Sun Express - Schiphol-Rijk

Adres: Beechavenue 104, 1119 PP Schiphol-Rijk, Holandia.
Telefon: 208110777.
Strona internetowa: sunexpress.com
Specjalności: Biuro podróży.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach.
Opinie: Ta firma ma 106 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 2.5/5.

📌 Lokalizacja Sun Express

Sun Express Beechavenue 104, 1119 PP Schiphol-Rijk, Holandia

⏰ Godziny otwarcia Sun Express

  • Poniedziałek: 09:00–17:00
  • Wtorek: 09:00–17:00
  • środa: 09:00–17:00
  • Czwartek: 09:00–17:00
  • Piątek: 09:00–17:00
  • Sobota: Zamknięte
  • Niedziela: Zamknięte

Sun Express to firmą polską specjalizującą się w prowadzeniu biur podróży. Siedzibą jego jest ul. Beechavenue 104, 1119 PP Schiphol-Rijk, Holandia. Firma ta oferuje szeroki zakres usług dla pasażerów, w tym rezerwacje lotów, zakup biletów i informacje o trasach lotów. Telefonem do kontaktu jest 208 110 77 77, a strona internetowa to sunexpress.com.

Specjalności:

  • Biuro podróży
  • Rezerwacja lotów
  • Zakup biletów
  • Informacje o trasach lotów

W firmie tym jest parking dla osób na wózkach, a wejście jest dostępne dla osób na wózkach. Warto zwrócić uwagę na to, że firma ta ma 106 recenzji na Google My Business, co wskazuje na dobrą ocenę klientów. Średnia ocena wynosi 2,5/5.

👍 Recenzje dla Sun Express

Sun Express - Schiphol-Rijk
Khamzat A.
1/5

Hello everyone, I strongly advise against flying with SunExpress. They have no compassion for their passengers. Our flight was delayed for more than 3 hours and all we received was a small cookie and half a glass of something to drink. The funny part is that when we finally arrived, we had to wait 3 days for our baggage. I’ve sent them more than 20 emails and they still refuse to give me any form of compensation. On top of that, I had suffered second-degree sunburn, which made the whole situation even more difficult. First time and definitely the last time flying with SunExpress.

Sun Express - Schiphol-Rijk
Davy
3/5

Klantenservice word je redelijk geholpen,
maar de website is niet van deze tijd… inchecken… kan niet op een
mobiele telefoon, via de app ging het goed. Maar je moet zelf achter dingen aan…

Sun Express - Schiphol-Rijk
Mark B.
2/5

Vlucht van 6-8-19 om 19:50 vertraagd naar 21:25 uur.. kreeg om 14:00 uur al een melding via de schiphol app over de verstaging.
Verklaring van piloot: vlucht had vertraging richting Duitsland, maar ja zowat elke vlucht om 19:50 van Sun express is vertraagd.

Vlucht van 15-8-19 kwam netjes aan op Schiphol, voordeur ging niet open en iedereen moest via de achterkant eruit. Binnen 10 minuten een trapwagen neergezet maar het heeft totaal 50 minuten geduurd voordat er linten en medewerkers ter plaatse waren om iedereen te begeleiden...
Totaal geen info vanuit de piloten over de situatie.

Sun Express - Schiphol-Rijk
ELFEN P.
1/5

Miserabeler Kundendienst - Koffer ist nicht angekommen. Keine Hilfe seitens der Fluggesellschaft. Nummern sind dauernd belegt. WhatsApp Chatfubktiongibt nur automatische Antworten. Handynummer Türkei ist keine Hilfe. Website verweist auf eine Trackingseite, dort kommt die Meldung, dass die Fluggesellschaft nicht registriert ist. Es ist einfach nur ärgerlich und definitiv nicht akzeptabel. Ein Erste Hilfe Kit wird erklärt, die Mitarbeiter wissen aber davon nichts.

Sun Express - Schiphol-Rijk
Farid E. H.
1/5

If you want a surprise and lose your holiday, then choose this “company” let’s call it like that

Sun Express - Schiphol-Rijk
A C.
1/5

Kesinlikle kimseye tafsiye etmiyorum gercekten berbat bir sirket, ulasmak mumkun degil ulasdiginizdada kimse yetkili degil rezalet bir kuruluss

Sun Express - Schiphol-Rijk
F A.
1/5

Dit is letterlijk de slechtste vliegtuigmaatschappij die ik ook ben tegengekomen en waarmee wij, helaas genoodzaakt ermee zijn gevlogen. De medewerkers hebben geen zin gehad en hebben van 75 personen geen bagage ingeladen in het vliegtuig. Bagage is na ruim 7 dagen nog steeds niet afgeleverd en bij het ophalen van de bagage wordt aangegeven dat het systeem eruit ligt en de bagage niet getraceerd kan worden. Wonderbaarlijk om te zien dat ze mensen verplichten om meerdere keren naar het vliegveld te gaan. De telefoons worden niet opgenomen en er is geen enkele vorm van empathie.

Sun Express - Schiphol-Rijk
ZwaanAfghan
1/5

Terrible customer service. I called them to ask a simple question about booking a seat for toddler. After failing to know the answer, she silenced her headset so I won’t hear anything. It is okay to not have answer to every question; at least she could have said let me ask or sorry I don’t know either.

Go up