- Reisgenot Nederland
- Tilburg
- NOVASOL Vakantiehuizen - Tilburg
NOVASOL Vakantiehuizen - Tilburg
Adres: Goirkestraat 82, 5046 GN Tilburg, Nederland.
Telefoon: 134677730.
Website: novasol.nl
Specialiteiten: Verhuurbedrijf voor vakantiehuizen, Vakantieappartement, Vakantiehuis, Reisbureau.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 192 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.7/5.
📌 Locatie van NOVASOL Vakantiehuizen
Zeker, hier is een uitgebreid stuk over NOVASOL Vakantiehuizen, geschreven in een vriendelijke, formele toon en met de gevraagde
👍 Beoordelingen van NOVASOL Vakantiehuizen
Wiesje A.
Ik heb een poosje geleden een vakantiehuis in Denemarken geboekt voor een week in mei, met mijn gezin. Een mooie prijs, we hadden er helemaal zin in. Ik heb bij de boeking gekozen om de eindschoonmaak zelf te doen, want die optie was er. Nu wil ik de tweede betaling doen is er gewoon 155 euro!!! bij de prijs opgedrukt voor de eindschoonmaak. Dit is 50% van de huurprijs van het huisje voor een week. Buitensporig, en daarbij had ik een keus gemaakt om het zelf te doen. Dit bederft nu al de voorpret van de vakantie. Inmiddels contact gehad via chat, want een telefonisch contact is onmogelijk bij deze club. Hier wordt traag gereageerd op de chat, en kom ik geen steek verder. Volgens de klantenservice chat heb ik een e-mail gehad hierover. Nou niet dus, alleen de bevestiging van de boeking zelf. Kort om, betaal maar, want anders geen welverdiende vakantie. Maar netjes is het niet. Voor mij geen boeking bij Novasol weer. €155 voor eindschoonmaak (125 + 30 euro extra), gaan ze meteen na onze vakantie met 5 man staan poetsen ofzo? Het mag dan bij aankomst ook maar beter mega blinkend schoon zijn..........
Hilda G.
Hadden wij maar eerder deze reviews gelezen, dan waren we nooit begonnen aan het huren van een huis bij Novasol. Ook bij ons wordt er totaal geen service verleend. En ik dacht nog wel dat onze ervaring één uit duizenden zou zijn en dat dit niet vaak gebeurt.... helaas niet dus. We zaten in een verschrikkelijk smerig huis op Sicilie in Trabia/Altavilla Milicia. Nog nooit eerder zoiets meegemaakt. Schimmel in de kasten, spinrag in de kasten en de rest van het huis, overal stof, haren van de vorige bewoner nog in de douchebak, douchematje vol vlekken, koelkast met etensresten..... En bij aankomst moesten wij dus even 70 euro schoonmaakkosten aftikken, om vervolgens intrek te nemen in een buitengewoon smerig huis ..... Maar misschien is de reactie van Novasol nog wel het allerergste. Ter plekke hebben wij ons beklag gedaan en zijn we van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk bij de eigenaresse hebben we een oplossing moeten vragen en deze heeft ons verbaal zeer onaangenaam (tegen het agressieve aan) via de telefoon behandeld, en daarna via whatsapp meegedeeld dat we de laatste dagen niet meer in het huis mochten verblijven. Ook bij ons, wat ze blijkbaar bij meerdere mensen doen, is zeggen dat ze niks meer konden doen omdat we zelf zijn weggegaan. Novasol lost alleen klachten op zolang je nog op de plek van bestemming zit. Maar zoals bij meerdere reviews te lezen sturen ze het erop aan dat je pas werkelijk contact met ze krijgt wanneer je lang en breed terug bent of uit wanhoop zelf maar iets anders hebt geregeld. Novasol neemt verder geen enkele verantwoordelijkheid over hoe het verder allemaal gegaan is en accepteert blijkbaar dergelijk gedrag van een huiseigenaar. En nu het allemaal wat te ingewikkeld lijkt te worden en wij blijven benadrukken dat het om méér gaat dan alleen een vies huis, krijgen we een mail dat de zaak voor nu en de toekomst als gesloten wordt beschouwd. Ook wij gaan met dit hele verhaal naar buiten treden. Tijd om Novasol eens onder de loep te nemen. Het huis staat ook nog steeds te huur, dus Novasol heeft er schijt aan de de review en ervaring van haar klant. Op airbnb kun je tenminste bij de betreffende accommodatie je ervaring delen voor andere vakantiegangers, Novasol haalt geen boeking meer binnen als zij die optie ook gaan toepassen!!!
Lucie W.
In oktober '24 een huis in Frankrijk gehuurd. Verzoek om betaling te doen volgde op 4 maart '25. Direct betaald en wat schetst mijn verbazing: op 31 maart (4 weken vóór vertrek) krijgen we een mail met de mededeling dat de geplande vakantie helaas 'niet kan plaatsvinden', zonder enige uitleg waarom. De mail begon met : 'helaas kunnen wij u telefonisch niet bereiken'. Blijkt dat er helemaal niet is geprobeerd om te bellen, terwijl mijn nummer bij de boeking vermeld staat in mijn account. Zelf dus maar gebeld, nou ja, een poging gedaan. In de mail stond immers: Neem gerust contact met ons op! Je krijgt een keuzemenu en als je dan de 1 intoetst (informatie over een boeking) wordt het 'gesprek' doodleuk afgebroken. Tot 3 keer toe opnieuw geprobeerd. Vervolgens de 2 ingetoetst (wat je moet gebruiken als je verhuurder bent) en ja hoor, dan krijg je iemand aan de lijn (tip voor alle andere bellers!). De medewerker geeft als reden op iets van 'werkzaamheden aan het huis waar de verhuurder niet op tijd over heeft gecommuniceerd' en excuses bla bla bla. Annuleren maar, want ik ga nooit meer in zee met Novasol. Geëist met iemand doorverbonden te worden die over de restitutie van het betaalde geld gaat. Die blijkt alleen Engels te spreken (een zekere Mr. Ruy). Terugbetaling binnen enkele weken, ik wacht af, komt het niet dan heeft Novasol er wéér een probleem bij, en voor nu alvast een klant minder. Zo te zien ben ik niet de enige. Schandalig dat dit bedrijf nog kan doorgaan, de slechte reviews spreken voor zich lijkt me.
Brechtje L.
LET OP!!!!NOVASOL IS EEN ZEER KLANTONVRIENDELIJK BEDRIJF.
Denk goed na voordat je iets bij dit bedrijf huurt.
Lees goed de huurvoorwaarden, want het bedrijf voelt zich nergens voor verantwoordelijk, Het is haast onmogelijk contact met het bedrijf te krijgen via hun chat. Telefonisch al helemaal niet en via mail wordt uiteindelijk helemaal niet meer gereageerd.
Godfried D.
Ik heb 5 december een appartement in Italië geboekt. Dat heb ik 28 december moeten annuleren. Tot op heden heb ik geen restitutie gekregen van de € 356,- reserveringskosten. Na een chat met NOVASOL hoor ik dat de reserveringskosten precies € 356,- zijn, ONGEACHT dat ik 5 MAANDEN VAN TE VOREN de boeking annuleerde!! Volgens de chat had ik de voorwaarden maar goed moeten doorlezen.
WAT EEN BOEVEN ZIJN HET. BOEK NIET BIJ DIT KUTBEDRIJF EN VERTEL HET DOOR! !!
Pascal H.
Huis in Villaharta Spanje geboekt. Op de site zag het er mooi uit. Bij aankomst viel dat heel erg tegen. Zwembad was zo groen als gras, keuken viel uit elkaar, zwarte schimmels in de badkamer, agressieve ratten en overal uitwerpselen van knaagdieren en andere diersoorten. Klacht ingediend tijdens het verblijf, maar geen reactie. Uiteindelijk zijn we ook eerder vertrokken. Pas toen we eenmaal weg waren kregen we een mail terug of we foto’s konden sturen. Gedaan, geen reactie. 3 mailtjes en 2 telefoontjes verder nog steeds geen antwoord of oplossing. Klachten afdeling is niet te bereiken, alleen per mail.
In de huurvoorwaarden staat ook duidelijk dat er een compensatie is voor de eerder vertrokken dagen, maar zelfs dat niet. Gewoon geen enkele reactie vanuit Novasol.
Olga B.
Wat een slechte communicatie, en wat een slechte service. We moesten betalen voor schoonmaak aan de huiseigenaar bij aankomst stond er in de factuur. Die vertelde dat wij eventueel zelf konden schoonmaken, want dit deed ze vaker op deze manier. Zo hielden wij 300euro in eigen zak. Natuurlijk zeiden wij ja! Alles spik en span afgeleverd en wij krijgen alsnog een rekening! De eigenaar liet ons weten dat niemand het huis na ons heeft schoongemaakt van Novasol. Toch moeten wij na steeds uitleggen alsnog betalen voor iets dat wij deden en Novasol niet. Met als reden: het staat in de regelementen. Maar als je aan de eigenaar moet betalen bij aankomst voor de schoonmaak kosten ga je er toch vanuit dat die weet waar ze het over heeft als ze zegt je mag het ook zelf doen? Zeker gezien haar eerdere ervaring op deze manier. Ik raad Novasol af en ga er iig zelf nooit meer huren. Schaam jullie dat jullie nu dreigen met incasso bureaus voor iets dat jullie zelf niet deden! En een klacht wordt niet serieus genomen omdat ze alleen klachten behandelen tijdens vakantie en niet erna....
Leonie H.
Vreselijke organisatie. Ik kijk al een paar jaar naar wat huizen in Zweden voor de zomervakantie. In het gebied waar ik heen wil zijn er niet veel en die er zijn, die zien er niet uit op de foto's, duidelijk oud, uitgeleefd en niet onderhouden. Als ik dan vraag aan Novasol hoe het kan dat deze zo te huur staan, dan zeggen ze dat ze het zullen gaan oplossen met de eigenaar. Ik hoor vervolgens nooit meer wat en jarenlater staan nog steeds dezelfde huizen met dezelfde foto's te huur.
Piushaven culinair - Tilburg
HappyHome - Tilburg
Schippersvolk - Tilburg
BallonBon.nl - Tilburg
Indelible Travel - Tilburg
WYT - Tilburg
Magische Nachten - Tilburg
Cuendet.nl - Tilburg
De Kracht van Sport - Tilburg
Raptim Humanitarian Travel - Tilburg
I.C. Productions B.V. - Tilburg
D-reizen Tilburg Heyhoef - Tilburg
Reisbureaus In Tilburg - Tilburg