- Reisgenot Nederland
- Oost-Graftdijk
- Europarcs Villapark De Rijp - Oost-Graftdijk
Europarcs Villapark De Rijp - Oost-Graftdijk
Adres: Groenedijk 6, 1487 ME Oost-Graftdijk, Nederland.
Website: europarcs-de-rijp.com.es
Specialiteiten: Vakantiepark.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 115 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.6/5.
📌 Locatie van Europarcs Villapark De Rijp
Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Europarcs Villapark De Rijp, geschreven in een formele en vriendelijke toon, met de gevraagde
👍 Beoordelingen van Europarcs Villapark De Rijp
Gerard K.
Ondanks de mooie ligging van het park is het niet EuroParcs waardig, wat een aftandse huisjes zeg, ramen die klemmen, wc zonder drukknop, geen eigen wifi, geen parasol...... Wel gezellig met Peter Beense op het park waardoor het vrijwel elke avond feest is.... Ook als je wilt slapen... Ik zou dit park niet aanbevelen!
Stef-Hedenstugan
Ga niet naar Europarcs, wat een vieze schimmelbende.||Nooit meer Europarcs en ik voel me genoodzaakt mijn ervaring te delen om anderen te behoeden voor deze gruwelijke beproeving. Het vakantiehuisje dat ik boekte, bleek een ware nachtmerrie te zijn, een broedplaats van schimmel, vuil en verwaarlozing.||We hadden er echt zin, een kort verblijf met het hele gezin in Nederland in een mooi huisje, althans zo leek het. Nog net op tijd aangekomen bij europarcs de Rijp om 16:45 om de sleutel van het vakantiehuis op te halen. We kregen huis nr 119 toegewezen, bij binnenkomst bleek al snel dat de boel smerig was, met name vieze toiletten en badkamers. Terug naar de receptie, beklag gedaan en we kregen een nieuwe vakantie woning toegewezen, op naar nummer 172.||Bij binnenkomst direct al een muffe geur. Dit huisje was nog viezer dan het vorige, vieze toiletten, beschimmelde badkamers, spinnen raggen overal, lakenpakket met de schimmel erin, etensresten in nachtkastjes, vreemde schoenen in de kast, kartonnen dozen met etensresten in de garderobe, gordijnen met tandpasta vlekken, blauwe hoeslakens met vlekken, haren en beestjes. De keuken, als je het zo kon noemen, was een regelrechte belediging voor culinaire hygiëne. Elk oppervlak was bedekt met een plakkerige substantie die ik niet eens durfde aan te raken. De koelkast leek een wetenschappelijk experiment te herbergen met schimmels van verschillende kleuren en texturen. De hoop op het bereiden van een maaltijd verdween als sneeuw voor de zon.||Terug naar de receptie uiteraard, echter na 17:00 de boel gesloten en daar sta je dan met je hele gezin, je kan geen kant op, noodgedwongen de nacht doorgebracht. Ik heb de nacht doorgebracht op een matras dat meer leek op een hobbelige achtbaan dan een plek om te rusten.||Europarcs heeft zichzelf overtroffen met dit beschimmelde hol dat ze durven te presenteren als een vakantiehuisje. Het is duidelijk dat hygiëne en onderhoud geen prioriteit zijn voor dit bedrijf. Mijn advies aan potentiële gasten: blijf ver weg van Europarcs.||We zijn daarna snel vertrokken naar een hotel in Alkmaar. De toegezegde financiële compensatie, tja die laat nog op zich wachten, van het kastje naar de muur.
Alex W.
Op het eerste gezicht een mooi park, verschillende moderne huisjes, los van elkaar geplaatst in een waterrijke (muggen) omgeving.
Bij de receptie goed en vriendelijk geholpen. In het huisje werd duidelijk dat er flink beknibbeld word op de schoonmaakkosten of dat daar totaal geen toezicht/controle is. Spinnerag, vlekken en vegen op de ramen, shampoo en doucheresten tussen deur en glaspaneel en alle glas en serviesgoed wat je wilt gebruiken, adviseer ik zelf nog eerst te reinigen. Vreemd dat dit park op basis van al die reviews over de schoonmaak, geen enkele bijsturing oppakt.
Z9503HChenkv
Voorafgaand vroege incheck ad € 35 geboekt; i.p.v. 15.00 uur om 13.00 uur inchecken. Komen we om 13.00 uur aan……..blijkt de receptie van 12.30 - 14.00 uur gesloten. Omdat de deur van de receptie nog niet was gesloten, konden we toch naar binnen. Een onaardige receptioniste deelde twee gasten zonder ‘vroege incheck’ snauwerig mee dat zij pas om 14.00 uur konden inchecken. “En dat geldt ook voor u” meldde zij onvriendelijk ons. Toen we zeiden dat wij de vroege incheck hadden geboekt, pakte ze een mapje, lichtte een aantal gegevens toe waarna we konden wegwezen. Bij de bungalow aangekomen, bleek dat we geen sleutel hadden gekregen. Toen het noodnummer gebeld. Mevrouw zou wel even kijken. Wij meldden dat we de sleutel zouden komen ophalen. Toen we daar aankwamen, stonden we voor een gesloten glazen deur en werden door het aanwezige personeel volledig genegeerd. Toen maar weer het noodnummer gebeld. Vervolgens werd de deur open gedaan en werd ons de sleutel onder gemompel van een vorm van excuus in de handen gedrukt. Blijkbaar waren wij als gasten een hinderlijke onderbreking van hun werkzaamheden.|En verder: bungalow was matig schoon, dood gedrukte insecten op de muur, schimmel in de douche. En bij aankomst konden we het park niet op. De slagboom was gesloten en de receptie was 600 meter verderop. ‘Leuk’ wanneer je slecht ter been bent. Verder is er geen fatsoenlijke bewegwijzering op het park zodat wij wel een kwartier hebben moeten zoeken waar onze bungalow was gelegen. Alles heb ik gemeld via de site van Euro Parcs. Nooit geen reactie gekregen. Dus dit park is echt een AFRADER!!!
Vladimir &. N. K.
Erg vuil en verwaarloosd huisje, nooooit meer! Vies, stinkend naar hond, niet gedweild, de helft vd rolgordijnen was kapot en hing half voor het raam. Overal vlekken van doodgemepte vliegen/muggen etc
Bij aankomst in de middag ook ijskoud, normaal gesproken zet je iig de verwarming al op stand aangenaam! Pas savonds werd het "aangenaam".
Zo zonde want de opzet vh park is erg leuk met die hollandse huisjes en het is eigenlijk nog relatief nieuw, dat je het zo laat verwaarlozen.
EliseW2212
Huisjes niet schoon. Bij bestelde babybenodigdheden stonden bij aankomst niet klaar. Ze werden uren na aankomst bezorgd, waarop wij dachten niet weg te kunnen. De box was stuk, daardoor weer opnieuw nagevraagd bij de receptie. Terwijl ik hier stond kwamen er meerdere mensen binnen die ook klaagden dat het huis niet schoon was. Wel een andere box geleverd gekregen (ook dit duurde lang). De bezorger van de baby spullen gaf aan dat er tijdens het verblijf mogelijk schilders voor rond het huis kwamen. Bij de receptie was dit niet bekend. Zij probeerden het bedrijf dat daarvoor zou zorgen te bereiken, dit lukte niet. Er werd ons verzekerd dat zij de eventuele schilders zou tegen houden. De dag daarna ' s ochtends stonden er diverse trappen rond het huisje. Niet fijn als je wat privacy wil tijdens het voeden van je kind! Na melden bij de receptie gingen de schilders weg. Wel erg vervelend om tijdens je vakantie met deze randzaken bezig te moeten houden. Servies was een allegaartje. De bank was fijn. Bedden waren oké. Badkamer was klein, bij het douchen werd de wc nat. |Binnenzwembad niet meer toegankelijk, helaas, wilden graag met de baby even zwemmen. Vreemd dat de receptie aan het eind van het park zit.
A2164JFjosj
We hadden een huisje gehuurd in de Rijp van 21-08-2023 tot 28-08-2023. Bij binnenkomst was het huisje vies, smerig, slecht gepoetst en het huisje rook naar rioollucht. Ook vertoonde ons huisje diverse gebreken. Gordijnen die overal los hingen en de verlichting in de woonkamer en slaapkamer was kapot. Verder op alle muren kapotgeslagen muggen. We hebben hiervan 22-08 melding gedaan bij de receptie en zij hebben van alles een notitie gemaakt. De technische dienst zou naar ons huisje komen en de gebreken herstellen. We weten niet of dit inmiddels gebeurd is aangezien wij door de staat van ons huisje besloten hebben om 26 augustus al naar huis te gaan. We hebben wel 21-08 een algemene mail gekregen van de parkmanager Michael waarin hij ons welkom heette met de vraag of we tevreden waren met ons huisje. Dan zou dit door de receptie verder opgepakt worden. Hebben hierop geantwoord dat er gebreken waren. Tot op heden niks gehoord. Gaan er vanuit dat iedereen deze mail bij aankomst ontvangt en dat deze Michael in het echt niet bestaat. We gaan ervanuit dat we vandaag wederom een mail van 1 of andere Michael krijgen waarin onze mening gevraagd wordt. Zullen hier in ieder geval niet op reageren omdat er met serieuze klachten niks gedaan wordt. Voor ons in ieder geval nooit meer Europarcs. Gezien de andere reviews die wij terug lezen zijn wij helaas niet de enige die deze mening deelt.
embloemink
Bij aankomst te woord gestaan door een superchagrijnige dame. ||Aangekomen in het huis: afstandsbediening tv werkt niet, slot voordeur stuk, in badkamer nergens iets om je handdoek op te hangen of om je toilettas op neer te zetten, in de douche kun je evenmin iets neerzetten, van ellende heeft voorganger in de badkamer een nachtkastje en een terrasstoel neergezet, in de gang lekt het dak, drempel staat los in de hoek, voordeur zit zo hoog dat ik nauwelijks naar binnen kom, bovenkant afzuigkap is zo smerig dat ik 'm maar dicht laat, probleem is dat dan het rookalarm afgaat als je kookt, me flink gebrand aan de handvatten van de pannen omdat die gloeiend heet worden, koekenpannen te smerig om aan te vatten.||Na een week nieuwe afstandsbediening gekregen. Na 2 1/2 weken is het slot gerepareerd, afzuigkap niets aan gedaan, badkamer evenmin. Na herhaaldelijk vragen nieuwe koekenpannen.|| En dan als klap op de vuurpijl: ik had 2 boekingen achter elkaar en had gevraagd of het 2de huisje als 1 van de eerste schoongemaakt kon worden zodat ik er al wat vroeger in kon. Ja, dat zouden ze proberen. Op de ruildag zelf kreeg ik te horen dat dat wel was gevraagd maar de schoonmaakdienst had geantwoord dat dat niet mogelijk was. Dat was jammer met deze stromende regen. Toen ik om half 11 uur m'n fiets vast bij het volgende huisje neerzette, trof ik daar de schoonmaakdienst. Ze wisten niks van een dergelijk verzoek, terwijl bij degene die ik sprak alle berichten binnen kwamen, maar niet getreurd: het huisje was al schoongemaakt. Ze hadden wel een heel vreemd appbericht gekregen van de receptie: 'de mevrouw die gaat van huisje 435 naar 740 mag er niet in!!!' Ze gingen even voor me naar de receptie bellen. Nee, gewoon op slot doen. Terug naar de receptie: nou, het zit mee want toen ik m'n fiets neerzette bij het volgende huisje was de schoonmaakdienst daar en er was al schoongemaakt dus het probleem is gelukkig opgelost. Tsja, daar konden ze zich niet meer uitkletsen en ik kreeg de sleutel. De dame die vermoedelijk het appbericht heeft geschreven stond er tandenknarsend bij. ||||Conclusie: horkerige benadering en huisjes die niet voldoen aan wat er op de site aangeboden wordt. Voor de levering ver onder de maat wordt geen enkele verantwoordelijkheid genomen.||||Kortom: nooit meer!