HAL Services - Rotterdam

Adres: Montevideo Offices, Otto Reuchlinweg 1110, 3072 MD Rotterdam, Nederland.
Telefoon: 102976600.
Website: hollandamerica.com
Specialiteiten: Cruiseorganisator.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 29 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.

📌 Locatie van HAL Services

Holland America Line (HAL) es una de las principales empresas de cruceros del mundo. Con más de 140 años de experiencia, ofrece una variedad de rutas y experiencias de crucero a través de Europa, América del Norte, América Central y América del Sur.

Información de contacto

Adres: Montevideo Offices, Otto Reuchlinweg 1110, 3072 MD Rotterdam, Nederland.

Telefoon: 102976600.

Website: hollandamerica.com.

Especialidades

Bien conocida por sus servicios de crucero, HAL tiene especialidades como:

  • Cruiseorganisator.

Andere interessante gegevens

HAL ofrece:

  • Rolstoeltoegankelijke ingang.
  • Rolstoeltoegankelijke parking.

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 29 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening: 3.8/5.

👍 Beoordelingen van HAL Services

HAL Services - Rotterdam
Mieke M.
1/5

Met enthousiasme had ik een mooie aanbieding ontvangen voor een upgrade naar de Neptune suite en direct gereageerd. Ik werd vriendelijk te woord gestaan door Stefania die aangaf dat er een ruime beschikbaarheid was en zelfs cabine keuze mogelijk was, aangezien ik mijn kansen niet wilde verminderen gaf ik aan dat het wat ons betrof niet ging uitmaken welke cabine aangezien de upgrade mogelijkheid op zich al geweldig was.

Zo gezegd zo gedaan, ik zou dezelfde dag woensdag de 23e April einde dag de bevestiging krijgen van uit Seattle met de link ter betaling.

Ik was superblij natuurlijk met zo’n mooie aanbieding maar de dag vorderde zonder dat de bevestiging kwam. De volgende ochtend donderdag de 24e weer gebeld maar Stefania was nog niet aan het werk maar ging mij zeker bellen en of mailen…

Vrijdag de 25e maar weer gebeld en kreeg ik te horen dat alle Neptune cabines waren uitverkocht en dat Stefania weigerde om aan de telefoon te komen en mij ook niet ging mailen

Ik heb dit even laten inzinken want eerlijkheidshalve ben ik redelijk flabbergasted met de manier waarop dit gaat en ik begrijp het ook niet. Waarom weigert zij contact? Wij hadden gewoon goed contact dus echt niet te bevatten. Ik neem ook aan dat de telefoon gesprekken worden opgenomen om dit soort misverstanden te kunnen recht zetten

Uiteindelijk een mail gestuurd naar de guest relations afdeling en nog steeds wachtend op een normaal antwoord en uitleg hoe dit fout is gegaan?

Ik neem aan dat dit gedrag niet het normale contact is van HAL want anders is voor mij het cruisen met jullie van korte duur geweest want dit is niet aanvaardbaar.

HAL Services - Rotterdam
Wout V. H.
1/5

Na 3 maanden terug van mijn Iceland cruise nog steeds geen geld retour van mijn board-tegoed. Zou binnen 14 dagen moeten. Dit tegoed komt voort uit gecancelde excursies die ik dus gewoon betaald heb en nooit gekregen. Van 8 havenplaatsen zijn er maar 5 aangedaan. Dit zonder compensatie.
Ga niet met dit Amerikaans bedrijf in zee. Ze reageren pas na 6 weken op je e-mail met enkel excuses maar geen oplossing. Goed zeeziek van ….

HAL Services - Rotterdam
Moon
5/5

Voor het eerst gevaren met de HAL. Probleemloze inscheping en ontscheping gehad. Mooie reis. Goed georganiseerd en duidelijk.

HAL Services - Rotterdam
Danny H.
4/5

Met deze rederij op Cruise geweest (via De Blauwe Vogel) naar Schotland en IJSLAND. Heel goede service en vriendelijke bediening.

Enkele min-puntjes toch:
* Een heel duur wifi-packet. (honderden Euro's voor 14 dagen is er ECHT OVER) - zou standaard moeten inbegrepen zijn in deze tijden. Dagen zonder internet zitten is achterhaald.
* Hoge standaard fooien, die per dag en per persoon zouden aangerekend worden. (gelukkig kan je hier tegenin gaan)
* Extra rondselen voor giften voor Oekraïne. (?)
* Omslachtig tekenen van gratis dranken in drankenpakket. (teveel papierwerk)

HAL Services - Rotterdam
Sven M.
1/5

Het IT-departement is waardeloos. Na verschillende pogingen tot correctie online en telefonisch slagen ze er zelfs niet in om mijn huisadres correct weer te geven. Telefonisch heb ik ze enkel kunnen bereiken via het nummer op Google Maps. De contactinfo en de chat op de site en de app is enkel voor Amerikaanse klanten. Die Europeanen kunnen de pot op. De app zelf is een ramp. Als dit de standaard is van HAL vraag ik me af hoe betrouwbaar hun schepen en bemanningen zijn. HAL? Never again! Bende amateurs.

HAL Services - Rotterdam
Chari
1/5

Verschrikkelijk telkens uren in de wacht! Zeggen terug te bellen dus ook niet. Claimen dat we vodka uit de minibar hebben gehaald en drink niet eens alcohol. Schuiven alles af op KLM en die weer naar de HAL hebben 12x HAL maar dit word de laatste keer. Reis ook zomaar 5 dagen later etc etc etc

HAL Services - Rotterdam
Henk V. R.
1/5

Een van de laatste vakanties van mijn vader samen met mijn moeder is flink verpest door de HAL. Waagt u het toch? Doe maar een flinke jas aan en neem de nodige antibiotica mee.
Waardeloos bedrijf.
Verder een persoonlijke boodschap: als het milieu u maar iets interesseert….die Cruiseschepen zijn belachelijk vervuilend!

HAL Services - Rotterdam
John D. W.
2/5

2 maanden geleden schreef ik een brief met mijn negatieve ervaring. Holland America Line is zelfs te beroerd om deze brief te beantwoorden.
Ik was altijd zeer te spreken over de HAL, maar nu ga ik op zoek naar een meer service gerichtere maatschappij. Wij werden op onze laatste reis heen en weer geslingerd en moesten steeds maar uitzoeken of we konden dineren en hoe laat. Deze vakantie is goed verpest dank zij de HAL.

Go up