Prijsvrij Vakanties - 's-Hertogenbosch

Adres: Koningsweg 101, 5211 BH 's-Hertogenbosch, Nederland.
Telefoon: 852085551.
Website: prijsvrij.nl.
Specialiteiten: Reisbureau.
Andere interessante gegevens: Online afspraken, Services op bedrijfslocatie.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 2474 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

Locatie van Prijsvrij Vakanties

Prijsvrij Vakanties is een praktisch reisbureau gelegen aan Koningsweg 101, 5211 BH 's-Hertogenbosch, Nederland. Het bedrijf is makkelijk bereikbaar via telefoon op 852085551 of via hun website: prijsvrij.nl.

Deze specialist in reizen biedt een breed scala aan diensten, waarbij online afspraken gemakkelijk te regelen zijn. Een geweldige eigenschap van Prijsvrij Vakanties is dat zij ook services aanbieden op bedrijfslocaties. Het bedrijf heeft 2474 beoordelingen op Google My Business, met een gemiddelde mening van 3.9/5.

Kenmerken: Prijsvrij Vakanties staat bekend om zijn kennis en ervaring in het organiseren van geweldige reizen. Het bedrijf biedt een verscheidenheid aan bestemmingen, waaronder zowel zonnige als ski-vakanties. Deze professionele reisorganisatie heeft topprijzen en fantastische aanbiedingen, die perfect zijn voor elke reisbudget.

Locatie: Het kantoor van Prijsvrij Vakanties bevindt zich in het hart van 's-Hertogenbosch, een prachtige stad in Noord-Brabant, Nederland. Deze centrale locatie maakt het gemakkelijk om het kantoor te bezoeken en persoonlijk advies te krijgen.

Belangrijke informatie: Als je op zoek bent naar een betrouwbaar en ervaren reisbureau, is Prijsvrij Vakanties een geweldige optie. Hun expertise en online services maken het eenvoudig om de perfecte reis te organiseren. Ongeacht of je op zoek bent naar een stedentrip, zakenreis, familievakantie of avontuurlijke reis, Prijsvrij Vakanties zal je helpen om je wensen te vervullen.

Beoordelingen: De gemiddelde beoordeling van 3.9/5 op basis van 2474 recensies op Google My Business toont aan dat Prijsvrij Vakanties een betrouwbaar en populair reisbureau is. Kijk gerust na bij deze recensies om een beter beeld te krijgen van het bedrijf.

Recommandatie: Als je op zoek bent naar een professioneel en klantgericht reisbureau, waarbij je eenvoudig online afspraken kunt maken en services op bedrijfslocatie kunt ontvangen, is Prijsvrij Vakanties de perfecte keuze. Gebruik hun website: prijsvrij.nl om meer te ontdekken over hun diensten en aanbiedingen. Neem vandaag nog contact op met Prijsvrij Vakanties en maak je volgende reis onvergetelijk

Beoordelingen van Prijsvrij Vakanties

Prijsvrij Vakanties - 's-Hertogenbosch
R&M
5/5

Prijsvrij is echt top! Fijne vakanties tot nu toe gehad en alles netjes geregeld. Als er iets is pakken ze dit snel op, zowel telefonisch als via de mail, en zorgen dat niks je ontbreekt op vakantie.

Zeker een aanrader, al paar keer met prijsvrij naar Spanje geweest!!

Prijsvrij Vakanties - 's-Hertogenbosch
Miriam S
5/5

Olhos D’Agua, ons geliefde vakantieparadijsje, nabij de oude stad Albufeira, in de Algarve. Prachtige strand(wandelingen), culinaire traditionele restaurantjes, romantische zonsondergangen. Heerlijk genieten en een mooie plek om tot rust te komen.

Prijsvrij Vakanties - 's-Hertogenbosch
Afsaneh amrollahi
1/5

Zeer slechte ervaring met Prijsvrij.nl. We hadden een reis geboekt naar Turkije en van tevoren online ingecheckt. Bij het inleveren van de bagage werd mijn paspoort afgekeurd, omdat het slechts geldig was tot eind januari volgend jaar. Volgens de regels van Turkije moet je paspoort echter minimaal 150 dagen geldig zijn bij binnenkomst.

We hebben meteen contact opgenomen met Prijsvrij.nl, maar zij gaven aan dat dit onze eigen verantwoordelijkheid was en dat we het zelf moesten regelen. Hierdoor moesten we een noodpaspoort aanvragen, een nieuwe vlucht boeken en het hotel informeren. Dit roept bij ons de vraag op: waarvoor hadden we dan een reisorganisatie nodig?

Schandalig! Ze waren niet bereid om een compromis te sluiten. Er werd geen enkele andere oplossing aangeboden, noch een andere reis, noch een gedeeltelijke terugbetaling.

Bovendien, waarom kon ik online inchecken terwijl mijn paspoort niet voldeed aan de Turkse eisen van 150 dagen geldigheid?

We hebben inmiddels een officiële klacht ingediend en zullen hier zeker mee verder gaan.

Prijsvrij Vakanties - 's-Hertogenbosch
Astghik Paytyan
1/5

Ik heb in september een reis geboekt naar Egypte voor december. Daarna kreeg ik een mail dat mijn reis geannuleerd is. Ik heb dan gebeld en kreeg als antwoord dat de systemen niet werkten op de moment van de boeking. Ok, kan gebeuren, ik heb een nieuwe reis geboekt.
Op donderdag 17 oktober heb ik een huwelijksreis geboekt voor mijn schoonbroer en schoonzus. Mijn schoonbroer wou een extra bagage bijboeken en zag dat hij geen dossiernummer had. In zijn spam (trouwens al hun mails komen in spam terecht) zat een mail met annulering van de boeking. Dit kan toch niet?! Het is zeeer irritant nu. Ze moeten nu echt last minute een reis gaan boeken via een reisbureau voor 27 oktober! En ik zwijg over de stress die het hen en mij bezorgt.
Welke oplossing stellen jullie voor? Hoe kunnen we er zeker van zijn dat dit in de toekomst niet meer gebeurt? Ik belde naar hen, antwoord was boek opnieuw een reis. We durven geen reizen meer te boeken via hun website.

Prijsvrij Vakanties - 's-Hertogenbosch
Bert
1/5

Boek nooit een vakantie bij PRIJSVRIJ als je op het vliegveld staat kan je het zelf uitzoeken Ondanks dat je een transfer heb geboekt Na heeeel veel bellen en mailen zegt ene Danielle van custemer seport ik weet niet zeker of je opgehaald word Maar zegt ze als er morgen een atoombom valt weet je ook niet wat er gebeurd Daarna einde gesprek Nooit en dan ook nooit weer met PRIJSVRIJ

Lees ook de andere beoordelingen voor je hier boekt !!!!

BERTUS ODENDAAL

Prijsvrij Vakanties - 's-Hertogenbosch
Bart Vanhooren
1/5

Eerste en laatste keer reis geboekt met deze organisatie. Betalen extra voor heen en terug reis van hotel naar luchthaven. De bus is ons nooit komen ophalen bij de terug reis. Een hele rompslomp om alles te bewijzen en gaan u problemen na 28 dagen behandelen ? Alle telefoontjes worden opgenomen maar mag/kan je niet opvragen als bewijs. Aan de vele reviews met 1 sterretje is voor ons nu duidelijk nooit meer prijsvrij want ze werken met verschillende tussrn personen en steken alle schuld telkens op de anderen.

Prijsvrij Vakanties - 's-Hertogenbosch
jeroen breems
1/5

Erg jammer dat ik de reviews doorlees en alles positief klinkt.

Wij hebben een reis naar marokko geboekt voor 2, 2 nachten en 3 dagen.
Allereerst boeken wij alles erbij wat maar kan, denk hierbij aan transfer en half pension voor ontbijt en diner.
Na het betalen krijg je 3 verschillende boekingsinformatie te zien ( 1 zegt 4 dagen de ander 2 dagen en de ander weer 3 dagen?)
Ook was de transfer bevestigd maar kregen we hiervoor geen voucher in de app of mail, voor de vakantie de hulp bot gebruikt en hier kwam uit dat we ons geen zorgen moesten maken en dit wel vaker gebeurde, als we aan zouden komen zou het allemaal geregeld zijn, eenmaal aangekomen was er niks geregeld en hebben we op eigen kosten een taxi moeten regelen, vervolgens op hotel aangekomen (mooi hotel overigens) zei de gastvrouw dat er geen boeking voor ons stond…. Dus na 5 uur hebben te moeten wachten hebben ze de organisator gesproken en is het met tegenzin toch geregeld( goed begin van je vakantie) we moesten wel even 150 euro cash betalen voor de kamer (ze brabbelde iets in het marrokaans wat klonk als deposit dus gingen wij ervan uit dat dit borg was) erg raar omdat dit nergens in de boeking is aangegeven maar ala, vervolgens met het avondeten eindelijk een beetje tot rust gekomen, zegt de ober dat we geen pension hebben en gewoon moeten afrekenen voor het eten, … het eten in het hotel was prima dus dit hebben we dan ook gedaan 20 euro p.p voor 3 dagen, verder geprobeerd toch te genieten ondanks alle dingen die niet geregeld waren, maar heel eerlijk is dit op een vakantie van 3 dagen niet gelukt. Bij het uitchecken kregen we te horen dat de 150 euro die betaald was voor de schoonmaak van de kamer was en we die niet terug kregen… gevraagd hoelaat de transfer ons op kwam halen en 3 keer raden…. Die was natuurlijk niet geregeld, dus weer op eigen kosten een taxi moeten nemen, omdat we toch nog een paar uur hadden heb ik de helpdesk van prijsvrij maar gevraagd hoe en wat, die geven doodleuk aan och ja we hebben de boeking niet helemaal doorgezet… helaas, u moet zelf maar een taxi regelen en een klacht indienen bij prijsvrij, let wel dat we van alles dat we betaald hebben een bonnetje moeten overhandigen (handig om dat achteraf te horen in een land die geen euro hanteerd en alles cash doet…..), afijn taxi geregeld en naar huis, tijdens de wacht op het vliegveld een klacht ingediend dat we ca. 350 euro eigen geld hebben moeten neerleggen (40% van het boekingsgeld) om dingen te bekostigen die ik al met het boeken betaald heb.
Vervolgens ruim een week verder en 2 klachten opnieuw gestuurd en niemand die maar contact opneemt of maar ergens op reageert, de helpdesk zegt tja je moet de ticket afwachten want dat is een andere afdeling…. Met andere worden een super super slecht geregelde vakantie, zonde van ons geld plus het extra geld dat het gekost heeft. Ik zou never nooit meer met deze partij in zee gaan en het iedereen afraden.

Ik hoop dat de admins dit in de gaten houden en alsnog contact op gaan nemen (ticket 6894452).

Met minder vriendelijke groet,
Jeroen

Prijsvrij Vakanties - 's-Hertogenbosch
Samantha van IJsseldijk
5/5

Onze 5de vakantie bij Prijsvrij geboekt. Alle reizen tot in puntjes geregeld. Wij zijn tevreden!?

Go up