EuroParcs Hoofdkantoor - Ede

Adres: Pascalstraat 15, 6716 AZ Ede, Nederland.
Telefoon: 880708090.
Website: europarcs.nl
Specialiteiten: Vakantiewoningverhuur, Vakantiepark.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 89 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

📌 Locatie van EuroParcs Hoofdkantoor

EuroParcs Hoofdkantoor: Uw ideale vakantiebestemming in Nederland

Voor degenen die op zoek zijn naar een onvergetelijke vakantie, presenteert EuroParcs Hoofdkantoor een uitstekende keuze. Met een breed aanbod aan vakantiewoningen en een prachtig vakantiepark is dit de perfecte plek voor gezinnen, stellen en avonturiers. Het hoofdkantoor, gevestigd aan de 880708090 en te vinden op europarcs.nl, biedt een zorgvuldig samengestelde collectie van locaties in heel Nederland. De adres is Pascalstraat 15, 6716 AZ Ede.

Locatie en Omgeving

De locatie van EuroParcs Hoofdkantoor in Ede is strategisch gekozen. Ede zelf is een charmante stad in Gelderland, omgeven door groene landschappen en bosgebieden. Vanuit het vakantiepark zijn er tal van mogelijkheden voor outdoor activiteiten, zoals fietsen, wandelen en vissen. Daarnaast is Ede goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer, waardoor het een ideale uitvalsbasis is om de regio te verkennen. De nabijheid van steden als Arnhem en Utrecht biedt extra mogelijkheden voor culturele bezienswaardigheden en uitgaansgelegenheden.

Specialiteiten en Faciliteiten

EuroParcs Hoofdkantoor onderscheidt zich door een breed scala aan specialiteiten. De focus ligt op het verhuren van comfortabele en goed uitgeruste vakantiewoningen, variërend van sfeervolle bungalows tot ruime vakantiehuizen. De parken zijn voorzien van diverse faciliteiten, waaronder:

  • Zwembaden (binnen- en buitenbaden)
  • Speelplaatsen voor kinderen
  • Restaurants en cafés
  • Winkels
  • Sportfaciliteiten (tennis, volleybal, etc.)
  • Animatieprogramma’s (vooral in het hoogseizoen)

De rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parking zorgen ervoor dat iedereen, ongeacht zijn of haar mobiliteit, kan genieten van een ontspannen vakantie. Bovendien wordt contactloos mobiel betalen en het gebruik van Pinpassen en Creditcards volledig ondersteund, wat het betaaldienstenproces vereenvoudigt.

Beoordelingen en Opinies

EuroParcs Hoofdkantoor geniet van een goede reputatie. Op Google My Business zijn er momenteel 89 beoordelingen met een gemiddelde mening van 4/5 sterren. Deze positieve beoordelingen getuigen van de hoge kwaliteit van de accommodaties, de vriendelijke service en de diverse faciliteiten. Gasten waarderen vooral de rustige ligging, de schone omgeving en de mogelijkheden voor vakanties met kinderen. De klantenservice is actief en reageert snel op vragen en opmerkingen. De gemiddelde mening is dus een sterke indicatie van de tevredenheid van de bezoekers.

Aanvullende Informatie

EuroParcs Hoofdkantoor is meer dan alleen een verhuurder van vakantiewoningen; het is een ervaren organisatie die zich volledig inzet voor een perfecte vakantie. De medewerkers zijn deskundig en staan klaar om u te helpen bij het vinden van de ideale accommodatie en het plannen van uw reis. De website europarcs.nl biedt uitgebreide informatie over de verschillende locaties, de beschikbaarheid en de prijzen. Hier vindt u ook een online reserveringsformulier en een FAQ met antwoorden op veelgestelde vragen. De klantenservice is bereikbaar via telefoonnummer 880708090. Voor verdere vragen of specifieke wensen kunt u contact opnemen met het hoofdkantoor in Ede.

Met EuroParcs Hoofdkantoor staat uw vakantie in Nederland garant voor een heerlijke tijd

👍 Beoordelingen van EuroParcs Hoofdkantoor

EuroParcs Hoofdkantoor - Ede
D.R. H.
1/5

Review gaat over EuroParcs Poort van Amsterdam te Uitdam.

In eerste instantie een huis met omheining gehuurd. Dat hebben we niet gekregen. Dat was al een domper bij aankomst vanwege onze hond.

In huis meteen melding gemaakt van mieren. Het huis zat werkelijk overvol met mieren. Onze baby had ze over zijn gezicht lopen. We hebben het geprobeerd er te blijven maar toen ik onze baby in bed vond met tal van mieren krioelend over hem heen, heb ik melding gemaakt.

De parkmanager Amber reageerde nonchalant en was niet van plan er ook maar iets aan te doen. Ze leek het niet eens te begrijpen. Ze zei dat mieren er nou eenmaal bij horen en dat een verdelger verboden is. We wonen zelf op de Veluwe en ik snap een paar mieren best wel. Maar dit waren er zo verschrikkelijk veel… werkelijk alle lades, de vaatwasser, bedden etc. Zelfs het brood in de afgesloten zak zat er vol mee. Een ander huis zat er niet in en de technische dienst had het voor onze komst ook al eens gezien en een lokdoosje geplaatst.

We hebben toen gezegd meteen weer naar huis te gaan en restitutie te willen. Dat mag, was de reactie van deze commerciële parkmanager. Bij de receptie (tijdens uitchecken) hoorde ik een andere persoon klagen over mieren. Ook hier een hele lakse reactie van diezelfde Amber. Wij konden niet anders dan weggaan met onze baby.

Er is geen excuus gekomen van deze manager, niets. Er is niet eens iemand komen kijken. Dagen later een mail gehad met excuses en dat we korting krijgen op een volgende boeking. Deze mensen begrijpen totaal niet wat gastvrijheid inhoud. Al mag ik er gratis heen, ik wil nooit meer terug.

EuroParcs Hoofdkantoor - Ede
bramsplace
1/5

Een zeer smerig verblijf gekregen in het Amsterdamse bos
Schimmel roest vochtplekken en spinrag in overvloed
Na een klacht bij de receptie zouden er schoonmakers komen die uiteindelijk niet zijn geweest
Alles plakt het stinkt naar rook de koelkast stinkt de blusmiddelen zijn niet gekeurd en daar hebben we heel geof voor betaald.
Na nog een keer klagen de volgende dag kregen we poolse schoonmakers die het niet begrepen uiteindelijk een ander appartement gehad die wel aardig was maar alsnog met pisvlekken in de douche cabine.
Nooit naar europarks gaan

EuroParcs Hoofdkantoor - Ede
Janny D. H. E.
1/5

Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van het financiële gedeelte van onze vaste staanplaats . Onze staanplaats is op 27/9/2022 leeg opgeleverd. Nog geen geld en totaal geen reactie op onze brieven. Het is een heel naar bedrijf.

EuroParcs Hoofdkantoor - Ede
Pierre C.
1/5

Van oktober 2018 t/m maart 2019 heb ik een woning gehuurd op Europarcs resort Limburg. Het is inmiddels 9 mei 2019 en ik heb mijn borgsom nog niet terug. Mail hierover wordt niet eens beantwoord. Per telefoon wordt meegedeeld dat er iets is misgegaan, maar er volgt geen actie!! Een slechte zaak!!!

EuroParcs Hoofdkantoor - Ede
Close Y. E. A. L.
1/5

Zeer slecht ,met name het managementteam en huurhuizen no 611 was een groot drama en eigenlijk niet bewoonbaar ,veel asielzoekers en rattenplaag ,tv's die gestolen worden en over de hekken getild worden, discriminatie en dreigementen van beveiligers ,ook uitzending geweest op tv programma RADAR, het blijkt dat er 6 aangiftes lopen en 62 procudres via een advocaat vanwege de problemen op het park.

EuroParcs Hoofdkantoor - Ede
quinty V. S.
1/5

Malafide praktijken daar
Administratie klopt echt niet betalingen zijn ze kwijt dus je mag gewoon dubbel betalen dus betaal daar nooit contant want betaal bewijs krijg je niet
Echt super slecht allemaal
Personeel super onbeschoft denken dat ze jezus in het openbaar zijn

EuroParcs Hoofdkantoor - Ede
Mandy D. M.
5/5

@EuroParcs, @EuroParcs Kaatsheuvel
Na 1 dag vakantie worden alle voorzieningen gesloten voor de rest van ons verblijf (10 dagen) door de lockdown. Prettig en begripvol reactie gekregen en een voorstel om het verblijf toch te veraangenamen. Bedankt en tot een volgende keer.

EuroParcs Hoofdkantoor - Ede
Bianca W.
5/5

Leuke huisjes.. mooi park.. lief personeel.. heel erg fijn park komen zeker weer terug

Go up