de receptie. Het inchecken kon pas vanaf 16:00, wat vrij laat is. De dame aan de balie leek weinig zin te hebben in haar werk en toonde geen enkele interesse. Er werd niets uitgelegd over de faciliteiten, en er was geen enkele vraag hoe onze reis was verlopen. Bij vertrek kregen we opnieuw geen enkele vraag over ons verblijf, wat de onpersoonlijke service benadrukte.
Een ander punt van frustratie was het parkeren. Bij het uitrijden kregen we een dure rekening van tientallen euro’s omdat we onze parkeerkaart niet hadden laten scannen. Dit was ons niet verteld bij het inchecken. Toen we dit bij de receptie meldden, kregen we geen enkele medewerking en werd ons op een kille manier verwezen naar een automaat in de lobby om het zelf op te lossen.
De kamer was op zich prima, maar had ook verbeterpunten. Bij aankomst was de kamer steenkoud, en in de douche troffen we schimmel op meerdere plekken. De ventilatie in de badkamer was duidelijk niet voldoende, waardoor vocht slecht weg kon. Gelukkig sliepen de bedden wel comfortabel, wat ons verblijf nog enigszins redde.
De brasserie in het hotel was daarentegen een positieve ervaring. We hebben hier twee keer gezeten, en de bediening was erg vriendelijk. De drankjes waren goed verzorgd, en we voelden ons hier wél welkom.
Samenvattend was ons verblijf verre van vlekkeloos. Hoewel de bedden en de brasserie voor wat comfort zorgden, werd dit overschaduwd door de slechte service aan de receptie en het gebrek aan onderhoud in de kamer. Het lijkt erop dat Van der Valk Maastricht nog flink wat stappen moet zetten op het gebied van gastvrijheid en organisatie.
Natascha V.
Fantastisch hotel. Heerlijke bedden, mooie kamer en dan heb ik het nog niet gehad over het ontbijtbuffet 🥰. Nergens zo'n uitgebreid, veelzijdig en lekker ontbijtbuffet gezien/ gegeten. Tevens staat het hotel op een makkelijk te bereiken plek.
Travel'Inn Maastricht B.V. - Maastricht
Reisbureaus In Maastricht - Maastricht
The Travel Club Maastricht - Maastricht
Brands Events - Maastricht
Wolder - Maastricht
Stichting Heemkunde van Wilre tot Wolder - Maastricht
Agility Regio Limburg - Maastricht
De Luibe - Wijkcentrum Oud Caberg - Maastricht
Dinghuis - Maastricht
Volkstuin 't Heserhöfke - Maastricht
Stichting Buurtcentrum "De Romein" - Maastricht
Buurttuin van Pottenberg - Maastricht
Rozenpark - Maastricht