MimosaReizen - Rotterdam

Adres: Corkstraat 46, 3047 AC Rotterdam, Nederland.
Telefoon: 851309236.
Website: mimosareizen.nl
Specialiteiten: Touroperator.
Andere interessante gegevens: Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 57 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.5/5.

📌 Locatie van MimosaReizen

MimosaReizen Corkstraat 46, 3047 AC Rotterdam, Nederland

⏰ Openingstijden van MimosaReizen

  • Maandag: 09:00–23:00
  • Dinsdag: 09:00–23:00
  • Woensdag: 09:00–23:00
  • Donderdag: 09:00–23:00
  • Vrijdag: 09:00–23:00
  • Zaterdag: 09:00–23:00
  • Zondag: 09:00–23:00

MimosaReizen: Un Touroperator con una Gran Oferta

Adres: Corkstraat 46, 3047 AC Rotterdam, Nederland.

Telefoon: 851309236.

Website: mimosareizen.nl.

Especialidades

Touroperator: MimosaReizen ofrece un amplio abanico de opciones de viaje para satisfacer las necesidades de todos los viajeros.

Andere interessante gegevens

Pinpassen y Creditcards: MimosaReizen ofrece servicios de pago seguros para facilitar la planificación y el pago de tus viajes.

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 57 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening: 3.5/5.

Características

Una de las características clave de MimosaReizen es su enfoque en ofrecer soluciones personalizadas para cada viajero, independientemente de sus preferencias y necesidades.

El equipo de expertos de MimosaReizen trabaja arduamente para diseñar y personalizar itinerarios únicos que reflejen la cultura, la historia y la belleza de cada destino.

Además, la empresa se esfuerza por ofrecer servicios de alta calidad, desde la reserva de vuelos y hoteles hasta la planificación de actividades y excursiones.

Ubicación

MimosaReizen tiene su sede en Rotterdam, Nederland, pero opera en todo el mundo, lo que le permite ofrecer una amplia gama de opciones de viaje a clientes de todo el planeta.

Información recomendada para una persona que busca sobre el

Para aquellos que buscan un tour operator confiable y especializado, MimosaReizen es una excelente opción.

Con su experiencia y enfoque en ofrecer soluciones personalizadas, la empresa puede ayudar a los viajeros a planificar y disfrutar de sus viajes de manera aún más completa y satisfactoria.

Resumen

MimosaReizen es un tour operator con una gran oferta de viajes personalizados para satisfacer las necesidades de todos los viajeros.

Con su enfoque en la calidad y la atención al cliente, la empresa ofrece soluciones confiables para planificar y disfrutar de tus viajes.

👍 Beoordelingen van MimosaReizen

MimosaReizen - Rotterdam
Willem P.
3/5

net terug van LAKE AND RIVER mijn ervaring deel ik graag het hotel is in de middel off no were en qua hygiëne geef ik het nog geen 1 de kamers worden niet schoon gemaakt en na 11 dagen kreeg mijn vrouw een nieuw laken animatie bestond uit 4 mensen 95 % bestond uit Oostblok daar hadden we geen last van maar alles draaide om Russische taal en muziek dus geen commicerende gesprekken ik geef dat hotel nog geen 3 sterren. 13 sept terug

MimosaReizen - Rotterdam
Corine P.
3/5

3 sterren maar eigenlijk wil ik 2,5 geven. Een in april genoten vakantie naar Griekenland was helemaal top. Goede prijs, fijn hotel alles prima. Daarom besloten wederom via hun te boeken. Een geweldige reis naar Egypte. Kinderen helemaal blij en in de gloria. Dan gaat FTI failliet daar kan mimosa natuurlijk helemaal niks aan doen, buiten dat ze van te voren kenbaar maken dat je via een duitse reisorganisatie vliegt en dus geen aanspraak kan maken op het Nederlandse SGR maar via een Duitse. Dit lees je pas wanneer je je boekingsbevestig8ng krijgt. Maar ze kunnenwel aan de manier hoe ze naar hun klanten communiceren we hebben wel geteld 1 mail gekregen dat onze reis geannuleerd werd. We zouden zelf maar moeten zoeken naar een vervangende reis want hun hadden het daar te druk voor. Wel mocht je daar dan je aanbetaling voor inzetten. Helaas was er weinig te vinden voor ons gezelschap van 6 en 3 kamers nodig wat wij kunnen betalen. Meermaals voicemails ingesproken nooit terug gebeld, 1x iemand aan de lijn gehad en zeer nors te woord gestaan (oke hier kan ik nog inkomen met de drukte die ze hierdoor ervaren, maar hee wij hebben hier ook niet omgevraagd). Ze beloofde contact op te nemen met hun klanten dat kon ivm drukte even duren nou we wachten nog steeds. We horen om ons heen dat veel reisburo's pas vlak van te voren aan fti hadden hoeven te betalen en zo wel hun aanbetaling aan hun klanten terug betaalde. Op mijn vraag daar naar een linkje via een mail van 1 zin, houd dit maar in de gaten, wij moeten wachten op de curatoren.
Voor de eerdere vakantie dus top deze boeking flop...Een kleine 2 mnd van te voren nog wat vinden voor 6 pers. Is een ware uitputtingsslag geweest. 1 mail hebben ze beantwoord met een prijsopgave. Het had hen gesierd hier bij te helpen en zich in te zetten om een passende reis te vinden, maar niks, GEEN hulp! IK voel me gewoon echt niet gehoord en in de steek gelaten door Mimosa. Echt jammer nou eerder een prima vakantie ervaring vandaar toch dan maar 3 sterren

MimosaReizen - Rotterdam
mariella V. H.
1/5

Ik heb via mimosa reizen afgelopen zomer, september,een reis geboekt naar side, Turkije in hotel Clover magic nova Beach.
Tot mijn verbazing is dit hotel nog steeds te boeken!!
Hotel was zo slecht,huisje viel bijna uit elkaar van ellende,all inclusive was niet haalbaar,drankautomaten regelmatig kapot, koffieapparaat stuk,eten niet te pruimen.Alles was goed geregeld door mimosa maar dit hotel moeten ze niet meer aanbieden!!
Daar zeggen ze zelf dat het eigenlijk al gesloopt had moeten worden!!
We hebben er zelf een fijne vakantie van gemaakt ondanks dat t hotel echt verschrikkelijk was!!!

MimosaReizen - Rotterdam
Margot V. D. B.
5/5

Heel duidelijk online reisbureau. Via email of chat gelijk antwoord. Hele fijne vakantie gehad met mimosa reizen. Alles op en top geregeld.

MimosaReizen - Rotterdam
Toon W.
1/5

FWe hebben 9 augustus 2024 een reis bij mimosa geboekt naar Turkije.
We hadden een verkeerde vertrektijd doorgegeven dus woensdagmorgen 14 augustus gebeld of we de vertrektijd konden veranderen kreeg een zeer norse man aan detelefoon en kreeg als antwoord kan niet. Geen discussie mogelijk
Nou over klantvriendelijkheid gesproken echt niet
Ben bang dat als je in deproblemen komt opje vakantieverblijf ze je mooi niet helpen Dit kun je geen reisbureau noemen
Ben naar aanleiding van mijn review gebeld en kreeg als antwoord ongeacht wat je na je boeking wilt veranderen kost je 80 euro pp

MimosaReizen - Rotterdam
Nick
1/5

Online boeken gaat zeer vlot, prijzen zijn ok maar als je iets van klantendienst of klantenservice nodig hebt is het omzeep.

Akkoord gegaan met een vakantie inclusief de vluchten, ineens veranderd de vlucht waardoor we 7 uur sneller opstijgen, hierdoor heb je eigenlijk van je laatste dag niets meer, desondanks je hiervoor betaald hebt.

Na doorgeven van deze klacht verschuilen ze zich achter hun zeer lange voorwaarden, helaas niet meedenkend met de klant...

Jammer voor zo'n organisatie in deze tijden van het online gegeven

MimosaReizen - Rotterdam
Francis B.
5/5

Zeer prettige reisorganisatie
Het boeken was eenvoudig. Voor de eerste keer hier geboekt omdat de prijs erg gunstig was.
Wel benieuwd naar het verloop van de de reis etc.
Ik had assistentie gevraagd voor mijn man en dat werd keurig en snel geregeld. Zelfs in Hurghada was het bekend.
Er was helaas geen verwelkoming in het hotel en nooit iemand gezien van FTI.
Voor de afhaaltijd van de terugreis heb ik Mimosa gehaald en het was zeer snel geregeld.
Het enige minpunt is het telefonisch contact . Dat is erg onvriendelijk en bot.
Voor onze volgende vakantie zal ik zeker Mimosa gaan bekijken.

MimosaReizen - Rotterdam
Clayment K.
1/5

Ja dat is waar ze zijn heel duidelijk, als je vast staat in Stuttgart zijn ze niet thuis nooit meer boeken daar wat een ... organisatie een dikke min voor ons..
Na alles zelf gereld te hebben voor de overnachting in Stuttgart en de volgende de dag naar Berlijn vliegen en van Berlijn naar Hurghada.
En van Hurghada naar Port ghalib, we te horen dat de transfer een uur of 3a4 kan duren in de avond.
Terwijl er een vlieghaven is bij Port ghalib.
Update volgt maandag de 11de gaan we naar huis kregen al te horen dat de Ticket transfer niet klopt.
Terwijl we die in ons handen hebben.
Niet reageren he Min-mosa.
We regelen het zelf wel jullie doen het niet!!!!!

Zo eindelijk regeren jullie!!
Het gaat niet om de vlucht, het gaat erom dat jullie niks doen als de klant een probleem heeft.
Jullie hadden ook even het hotel kunnen bellen, en jullie hadden ook even de transfer kunnen bellen dat we een dag later aan komen.
het is maar goed dat wij zelf hebben gebeld. ander hadden we gewoon geen transfer gehad naar het hotel.
het enige wat jullie konden zeggen was We Kunnen niks doen voor jullie.
Minosa jullie zijn gewoon niet klant vriendelijk
En jullie zijn geen reisbureau !!!
Want een reisbureau doet dit niet.

Go up