HeadFirst Group - Hoofddorp

Adres: Taurusavenue 18, 2132 LS Hoofddorp, Nederland.
Telefoon: 235685630.
Website: headfirst.group
Specialiteiten: Arbeidsbemiddelaar, Personeelsadvies, Recruiter.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 285 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

📌 Locatie van HeadFirst Group

HeadFirst Group Taurusavenue 18, 2132 LS Hoofddorp, Nederland

⏰ Openingstijden van HeadFirst Group

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Over HeadFirst Group

HeadFirst Group is een bekend en gerespecteerd bedrijf dat zich specialiseert in arbeidsbemiddeling, personeelsadvies en recruiting. Gevestigd op de Taurusavenue 18 in Hoofddorp, Nederland, biedt HeadFirst Group een breed scala aan diensten die bedrijven en professionals helpen bij het vinden van de perfecte match tussen kandidaten en vacatures.

Specialiteiten en diensten

Bij HeadFirst Group kunt u rekenen op de volgende specialiteiten en diensten:

  • Arbeidsbemiddeling: Het verbinden van werkzoekenden en werkgevers op basis van matched kwaliteit en passie.
  • Personeelsadvies: Adviezen en support op het gebied van personeelsbeleid, -planning en -ontwikkeling.
  • Recruiteren: Het vinden, selecteren en beoordelen van geschikte kandidaten voor vacatures binnen diverse sectoren.

Unieke kenmerken

HeadFirst Group staat bekend om zijn snelheid, efficiëntie en persoonlijke aanpak. Het bedrijf streeft naar een perfecte match tussen kandidaten en opdrachtgevers door zorgvuldige selectieprocedures en een grondige kennis van de markt. Daarnaast is HeadFirst Group toegankelijk voor mensen met een rolstoel, waardoor ze een inclusieve omgeving bieden voor alle klanten en medewerkers.

Beoordelingen en ervaringen

HeadFirst Group geniet een hoge reputatie onder zowel klanten als partners. Met een gemiddelde beoordeling van 4.1 uit 5 op basis van 285 recensies op Google My Business, getuigen deze meningen van de tevredenheid van klanten over de diensten die het bedrijf biedt. Veel recensenten waarderen de efficiënte facturatie, de snelle reactietijden op vragen en de fijne sfeer onder de medewerkers.

Reden om te kiezen voor HeadFirst Group

Indien u op zoek bent naar een betrouwbare en professionele arbeidsbemiddelaar, personeelsadviseur of recruiter, dan is HeadFirst Group de ideale partner voor uw bedrijf. Met hun unieke aanpak, uitgebreide ervaring en hoge tevredenheidsratings, staan ze garant voor een succesvolle match tussen kandidaten en vacatures. Bovendien bieden ze een rolstoeltoegankelijke ingang en parking, waardoor ze een inclusieve dienstverlener zijn die aandacht heeft voor diversiteit en toegankelijkheid.

Contact

Voor meer informatie of om te solliciteren naar vacatures, kunt u contact opnemen met HeadFirst Group via het volgende contactinformatie:

We stellen u ten zeerste aanraden om langs te komen of contact op te nemen met HeadFirst Group om te ervaren wat hun unieke aanpak en kwaliteiten kunnen betekenen voor uw bedrijf en uw carrière.

👍 Beoordelingen van HeadFirst Group

HeadFirst Group - Hoofddorp
Paul K.
4/5

Facturatie gaat erg goed en met name reverse billen en het klopt op de dag van de betaling. Verdere opvolging mbt mail etc gaat ook heel erg goed. In de regel wordt je binnen 2 dagen wel geholpen. Kan dat beter? Ja altijd maar het is best wel oké. Werken ook fijne mensen, dat is althans mijn ervaring

HeadFirst Group - Hoofddorp
Tim
1/5

Als ik nog iets positiefs moet noemen dan is het het gebruiksvriendelijke IT platform dat ze gebruiken - Striive. Verder ben ik als zzp’er ben ik erg teleurgesteld. Alles is zo’n beetje verkeerd gegaan. Eerst het contract, en daarna de betalingen. Zoals meerdere mensen hier al aangeven houdt HeadFirst zich niet aan de wettelijke betalingstermijn van 30 dagen. Het is bij hen altijd minimaal 30 dagen i.p.v. maximaal. Als de vervaldatum van de factuur in het weekend valt wordt je factuur steevast 3-4 dagen te laat betaald. Andere brokers betalen je meteen uit wanneer zij het geld van de opdrachtgever hebben ontvangen. HeadFirst niet. Ik gok zo dat het ze veel extra rente oplevert. Jammer. Ik voelde me als zzp’er totaal niet serieus genomen bij deze club.

HeadFirst Group - Hoofddorp
Bjorn
1/5

Plotseling wordt ik gebeld door ene Luuk. Ik zou een collega onheus bejegend hebben. Verbaasd vraag ik naar wat hoe en waarom, omdat ik mij van geen kwaad bewust ben. Daar komt geen concreet antwoord op, ondanks dat ik nog probeer te begrijpen wat er eventueel verkeerd opgevat zou kunnen zijn. Vervolgens krijg ik te horen dat ik het algemene nummer zou hebben gebeld, onder valse namen. Ik vraag hem dan naar bewijs, van zijn aantijgingen. Dat heeft hij niet. Maar het is wel zo. Dat er een misverstand kan ontstaan, met een collega, dat is nog daar aantoe, maar dat er dingen worden beweert die gewoon pertinent niet waar zijn, dat is natuurlijk een stap te ver. Ik vraag naar zijn manager. Die weigert hij op te geven. Ik vind zijn manager, Martijn en neem contact op. Ook die verdedigt blind het standpunt van Luuk. Ook op de aantijging van het gebruik van valse namen, heeft hij geen bewijs, "noch is dat belangrijk", volgens hem. Ik vraag naar zijn manager, want ik hoop dat de waarheid natuurlijk nog wel belangrijk is, hier... Ook dat weigert hij. "Waarom niet, Martijn? Je bent toch zo zeker van je zaak?". Hoe ik het ook wend of keer, hij blijft vasthouden en weigert mee te geven. De volgende dag tracht ik in te loggen. Mijn account geblokkeerd. Ik schrijf een email aan het email adres voor relaties, van HeadFirst. Daarop belt Martijn mij weer terug. Die komt mij weer even de les voorlezen, zonder te komen tot de essentie van beweringen die worden gemaakt. Na veel zessen en zevens zegt hij eindelijk dat hij gaat checken "wat er mis is gegaan". Ik krijg een duidelijk gevoel, met het hele gesprek, dat dit ook weer een afpoeier methode is en een poging om mij te silencen. Daarmee tracht ik een andere collega weer terug te bellen, van een ander team, waar ik geen problemen mee heb gehad en waar ook nog een proces voor en met mij loopt. Waarmpel. Wat hoor ik? "You are not allowed to call this number" en er wordt opgehangen. Ik bel haar terug, met nummer herkenning uitgeschakeld, deze keer. Ja hoor. Dan kom ik wel door en ik leg haar uit wat er is gebeurd. Zij heeft NOOIT problemen met mij gehad, confirmeert ze mij en er loopt dus notabene nog een proces voor mij, met haar. Deze heren hebben mij nooit geïnformeerd dat zijn mijn account hadden geblokkeerd, terwijl er dus notabene nog een opdracht loopt met een ander team. Daarna hebben ze dus ook, zonder mij te informeren (waarom), mijn telefoonnummer geblokkeerd om verder nog contact op te kunnen nemen met de collega van het andere team of wie dan ook, bij HeadFirst, nadat hij eindelijk zei dat hij het probleem ging analyseren. Hoogstwaarschijnlijk dus ook, om mij de stilte op te leggen. Dit riekt naar een poging om te voorkomen dat de waarheid boven tafel komt, dus. Het nieuwe account, wat ik had aangemaakt, dat is nu ook geblokkeerd. ONGELOOFLIJK gedrag. Ik ben echt WOEDEND. Hoe denk je iemand zo te kunnen behandelen. ONGEHOORD en ONBESCHOFT! En ik wil graag opheldering, hierover.

Reactie op het onderstaande: Wat ze hebben gedaan, is WEER niet gevraagd wat mijn zijde van het verhaal is. Er is nooit contact met mij opgenomen om te vragen wat het probleem was en wat IK heb ervaren. Daarbij antwoord Peter via een noreply-email adres, waar ik dus niet op kan reageren. Zijn email adres ontfutselt te hebben, krijg ik vooralsnog geen reactie. Conviction without a trial, dus. En ik weet dus NOG STEEDS niet WAAROM ik dit verdient zou hebben. De enige conclusie die ik dus kan trekken, op dit moment: Dit gaat niet om de waarheid. Dit gaat om macht.

Addendum: COO, Arco contacteer ik via LinkedIn. Ik zal gebeld worden. Vervolgens belt Martijn mij weer op, weer met een toon; "ik dacht dat ik duidelijk was geweest. Wij gaan onze samenwerking beëindigen". Terwijl ik een pleidooi heb geschreven, aan Arco, dat ik met Liefde zou afreizen om dit, voor eens en altijd, op te helderen met de betreffende medewerkers... Niet te geloven... Nog nooit zoiets meegemaakt... Heel bijzonder... Laten we het daarbij houden...

HeadFirst Group - Hoofddorp
Moniek T.
1/5

Waardeloos bedrijf. Het duurt standaard 5 tot 6 dagen ná de laatste dag van de maand voordat er een factuur opgesteld wordt. Ongeacht of de laatste werkdag van de maand de 28e of de 31e is. Belachelijk.
Er geldt een betalingstermijn van 30 dagen. Prima, ben ik gewend en is helemaal oke. Maar waar ik voorheen met partijen heb samengewerkt waar ze het geld naar jou overboeken zodra ze het zelf hebben ontvangen van je opdrachtgever, kiest HeadFirst er voor om geen seconde voor die 30 dagen je verschuldigde geld over te boeken. Sterker nog, ze betalen zelfs te laat. Volledig onacceptabel. Buiten het feit dat ze zo lang mogelijk JOUW geld op hun eigen bankrekening houden (waarschijnlijk voor het extra trekken van rente etc) geven ze slappe excuses voor de te late betaling. Achterstanden omdat er mensen vrij zijn rond kerst. Zorg er dan voor dat de facturen betaald zijn vóór deze dagen. Nogmaals, volledig onacceptabel. Daarnaast wordt er niet gereageerd op e-mails waardoor je je als professional ook niet serieus genomen voelt. Lang verhaal kort. Heb je zelf de keuze om een samenwerking met ze aan te gaan (ik helaas niet) DOE HET NIET.

HeadFirst Group - Hoofddorp
Willemijn V.
1/5

Helaas heb ik mijn review moeten bijstellen: Alles ging goed tijdens de contract procedure. En was ik zeer tevreden. Totdat je contract loopt en selfbilling en de betalingen gaan lopen. De Selfbilling factuur wordt strak na 5 werkdagen naar je verstuurd. Toen ik een vraag stelde of er misschien i.v.m. de feestdagen eerder betaald zou worden kreeg ik het antwoord dat ze toch zeker niet gaan voorfinancieren… En Oké daar heb ik voor getekend dus natuurlijk prima, maar dat toontje... Vervolgens moet de betaling binnen 30 dagen plaatsvinden. Deze termijn loopt dan wat Headfirst betreft tot 30 dagen en dan tot 23:59 uur. En rustig je niet houden aan de betaaltermijn. wat nu op dag 33 nog steeds niet betaald. En gezien eerdere reviews nog steeds niets veranderd aan de bereikbaarheid van Finance. En maken ze nog steeds loze beloftes!

HeadFirst Group - Hoofddorp
Hans
1/5

Zeer slecht bedrijf. Alles wat hier mis kan gaan, gaat mis. Er worden fouten gemaakt in contracten. Facturen worden niet verstuurd. Betalingen worden te laat gedaan. De klant staat hier duidelijk op de laatste plaats. Niemand binnen Headfirst neemt verantwoordelijkheid voor een oplossing als iets misgaat.

HeadFirst Group - Hoofddorp
ARJANG86
1/5

Heel grappig hoe ze mensen in zuid Afrika inhuren om hier mensen lastig te vallen om werk te zoeken. Of te vragen of iemand nog werk zoekt. En schijnbaar koopt dit bedrijf databases op om aan telefoon nummers te komen. Lijkt me een beetje erg verdacht en illegaal?

HeadFirst Group - Hoofddorp
Ed V. D. B.
5/5

Professionele organisatie, zowel contractvorming en de afhandeling van facturen. Al jaren zeer goede ervaringen.

Go up