HotelSpecials - Haarlem

Adres: Hendrik Figeeweg 1, Hal 2, 0015, 2031 BJ Haarlem, Nederland.

Website: hotelspecials.nl
Specialiteiten: Reisbureau.
Andere interessante gegevens: Online afspraken, Services op bedrijfslocatie.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 261 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.5/5.

📌 Locatie van HotelSpecials

HotelSpecials Hendrik Figeeweg 1, Hal 2, 0015, 2031 BJ Haarlem, Nederland

⏰ Openingstijden van HotelSpecials

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

HotelSpecials is een reisbureau gevestigd in Haarlem, Nederland. Hun adress ligt op Hendrik Figeeweg 1, Hal 2, 0015, 2031 BJ Haarlem, Nederland. U kunt contacteren via telefoon 085-04256789 of door een online afspraak te maken door bezoek aan hun website www.hotelspecials.nl.

Specialiteiten

HotelSpecials ontwikkelt zich in het gebied van reizen en travel. Hun specialiteiten zijn Reisbureau en Online afspraken.

Andere interessante gegevens

Maak een afspraak aan de hand van Online afspraken of kom langs op de Services op bedrijfslocatie.

Beoordelingen

HotelSpecials heeft 261 recensies op Google My Business. De gemiddelde mening is 3.5/5.

👍 Beoordelingen van HotelSpecials

HotelSpecials - Haarlem
Jacklyn W.
1/5

Ik ben niet snel van de slechte reviews, maar als het fout is mag het ook gezegd worden.
Het is niet aan te raden om via HotelSpecials te boeken, ze lokken mensen met kant en klare "Deals" om zich vervolgens te verschuilen achter allerlei uitvluchten en achterdeuren. Aan de geboden "oplossing" op het probleem dat zij zelf hebben gecreëerd, heeft helaas niemand wat aan.

HotelSpecials - Haarlem
Corina M.
1/5

Afgelopen zaterdag een hotel geboekt via deze site
Zaterdagavond aan gekomen in het hotel leekt het hotel op een azc totaal onverzorgd plafonds niet geverfd desk stond in elkaar met mdf.

En dan hoor je dat er geen kamer is en er geen boeking is doorgekomen en hun niet werken met deze site..
Gelukkig kon ik naar huis maar had echt een probleem kunnen hebben aangezien ze niks voor me konden doen....

HotelSpecials - Haarlem
Monique B.
1/5

Geboekt bij hotelspecials, Fletcher de Wipselberg, wat een oud en smerig hotel, geen reclame dat ze dit nog als hotel gebruiken, overal zit schimmel, de vloerbedekking uit het jaar kruik is al jaren aan vervanging toe. De handgrepen is de douche 2 stuks zitten los (levensgevaarlijk) een hele smerige waterkoker op de kamer.
De bedden zijn flink doorgezakt!
Is geen * waard dit hotel.
Verlichting buiten werkt nauwelijks.
Personeel bij de receptie, zegt er nauwelijks wat op.

HotelSpecials - Haarlem
Salomon S.
1/5

Uitkijken! dit bedrijf reageert niet of heel laat. Is niet telefonisch bereikbaar. Hopen dat jij annuleert. Kunnen zij het geld claimen. Veel van de hotels zijn in onderhoud of er mankeert iets. Een gewaarschuwd mens telt voor 2! NIET boeken hier!
--------------------------
Ik heb nog maar even de screenshot van de boeking hieronder toegevoegd. HotelSpecials liegt ook nog als het in de reactie hieronder zegt geen reservering te kunnen vinden. Mensen kijk uit. Ze lokken je, maar annuleren is vrijwel onmogelijk.

HotelSpecials - Haarlem
Ricardo B.
3/5

Via hotel specials hotel bildenberg bovenste molen geboekt. Het ging al mis met het ontbijt deze had ik bijgeboekt maar bij hotel niet bekend. We zijn 1 nacht gebleven en zijn we uitgecheckt. 4 sterren? 2
sterren vind ik Geen airco.badkamer gebreken wc vies. Ontbijt 25 € per persoon sorry ik heb voor 15 € uitgebreider gehad. € 70 voor klein hondje mee op de kamer?

HotelSpecials - Haarlem
Stefan B.
1/5

Beetje jammer dat als we een kamer via jullie site boeken het helemaal niet overkomt met de informatie die jullie geven! Jullie geven aan dat wij de goedkoopste kamer hadden geboekt kan kloppen maar op jullie site stond een afbeelding met een groot 2 persoonsbed we waren met zijn 3en waarvan 1 klein kind die dan tussen ons in zou slapen kiezen we zelf voor. Echter hadden we bij aankomst 2 1 persoonsbedden waarvan de matrassen zelfs nog kleiner waren dan de bedden dus zelf maar in de stoel gelegen de gehele nacht kan je vertellen dat slaap niet lekker. Ook bij aankomst de receptie geprobeerd meerdere malen maar niemand aanwezig. Staat er op de balie een nummer die je ken bellen zelfde als op de site van het hotel meerdere malen gebeld niemand te bereiken. Volgende dag was er wel iemand aanwezig en ze zouden de volgende dag met ons contact opnemen maar 2,5 week verder en nog steeds niets gehoord . Ook met jullie contact gehad en jullie leggen het probleem alsnog bij ons en het hotel weg. Jullie hadden blijkbaar gemaild naar het hotel om contact met ons op te nemen maarja ook 2 weken verder en niets van vernomen DANK JULLIE WEL.

HotelSpecials - Haarlem
Victor G.
1/5

Plaats echt nooit een review, maar vond dit toch wel erg bijzonder!

Op 5 oktober een email gestuurd of ik mijn reservering kan wijzigen. Op 9 oktober nog geen steeds reactie terug ontvangen en heb ik ze geprobeerd telefonisch te benaderen. De verbinding werd continue verbroken, dus telefonisch was ook geen optie.
Tot 2x toe dus geprobeerd contact op te zoeken en geen reactie of gehoor. Had er toen erg slecht gevoel over, en heb de reservering geannuleerd. Hierdoor moet je de reserveringskosten zelf betalen.

Nog geen dag later neemt Hotelspecials wel opeens contact op en wil mij tegemoetkomen dat ik de reservering opnieuw plaats. Ondertussen had ik zelf al gereserveerd direct bij het hotel zelf.
Heb dit aan Hotelspecials uitgelegd, en nu keren ze mij de rug toe. Had voorgesteld wellicht een kortingscode zodat ik volgende keer bij ze terecht kan, hier staan ze niet voor open.

Omdat ik al een aantal keer via Hotelspecials gereserveerd heb, vind ik het erg spijtig hoe ze nu zo met mij omgaan, daarom niet meer dan één ster.

HotelSpecials - Haarlem
Michiel H.
1/5

Normaal schrijven wij niet snel een negatieve review, maar dit keer helaas wel.

Via Hotelspecials een gezinskamer geboekt bij Artol - Nemo hotel in Düsseldorf. Loopt er een onduidelijkheid wat betreft de betaling tussen het Hotel en Hotelspecials, waardoor we met 2 gezinnen dubbel een kamer hebben moeten betalen, doordat Hotelspecials alleen tijdens kantooruren snel te bereiken is.
Helaas duurt de terugbetaling inmiddels alweer ruim 2,5 week.

Er kan altijd iets gebeuren, maar zorg dat je het correct en snel oplost met de klant.

Kamer, prijs en de rest was overigens wel meer dan prima.

Go up