Stadsloket Centre - Amsterdam

Adres: Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Holandia.
Telefon: 14020.
Strona internetowa: amsterdam.nl
Specjalności: Urząd miasta, Urząd.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Toaleta.
Opinie: Ta firma ma 220 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 3.2/5.

📌 Lokalizacja Stadsloket Centre

Stadsloket Centre Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Holandia

⏰ Godziny otwarcia Stadsloket Centre

  • Poniedziałek: 09:00–17:00
  • Wtorek: 09:00–17:00
  • środa: 09:00–17:00
  • Czwartek: 09:00–20:00
  • Piątek: 09:00–17:00
  • Sobota: Zamknięte
  • Niedziela: Zamknięte

Stadsloket Centre

Adres: Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Holandia.

Telefon: 14020.

Strona internetowa: amsterdam.nl.

Specjalności:

Urząd miasta, Urząd.

Inne ważne informacje:

Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Toaleta.

Opinie:

Ta firma ma 220 recenzji na Google My Business.

Średnia opinia: 3.2/5.

Opinie recenzji:

Uzytkownicy są bardzo zadowoleni z usługi oferowanej przez Stadsloket Centre. Pracownicy są efektywni i pomocni, a atmosfera jest ciepła i przyjazna. Niektórzy uzytkownicy krytycznie opisują czasy czekania, ale ogólnie mówią, że Stadsloket Centre jest dobrym miejscem do zrobienia niektórych rzeczy, takich jak wymiana dokumentów lub odnawianie paszportu.

Uzytkownicy zaznają, że Stadsloket Centre jest dobrze zorganizowane i łatwo znaleźć to, co potrzebują. Pracownicy są również bardzo pomocni i krzewią pozytywny klimat.

Przeciwieństwem tej opinii jest kilka uzytkowników, którzy opisują czasy czekania jako długie i nieefektywne. Niektórzy uzytkownicy krytycznie opisują atmosferę Stadsloket Centre jako zimna i odległa.

👍 Recenzje dla Stadsloket Centre

Stadsloket Centre - Amsterdam
fernando R.
5/5

Ik weet niet de naam van de lieve dame die mij heeft geholpen maar zij zat bij loket no. 11 en ik was daar gisteren in de middag rond 13.30 om mij te laten inschrijven op een nieuw woon adres. De medewerkster was superaardig, efficiënt en zeer snel!. Zij wilde mij echt goed helpen, zij had oprecht interesse in mijn situatie en ik ben daar erg dankbaar voor.

Stadsloket Centre - Amsterdam
lALA L.
1/5

Parkeerboete voor Laden & Lossen, met een bedrijfsvoertuig wat een giller. Alle bewijzen van dien aangeleverd maar volgens de gemeente amsterdam valt laden en lossen onder stilstaan wat natuurlijk erg convenient is want dan hoor je te betalen. Nou sterkte met jullie gemeente blijft niks van over F Alsema

Stadsloket Centre - Amsterdam
David 1.
1/5

I came for register at market pass and the woman was attending, was the one with black hair and the older one at afsprakenbalie was really rude. I asked her nicely to do the registration and she said they close at 15:00, was 15:20 and at the website they said they open until 16:00. I tried to explain that and her answer was LITERALLY: “I don’t care what the website said, that’s wrong”. I didn’t understand that reaction. I just want to said by here because sometimes they forget they are a PUBLIC SERVICE, with PUBLIC MONEY, so, at least be kind with the people.

Stadsloket Centre - Amsterdam
BNE P.
1/5

Al meer dan twee jaar zit onze straat zonder straatverlichting – en niemand bij de gemeente lijkt zich er écht over te buigen. Wat opvalt, is de manier waarop meldingen worden "afgehandeld": na een maand sluit men ze standaard af, met een vage opmerking dat het probleem zou zijn opgelost. In werkelijkheid is er niets gedaan, en is er nooit iemand langs geweest.

Ondertussen staat de teller op bijna 20 meldingen over ditzelfde probleem. Allemaal afgevinkt alsof het opgelost is – puur voor de statistiek, zodat de administratie klopt en het lijkt alsof de gemeente ‘bij’ is. Zelfs de klachtenafdeling reageert nergens op.

Zijn er meer mensen die hier tegenaan lopen? Dit voelt niet als een incident, maar als een patroon.

Stadsloket Centre - Amsterdam
Kader A.
1/5

My all papers is correct and have house Contact. My land Lord is a dutch person. I give her my land lords phone number and email address. I fulfilled all of her requirement but she Didn't give me BSN. I Don't know she is a resist or something else.

Stadsloket Centre - Amsterdam
Nadiantara I. W.
5/5

I don’t know why this municipality gets 3.3 stars on average. My experience was really really great. I have been in the Netherlands for 2 months and I just got a registrable room in Amsterdam. I have 1 month to register myself before my bank account gets frozen. The latest available date on the calendar was 3 weeks or 1 month later so I tried to contact the Gemeente if it’s possible for me to get an exception.

I called and emailed them and they replied that it was not possible so I had to follow the schedule on the calendar and I accepted it. Three days later, they emailed me that there was one slot available in the next week because someone canceled their appointment and obviously I took their offer. The process was fast and easy, all you need is to bring all of the documents that they require on the website (don’t forget to print them). The lady at the counter 22nd was very helpful and friendly, even she tried to calm me down when I looked nervous lol.

I wish every visitor could get what I have experienced in this Gementee.

Thank you for your great service!

Stadsloket Centre - Amsterdam
Nicol V.
1/5

Ahh, the classic Dutch hospitality. Absolutely loved being treated like garbage. Rude staff with zero interest in helping—must be exhausting being that unpleasant. One star for showing up. I really hope the person who helped me is having a lovely day, but with her attitude, I don’t think that is possible.

Stadsloket Centre - Amsterdam
Tess L.
5/5

Prima service, efficiënt ingericht. Soms is het gewoon druk en even wachten. Vriendelijk en kundig personeel. Haal een kaartje bij de ingang. Een nummertje.

Good service, friendly and informed staff. Sometimes it's busy and you'll have to wait so bring entertainment. Or write a review;p take a number at the entrance for fast work. There is always extra helpful staff at the entrance.

Go up