TUI Schiphol Servicebalie - Schiphol

Adres: Vertrekpassage 104, 1118 AP Schiphol, Nederland.
Telefon: 208921631.
Strona internetowa: tui.nl
Specjalności: Reisbureau, Vliegmaatschappij, Busreisorganisatie, Cruiseorganisator, Touroperator.
Inne ważne informacje: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Opinie: Ta firma ma 97 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 3.5/5.

📌 Lokalizacja TUI Schiphol Servicebalie

TUI Schiphol Servicebalie Vertrekpassage 104, 1118 AP Schiphol, Nederland

⏰ Godziny otwarcia TUI Schiphol Servicebalie

  • Maandag: 06:00–18:00
  • Dinsdag: 06:00–18:00
  • Woensdag: 06:00–18:00
  • Donderdag: 06:00–18:00
  • Vrijdag: 06:00–18:00
  • Zaterdag: 06:00–18:00
  • Zondag: 06:00–18:00

TUI Schiphol Servicebalie se encuentra ubicado en la dirección Adres: Vertrekpassage 104, 1118 AP Schiphol, Nederland. Su número de teléfono es 208921631 y su página web es tui.nl.

Características y especialidades

Esta empresa ofrece servicios de agencia de viajes, compañía aérea, organización de viajes en autobús, organización de cruceros y operaciones de turismo. Su enfoque está en brindar soluciones personalizadas a los clientes y garantizar una experiencia de viaje sin problemas.

Ubicación y facilidades

El TUI Schiphol Servicebalie cuenta con una entrada y estacionamiento adaptados para personas con movilidad reducida. También ofrece la oportunidad de pagar sin contacto mediante móvil y mediante tarjetas de crédito y pin.

Opiniones y media de opinión

La empresa tiene 97 reseñas en Google My Business y una media de puntuación de 3.5/5. Los clientes elogian la atención y la ayuda proporcionadas al llegar, aunque algunas veces se menciona la falta de personal en la entrada en horas puntuales.

Recomendaciones

Si estás buscando una agencia de viajes en Schiphol, TUI Schiphol Servicebalie es una opción a considerar. Ofrecen servicios de calidad y una amplia variedad de opciones para viajar. Sin embargo, es posible que desees verificar las horas de operación antes de planificar tu viaje para asegurarte de que el personal esté disponible cuando lo necesites.

👍 Recenzje dla TUI Schiphol Servicebalie

TUI Schiphol Servicebalie - Schiphol
Patrick V. D. B.
3/5

Altijd netjes ontvangen altijd netjes geholpen als je vertrekt maar bij aankomst is er niemand... 2 uur wachten op je koffer maar dan staan ze er niet beetje jammer weer

TUI Schiphol Servicebalie - Schiphol
rob D. G.
5/5

2024/05
Prima geholpen met een nieuwe vlucht nadat wij te laat waren voor onze Transavia vlucht op 14-05-2024
Medewerker van de Tui service balie heeft nieuwe tickets voor ons geregeld en besteld zodat wij alsnog op onze huwelijksreis konden.
Hartelijk bedankt voor alle moeite die er is
gedaan, top !!

TUI Schiphol Servicebalie - Schiphol
Marcel W.
3/5

Je reserveert maar geen plek

TUI Schiphol Servicebalie - Schiphol
Koen V. D. B.
1/5

2 uur op m'n bagage moeten wachten waardeloz3 service

TUI Schiphol Servicebalie - Schiphol
kelsey B.
5/5

Geweldige ervaring! Nadat onze eigen maatschappij Transavia door een personeelstekort ons melde dat we het vliegtuig niet meer op mochten en ons hierna niet meer verder wouden helpen en alle kosten aan ons doorrekende. Waren zij de enige die ons verder geholpen hebben. Op nog geen 15 minuten hadden ze ons nieuwe tickets geregeld en begeleidt tot aan de gate. De twee personen die op 29/08 rond 7 uur in de morgen aan de balie zaten hebben letterlijk onze vakantie gered. Ik weet het nu wel zeker de volgende keer boek ik bij TUI hier krijg je tenminste service bij problemen.

TUI Schiphol Servicebalie - Schiphol
As S.
1/5

Naar aanleiding van een verloren trouwring, meermaals contact opgenomen per email en telefonisch. Mijn vraag was of er een zoekopdracht naar de schoonmaak of cabin crew is gegaan om uit te kijken naar een trouwring, die ik verloren ben in het vliegtuig. Ik krijg alleen te horen dat er geen ring gevonden is, maar geen antwoord op mijn vraag. Trouwring nog steeds niet gevonden en ligt of lag voor 1000% zeker in het vliegtuig. Maar als er tijdens het stofzuigen niet naar uitgekeken wordt of er in de voorvakken van de stoel niet gekeken wordt tijdens het schoonmaken zal deze ook niet snel boven water komen, dankzij de medewerking van tui. En dat terwijl ik na vertrek uit het vliegtuig wachtend bij de bagage band gelijk een melding wilde maken van mijn verloren ring.

TUI Schiphol Servicebalie - Schiphol
J
1/5

Vlucht geannuleerd na 5 uu wachten in een vliegtuig zonder eten en drinken.
Volgende dag een nieuwe kans na weer 3 uur vertraging toch mogen instappen in een ander toestel. Nieuwe toestel was een stuk slechter. Media systeem werkte niet en beenruimte was niet zoals we geboekt hadden. Grond personeel waren ook erg onbeleefd en waren totaal niet behulpzaam. Na contact met klantenservice over een oplossing, kreeg ik alleen te horen dat ze er niets aan kunnen doen. Geen oplossing. Heel slecht TUI in het vervolg met KLM

TUI Schiphol Servicebalie - Schiphol
Gerda J.
1/5

We hebben heel lang moeten wachten. En toen kwam er uiteindelijk iemand met 1 rolstoel voor 3 personen.

Go up