- Reisgenot Nederland
- Rijswijk
- TUI Nederland Hoofdkantoor - Rijswijk
TUI Nederland Hoofdkantoor - Rijswijk
Adres: Volmerlaan 3, 2288 GC Rijswijk, Nederland.
Telefoon: 884416000.
Website: tui.nl
Specialiteiten: Hoofdkantoor.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 308 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.1/5.
📌 Locatie van TUI Nederland Hoofdkantoor
⏰ Openingstijden van TUI Nederland Hoofdkantoor
- Maandag: 08:00–18:00
- Dinsdag: 08:00–18:00
- Woensdag: 08:00–18:00
- Donderdag: 08:00–18:00
- Vrijdag: 08:00–18:00
- Zaterdag: Gesloten
- Zondag: Gesloten
TUI Nederland Hoofdkantoor
Información sobre TUI Nederland Hoofdkantoor
La oficina central de TUI Nederland se encuentra ubicada en la dirección Volmerlaan 3, 2288 GC Rijswijk, en los Países Bajos.
Para obtener más información o realizar reservas, puede llamar al teléfono 884416000 o visitar nuestra página web en tui.nl.
Especialidades de TUI Nederland Hoofdkantoor
- Hoofdkantoor
Además de ofrecer servicios de reservas de vacaciones, TUI Nederland Hoofdkantoor también cuenta con una variedad de características para facilitar la experiencia del cliente, como un rolstoeltoegankelijke ingang y una rolstoeltoegankelijke parking.
Los clientes pueden dar su opinión sobre su experiencia en Google My Business, donde se han publicado 308 recensiones con una media de 2,1/5 estrellas.
👍 Beoordelingen van TUI Nederland Hoofdkantoor
Thomas C.
Review – Vlucht OR1085, zondag 24 augustus 2025, 10:10 naar Heraklion
De piloot van deze vlucht was werkelijk de beste die ik tot nu toe heb gehad (en ik heb inmiddels meer dan 100 vluchten gemaakt).
Ondanks een kleine vertraging bij vertrek, door de drukte op Kreta, heeft hij dit onderweg keurig ingehaald waardoor we alsnog op tijd zijn aangekomen. Wat de ervaring echter echt bijzonder maakte, waren zijn vriendelijkheid en professionaliteit.
Hij hield een duidelijke en vriendelijke toespraak voorafgaand aan de vlucht en gaf tijdens de reis wel vijf updates. Dat was erg prettig en gaf veel vertrouwen. Daarnaast vloog hij bijzonder netjes en rustig – als beginnend piloot kon ik dat extra waarderen.
Kortom: klasse! Mocht iemand van TUI dit lezen, laat hem vooral weten dat dit uitstekende werk was.
UXBRND
Tijdens mijn vakantie ben ik gewond geraakt, maar tot mijn grote teleurstelling kreeg ik geen enkele ondersteuning van de reisorganisatie. Terwijl ik dringend hulp nodig had, waren de medewerkers vooral bezig met het verkopen van excursies.
Ik had een hersenschudding opgelopen, maar men wilde pas de volgende dag langskomen. Er werd geen arts geregeld, en ik werd aan mijn lot overgelaten. Uiteindelijk moest ik op eigen risico maar gaan slapen, in de hoop dat mijn verwondingen niet ernstig waren — iets wat absoluut onverantwoord is.
Na thuiskomst heb ik mijn ervaring gedeeld met de klantenservice, maar ook daar werd geen verantwoordelijkheid genomen. Als "compensatie" kreeg ik een reischeque van €100, wat de organisatie nauwelijks iets kost, terwijl mijn hele vakantie verpest was.
Ik zal dan ook nooit meer bij deze reisorganisatie boeken.
Daisy D. K. E. D.
Als ik 0 sterren kon geven waren het er 0.
We hebben een pakketreis geboekt naar de VS en meerdere zaken zijn fout gelopen. Transfer van het hotel naar de cruise, TUI geeft niet eens gehoor. Manager van het hotel heeft toen snel een taxi geregeld anders hadden we de cruise gemist. Toen het ergste onze terugvlucht is tot 2 x toe omgeboekt en toen zelfs gecanceld, ik heb toen het noodnummer gebeld , maar TUI regelt niks. Omdat we niet met TUI fly vliegen, maar zij hebben ons dit pakket aangesmeerd maar voelen zich totaal niet verantwoordelijk.
Voor ons nooit geen TUI meer.
Nadia
De tours zijn pure oplichterij. De app werkt niet volledig (al een paar jaar niet) en op de vakantie zijn ze niet of nauwelijks bereikbaar, omdat de kantoren altijd gesloten zijn of de desbetreffende mensen kunnen/ willen niet reageren.
Geen aanrader om via Tui vakanties te boeken!
Ik heb de afgelopen paar jaar een aantal vakanties via Tui geboekt naar diverse plaatsen.
De eerste keer was ik opgenomen in het ziekenhuis en kon de retourvlucht niet aangepast worden. Oplossing was: zoek het zelf uit.
Ook in contact brengen met de nood centrale was een overbodige vraag aangezien ze in het weekend niet werken. Dus ipv een repatriëring waren we noodgedwongen om een uitvaart in het buiten land te regelen.
Heel veel extra kosten voor extra verblijf en andere vlucht en geen hulp van Tui gehad.
De tweede vakantie na lange herstel naar een andere plaats. De plaatselijke tui agent kwam gewoon een paar keer niet opdagen.
Uiteindelijk een dagtour geboekt en werden wij na een paar uur al terug gebracht. De reisleider en chauffeur hadden we geen zin in en hebben ons overhaast een aantal plekken laten zien.
Bij terugkomst een klacht ingediend en nooit wat van gehoord.
De vakantie daarna geen tours geboekt. Dat was een vlucht, transfer en verblijf.
Info op de site was niet correct.
Hotel had een mini zwembadje waar maar 5 mensen in konden, wij waren in een rokerskamer geplaatst etc. Alles wat wij vooraf hadden aangeven werd geen rekening mee gehouden.
Onlangs voor de laatste keer op vakantie geweest.
Hotel was fijn, maar geen adults only. Rondrennende tieners die duiken in het zwembad, ketting rokers en drinkers, dus geen rustige vakantie.
Hotel was wel mooi, maar de Tui agent had expres een verkeerde tour geboekt, in een verkeerde taal. Ze reageerde niet op onze berichten, haal collega’s konden haar niet bereiken en op de dag van de tour hebben we met moeite de tour laten annuleren. Duurde 2 weken en diverse formulieren voordat het geld terug gestort werd.
Op de andere tour heb ik m.b.t. het eten een allergische reactie gekregen. Ik heb heel duidelijk aangegeven dat wij geen vlees, vlees bijproducten, gevogelte, bepaalde zeevruchten niet eten. En toch ging het weer mis.
Na meerdere keren proberen in diverse landen vertrouw ik deze organisatie niet meer.
Ze zijn er alleen op uit om geld te verdienen ten koste van de gezondheid en welzijn van de toeristen.
Nicky R.
Ik ben verkeerd geïnformeerd door Tui over het verhuren van een auto. Bijna €500 euro kwijt en zeeën van tijd om een keer me geld terug te krijgen. Behulpzaam zijn ze ook niet. Willen niet OOK op vakantie niet meekijken voor een oplossing.
Waardeloos
Sandra L.
Op dinsdag 5 augustus ben ik tijdens mijn verblijf in Tunesië slachtoffer geworden van een gewelddadige mishandeling door een man die eerder werkzaam was bij het hotel waar ik verbleef. Deze man deed zich voor als een vriend, maar bleek uitsluitend uit te zijn op geld. Toen ik zijn bedoelingen doorzag en afstand van hem wilde nemen, escaleerde de situatie en ben ik op straat in elkaar geslagen.
Toen ik contact opnam met Tui gaven ze aan de volgende dag pas te willen komen, terwijl ik in shock, gewond en overstuur was en niet wist wat ik moest doen. Ik moest er zelf achteraan om een dokter te laten komen en naar de politie te gaan met de hotelmanager. De Tui reisagent heb ik slechts een aantal minuten tussendoor gesproken, omdat ze te druk was met andere gasten.
Ik had over mijn hele lichaam blauwe plekken, mn neus was gekneusd en door alle schoppen op de achterkant van mijn hoofd heb ik een hersenschudding opgelopen. Dit hele incident had zo verkeerd af kunnen lopen doordat ik niet meteen naar een dokter kon gaan en daar zelf actie in moest ondernemen in een vreemd land. En zelfs nu neemt Tui hier geen verantwoordelijk in. Het is erg dat het is gebeurd - wordt er gezegd, maar de verantwoordelijk die zij hierin hadden moeten nemen blijft helaas achter. Foto's van m'mn gezicht kan ik helaas niet delen.
Surfbreaktravel -.
Zolang jullie tickets blijven verkopen aan dolfijnenshows en niet opkomen voor dierenlevens is dit niet de plek om mee op pad te gaan. Ik vind jullie een fijne organisatie maar zo jammer dat jullie winst willen maken over de gezondheid van dieren. Daarom moet ik jullie helaas boycotten. Dus stop ermee, maak reclame dat jullie dat niet meer doen en win er klanten bij.
Serdar D.
Voor het eerst in mijn leven ervaar ik zo’n ernstige en onaanvaardbare vorm van misleiding en onrechtvaardigheid.
Op 2 maart wilde ik via de website van TUI gewoon even kijken naar een vakantieaanbieding naar Spanje. Ik heb geen reservering gemaakt, geen persoonlijke gegevens ingevoerd (zoals ID, paspoort of bankgegevens), en ook geen betaling verricht. Het was puur oriënterend.
Toch werd ik ruim twee weken later telefonisch benaderd door TUI met de mededeling dat ik moest betalen voor een reservering. Ondanks dat ik meerdere keren aangaf niets te hebben geboekt, bleef men beweren dat ik verplicht was te betalen. De medewerker toonde geen enkele empathie of bereidheid om naar mijn uitleg te luisteren.
Omdat mijn Nederlands beperkt is, moest ik zelfs via vertaalapps of met hulp van anderen communiceren. Het was een enorm frustrerend proces waarbij ik mij totaal niet gehoord voelde.
Vervolgens kreeg ik te horen dat er een annuleringsboete van €1431 betaald moest worden. Toen ik weigerde – omdat ik simpelweg geen reservering had gemaakt – werd het bedrag via een incassobureau verhoogd naar €1650.
Zelfs toen ik aangaf dat ik niet werk en slechts €25 per maand kon betalen, werd dit botweg afgewezen. TUI heeft totaal geen begrip voor mijn situatie, noch enige morele verantwoordelijkheid getoond.
Op dit moment geef ik het geld dat ik nodig heb voor mijn kind en ons dagelijks leven uit aan een dienst die ik nooit bewust heb aangevraagd.
🛑 TUI is een bedrijf dat geen compassie toont tegenover klanten die de taal niet spreken of kwetsbaar zijn.
Ze dwingen mensen om te betalen voor iets wat ze nooit hebben goedgekeurd. Dit is niet alleen juridisch discutabel, maar vooral ethisch verwerpelijk.
❗ Ik waarschuw iedereen: Wees extreem voorzichtig met dit bedrijf. Wat mij is overkomen, kan ook jou overkomen.
#TUI #TUIklacht #Consumentenrecht #Misleiding #TUIervaring #LetOp
DESA Construction NL B.V. - Rijswijk
Visit Villas Curaçao - Rijswijk
DS Project Solutions - Rijswijk
Internetburea Bolt - Rijswijk
Ticketvoordeel.nl ️ Al 13 Jaar Uw Reisspecialist ️ Ticks Spaarsysteem ️ Vertrouwd Online Boeken - Rijswijk
Interhome - Rijswijk
adotravel vliegvakanties - Rijswijk
Bastion Hotel Den Haag Rijswijk - Rijswijk
Watertoren ⁽¹⁹¹¹⁾ - Rijswijk
Museum Bescherming Bevolking - CoP Rijswijk / Bunkercomplex Park Overvoorde - Rijswijk
Queens Casino Rijswijk - Rijswijk
Dutchify - Rijswijk
Duikschool den Haag - Rijswijk