Van der Valk Hilversum - De Witte Bergen - Eemnes

Adres: Rijksweg 2 Laren, 3755 MV Eemnes, Nederland.
Telefoon: 355395800.
Website: hoteldewittebergen.nl
Specialiteiten: Hotel, Buffetrestaurant, Koffiehuis, Conferentiecentrum, Laadstation voor elektrische voertuigen, Multifunctionele ruimte, Casino, Lunchrestaurant, Planning van vergaderingen, Restaurant.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 4094 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

📌 Locatie van Van der Valk Hilversum - De Witte Bergen

Van der Valk Hilversum - De Witte Bergen is een uitstekend hotel gelegen in het mooie Laren, deel van de gemeente Eemnes in Nederland. Het hotel is bijzonder bekend om zijn uitgebreide faciliteiten en topkwaliteit service. De uitmuntende locatie biedt een perfecte combinatie van rust en luxe, ideaal voor zowel zakelijke als particuliere gasten. Het adres van het hotel is Rijksweg 2, 3755 MV Eemnes.

Samenvatting van Van der Valk Hilversum - De Witte Bergen

Een topgeclassificeerd hotel met een breed scala aan faciliteiten en diensten, gelegen in de prachtige omgeving van Laren. Ideaal voor zowel zakelijke als particuliere gasten.

Kenmerken en faciliteiten

  • Hotel - Ruime kamers en suites met alle comfort
  • Buffetrestaurant - Variërende menu's met heerlijke Nederlandse en internationale gerechten
  • Koffiehuis - Ontspannen in een gezellige omgeving met heerlijke koffie en taart
  • Conferentiecentrum - Moderne vergaderruimtes voor zakelijke bijeenkomsten
  • Laadstation voor elektrische voertuigen - Maak gebruik van een laadstation voor je elektrische wagen
  • Multifunctionele ruimte - Flexibele ruimte voor diverse evenementen
  • Casino - Probeer geluk in het casino binnen het complex
  • Lunchrestaurant - Snelle en smaakvolle lunches tussen je activiteiten door
  • Planning van vergaderingen - Biedt planning van vergaderingen aan
  • Restaurant - Prestigieuze restaurant met uitstekende keuken

Contactgegevens en website

Beoordelingen

Van der Valk Hilversum - De Witte Bergen heeft een uitgebreide historie van klantbeoordelingen. Met een gemiddelde van 4094 reviews op Google My Business, geeft het hotel een sterke indruk op veel gasten. De gemiddelde mening is echter 3.9/5, wat aangeeft dat er altijd ruimte is voor verbetering.

👍 Beoordelingen van Van der Valk Hilversum - De Witte Bergen

Van der Valk Hilversum - De Witte Bergen - Eemnes
Quint P.
1/5

Van 13 tot en 15 juni met mijn ouders in dit hotel gelogeerd. Naar aanleiding hiervan hadden wij twee klachten. Helaas waren er in het hotel geen klachtenformulieren aanwezig, maar de receptioniste raadde ons aan om een mail te sturen, want dan "komt het ook bij de directie terecht".

Heel ijverig heb ik gelijk op 15 juni een klachtenmail gestuurd.
Toen ik op 26 juni nog niets gehoord had (nog niet eens een ontvangstbevestiging), heb ik nog een mail nagestuurd, waar ook geen reactie op kwam.

Daarna dacht ik: ik ga bellen. Dus dat heb ik op 1 juli gedaan. Kreeg toen een vriendelijke mevrouw aan de lijn, die de mail met de klachten er gelijk even bij zocht, en aangaf dat haar leidinggevende deze wel gezien had. Ze zou de mail nog een keer doorsturen aan haar leidinggevende, die er dan op zou reageren.

Toen ik op 9 juli nog steeds niets van deze leidinggevende gehoord had, begon ik mij enigszins ongerust te maken en heb nog maar een keer gebeld. De mevrouw aan de telefoon was wat minder servicegericht, zocht wel de mail er weer bij en zei dat haar leidinggevende er even goed naar moest kijken. Ik vroeg of Van der Valk niet een protocol heeft om klachten bijv. binnen twee weken af te handelen, maar dat hadden ze niet - althans deze vestiging niet.

Inmiddels is het 14 juli, bijna een maand na mijn verblijf en bijna een maand na het versturen van de klacht. Ik verwacht van de leidinggevende nu - na een maand - op zijn minst een verbetervoorstel van 100 A4-tjes of een uitgebreide Powerpoint-presentatie met de manier waarop ze de nodige verbeteringen zullen doorvoeren.

Ik denk dat als ik zelf de klachtafhandeling zou moeten schrijven, dat ik (zonder AI) binnen 5 minuten wat uit mijn mouw schud.

Ter vergelijking: toen ik met familie in Van der Valk Zaltbommel verbleef, waren we ook niet tevreden over een onderdeel (de schoonmaak van de kamer. De receptie gaf toen een korte uitleg en daarna een voucher voor 4 gratis drankjes. Dit kostte 5 minuten en de klacht was opgelost.

Bij Hilversum is de leidinggevende echter al een maand aan het nadenken over een reactie op een schriftelijke klacht. Mijn verwachtingen zijn hooggespannen.

Ik hoop echter, dat de manier waarop wij in het restaurant behandeld werden (dat was deel 1 van mijn oorspronkelijke klacht) niet exemplarisch is voor de manier waarop dit hele hotel met zijn klanten omgaat.

Update: twee maanden na mijn schriftelijke klacht over o.a. de slechte service in het restaurant nog helemaal niets gehoord van Van der Valk. Na het versturen van mijn klacht op 15 juni heb ik nogmaals een mail gestuurd en heb nog 2x gebeld. Ze zouden op de klacht terugkomen, maar dat is dus nooit gebeurd.
Conclusie: de slechte service in het restaurant is dus inderdaad exemplarisch voor de slechte manier waarop dit hotel met klachten en met zijn klanten omgaat! Nooit meer De Witte Bergen!

Van der Valk Hilversum - De Witte Bergen - Eemnes
Leon V. B.
4/5

We gingen met gemengde gevoelens naar dit hotel; veel negatieve reviews gelezen.
Maar het is ons 100% meegevallen.
Prima, nette kamer, schone, frisse badkamer.
Jammer dat het balkon plakte. Dit ook doorgegeven, maar helaas niet schoongemaakt tijdens ons verblijf.
Personeel allemaal heel vriendelijk.
Heerlijk gegeten in het restaurant.
Ja er zitten vlekken op het tapijt in de gang, maar daar waar zoveel mensen overheen lopen kan dit voorkomen.
Je weet dat een van der Valk Hotel dicht aan de snelweg ligt, maar een paar km verder fiets je door leuke plaatsjes, we hebben heide, bos en polder gehad. Prima uitvalsbasis voor een paar dagen fietsen

Van der Valk Hilversum - De Witte Bergen - Eemnes
Maarten V.
2/5

Check-in bij een chagrijnig gezicht. Receptionisten zitten achter de balie en staan al zuchtend op. Ze hebben er zin in.

De zoektocht naar de kamer begon. Door het restaurant, tussen de robots door (echte gastvrijheid) heb ik mij een ongeluk staan zoeken naar kamer 110.

Ik wilde een meneer van housekeeping om de juiste richting vragen maar hij was druk aan het bellen in zijn moedertaal.

De kamer rook muf, het was er warm, de ‘airco’ werkt niet/slecht en er kon geen raam open. Wel een deur. Een deur naar een balkon welk je deelt met meer dan 20 kamers. Een vies balkon met overal peuken, gore asbakken en nog smerigere roggelende rokers. Vies volk. Had ook niet anders verwacht bij een snelweg hotel voor 100 euro per nacht.

Datzelfde volk maakt dat je de balkon deur niet open wilt zetten. Lees: je kan je kamer niet luchten als je er niet bent of als je slaapt.
Niet veilig en niet fris.

Hierover belde ik naar de receptie maar die wisten geen oplossing, behalve een down-grade in kamertype.

Na een warme nacht in een muffe kamer werden wij gewekt door housekeeping die om 09:00 aan de deur stonden op een zondag. Na hun weggestuurd te hebben zetten ze muziek aan op de gang!?

Ik heb veel hotels gezien maar dit was nieuw. Het hele hotel is zo gehorig als wat. Je hoort elke stap, elk toilet en elk gesprek van de kamers rondom en de housekeeping besluit muziek te draaien op de gang!

Bij check-out kaartte ik dit aan en ik werd bedankt voor het doorgeven.

Ik hoop niet dat ik ooit nog eens hoef te logeren in dit hotel.

Van der Valk Hilversum - De Witte Bergen - Eemnes
Erwin D. G.
1/5

Helaas een slechte ervaring.
Het begon al met het boeken van een kamer. De dame van de receptie deed niet de moeite om mij als klant goed te woord te staan, laat staan te helpen met een keuze van onze kamer. Ze wist niets ons te vertellen over de beschikbaarheid van kamers. Deed daar ook totaal geen moeite voor en scheepte ons af door te verwijzen naar online incheck, terwijl wij vragen hadden over bepaalde beschikbaarheid van een kamer.
Op de dag van aankomst, incheck van 14:00, was de kamer om 14:45 niet schoongemaakt en ook niet bij de receptie bekend dat de kamer schoongemaakt moest worden. Dit terwijl wij een dag van te voren hadden gebeld en duidelijk waren over de boeking van de kamer en deze kamer niet op de lijst van schoonmaak voorkwam.
Excuses en een drankje van het huis.
De volgende dag na een dag fietsen was de kamer niet schoongemaakt en ook geen schone handdoeken. Zelf handdoeken opgehaald met de hoop dat de kamer nog schoongemaakt zou worden.
Nadat ik om 1600 een klacht had ingediend over de schoonmaak, kwamen 2 zeer onvriendelijke Oekraïnse dames onze kamer binnengestormd. Bijzonder intimiderend , boos en zeiden geen woord. Geen excuus dat ze vergeten waren onze kamer schoon te maken.
Het hotel is zeer kind onvriendelijk. Onze kleinkinderen kwamen langs en er werd constant op ze gelet terwijl ze kind zijn ergernis ten top.
Als afsluiter wil ik meegeven dat de klant centraal moet staan en dat men blij moet zijn dat er klanten komen en niet zoals het personeel bij de receptie alleen maar aandacht voor elkaar heeft.
Totaal niet wat wij gewend zijn bij de hotels VD Valk.

Van der Valk Hilversum - De Witte Bergen - Eemnes
Kim G.
3/5

Erg verouderde kamers. Mini bar was stuk, schimmel in de badkamer... lamp zat vast gemaakt met een pen(?)... verder ligt het aan een snelweg dus als je opzoek bent naar een unieke locatie dan is dit het niet. Wel goede demping van de ramen want we hebben snachts niks meegekregen van de snelweg. Goede ventilatie in de kamers door airco. Maar aan de afwerking van alles kan zoveel gedaan worden... zo jammer... verder wel goede bedden en goed kunnen slapen. Wel snelle connectie naast de omliggende plekken zoals laren en blaricum.

Van der Valk Hilversum - De Witte Bergen - Eemnes
Nathan_Rotterdam

Alleen met mijn zoontje van 8 geweest. Dit hotel is voor mij de slechtste ervaring die ik ooit heb gehad bij Van der Valk. Eten is verschrikkelijk, kamers uit de jaren 80. ||Enig positieve is een tankstation voor de deur en jet personeel achter de incheckbalie is vriendelijk. Maar management moet hier direct ingrijpen om dit zinkende schip nog te redden. Mij zien ze hier nooit meer!||||Suite met WIhrlpool, bad deed het niet en kamer was echt slecht!

Van der Valk Hilversum - De Witte Bergen - Eemnes
Liesbeth S.
3/5

Een nacht geboekt in een comfort kamer met tuin.
De kamer was heel ruim, het beddengoed en badlinnen brandschoon (even flinke credits voor onze naaste buren van Wasserij Edam), maar helaas was de staat van de kamer (toen ik na die na lang dolen door het labyrint eindelijk had gevonden) totaal niet wat ik ervan verwachtte. De stoelen, alsmede het tapijt en de muren in de kamer en gang zaten vol vieze vlekken. Het meubilair vol butsen en Ook was de kamer erg stoffig en niet stofgezogen.
Ik heb een bekertje half kunnen vullen met allerlei troep (rozenblaadjes, hondenbrokjes en zelfs een knaloranje oordop) en nee, ik ben écht niet op handen en voeten de kamer doorgegaan -op zoek naar- want het lag gewoon vol in het zicht. In plaats van het toiletpapier omvouwen voor ‘de luxe touch’ kan beter worden geïnvesteerd in ándere puntjes op de I, zoals stof afnemen en de ramen zemen.
Uitzicht op gasten of personeel, die maling hebben aan de huisregels en andere gasten vond ik ook niet heel fijn om te ervaren.
Een kleine maaltijd in het restaurant was dan wèl weer een fijne ervaring qua service, al was duidelijk merkbaar dat er wordt aangespoord om maar flink drankjes te verkopen. De maaltijd zelf was matig. Wie heeft het bedacht om een beschuit als crouton in de uiensoep te gebruiken? De kaas was overigens óók onvindbaar op dat drijvend stuk kauwgum.
‘s Ochtends bij het ontbijtbuffet had ik min of meer haast medelijden met de jongeman die er in een grauw overhemd vol kreukels, gapend en wel de vuile couverts stond in te halen en -gruwel- de ongebruikte portieverpakkingen en plein publique apart legde op een tafel bij de klapdeuren om weer in de mandjes van het buffet te deponeren.
Eierschaal in de portie scrambled eggs droeg ook niet bepaald bij aan een ‘goede morgen ervaring’.

Vertel mij niet hoe horeca werkt, heb jaren in het Zwitserse Gastgewerbe gezeten, maar daar worden klachten of aanmerkingen tenminste serieus genomen en als verbeterpunt in acht genomen.
De gast komt verteren en die moet je koesteren, niet afschepen met loze (online) woorden.

De excuses die ik vanmorgen in ontvangst kon nemen, met de nadrukkelijke opmerking, “Had het gisteren even gemeld bij de receptie’’, daar kan ik dus helaas niet zoveel mee.

Wat had men willen doen?
Een drankje van het huis voor het ongemak?

Nee van der Valk, gasten wil je terug laten komen ipv een aaneenschakeling van mankementen en slechte ervaringen laten ondergaan.
Helaas was dit voor mij nu de laatste en ik zoek voortaan wel verder naar een hotel waar men een nette gast wèl op waarde weet te schatten.

Van der Valk Hilversum - De Witte Bergen - Eemnes
Captain M.
2/5

Geen ‘niet roken’ terras of zelfs een gedeelte hiervan.

Een verouderd interieur.

Het des valk’s blijven vernieuwen schijnt hier niet doorgedrongen te zijn.

Ook de communicatie laat te wensen over: In een verder rustig restaurant worden sommige tafels eerder geholpen die aanzienlijk later binnen kwamen.

Ook het drie keer moeten vragen om een lunchkaart is ongewoon. En al helemaal als de bediening dan aangeeft dat het druk is. En dat daarom de lunch kaart er nog niet is. En zonder de kaart alsnog te geven, eerst een tafel een bestelling gaat opnemen met mensen die later aangekomen zijn.

Ook de toiletten zijn verouderd en niet erg schoon. De hygiëne kan beter.

Dan het casino er naast, dat heeft niet de luxe uitstraling die je zou verwachten, integendeel.

Het management heeft nog een nieuwe strategie te ontwikkelen.

Go up