DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen - Soest

Adres: Van Weerden Poelmanweg 4-6, 3768 MN Soest, Nederland.
Telefoon: 356038383.
Website: hilton.com
Specialiteiten: Hotel, Bedrijfscentrum, Evenementenlocatie, Golfbaan, Planning van vergaderingen, Spa- en gezondheidsclub.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1570 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.

📌 Locatie van DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen: Een Uitstekende Keuze voor Vergaderingen en Ontspanning

Voor bedrijven en particulieren die op zoek zijn naar een uitgebreide en comfortabele accommodatie met diverse faciliteiten, is het DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen een uitstekende keuze. Gelegen op Adres: Van Weerden Poelmanweg 4-6, 3768 MN Soest, Nederland, biedt dit hotel een unieke combinatie van zakelijke mogelijkheden en recreatieve activiteiten. Met een telefoonnummer van 356038383 en een website hilton.com, is het eenvoudig om meer informatie te verkrijgen en een reservering te plaatsen.

Locatie en Omgeving

De locatie van het DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen is bijzonder gunstig. Het hotel ligt in het hart van de Soestduinen, een prachtig natuurgebied met uitgestrekte bossen, waterpartijen en golfbanen. Dit maakt het een ideale uitvalsbasis voor natuurliefhebbers en sportliefhebbers. De nabijheid van de A1 en A10 zorgt voor een goede bereikbaarheid met de auto. De omgeving is rustig en groen, maar tegelijkertijd biedt het toegang tot diverse voorzieningen, zoals restaurants, winkels en culturele bezienswaardigheden in Soest en omgeving.

Faciliteiten en Diensten

Het hotel beschikt over een breed scala aan faciliteiten om de verblijf van gasten zo comfortabel en prettig mogelijk te maken. Naast de standaard faciliteiten zoals een restaurant, bar en fitnessruimte, biedt het DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen specifieke diensten voor zakelijke gasten. Denk hierbij aan:

  • Planning van vergaderingen: Er zijn diverse zalen en ruimtes beschikbaar, geschikt voor zowel kleine bijeenkomsten als grotere conferenties.
  • Bedrijfscentrum: Een volledig uitgeruste business center met computers, printers en andere benodigdheden.
  • Evenementenlocatie: Het hotel is een ideale locatie voor het organiseren van evenementen, zoals bruiloften, familiebijeenkomsten en zakelijke evenementen.
  • Golfbaan: Direct naast het hotel bevindt zich een prachtige golfbaan, die tevens toegankelijk is voor gasten.
  • Spa- en gezondheidsclub: Ontspan en verjong in de spa- en gezondheidsclub, waar diverse behandelingen en massages aangeboden worden.

Daarnaast biedt het hotel comfortabele kamers met moderne voorzieningen, waaronder gratis Wi-Fi, een flatscreen televisie en een minibar. De personeel is vriendelijk en behulpzaam, en staat klaar om aan alle wensen van gasten te voldoen.

Beoordelingen en Reviews

Het DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen geniet een uitstekende reputatie, blijkt uit de vele positieve beoordelingen op Google My Business. Het hotel heeft momenteel 1570 recensies met een gemiddelde mening van 4.2/5. Gasten waarderen de comfortabele kamers, de uitstekende service en de diverse faciliteiten. De positieve feedback bevestigt de hoge kwaliteit van het hotel en de positieve ervaringen van gasten.

Aanbevelingen

Voor bedrijven die op zoek zijn naar een professionele en uitzichtige locatie voor vergaderingen en evenementen, is het DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen een uitstekende keuze. De combinatie van moderne faciliteiten, een gunstige ligging en een vriendelijk personeel maakt het hotel tot een ideale bestemming. Particulieren kunnen hier genieten van een ontspannen verblijf in een prachtige omgeving, met de mogelijkheid om te golfen, te relaxen in de spa en te ontdekken wat de Soestduinen en omgeving te bieden hebben. Wanneer u op hilton.com boekt, profiteert u van de voordelen van een Hilton-ledenvoordeel.

👍 Beoordelingen van DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen - Soest
Saskia V. A.
2/5

DoubleTree by Hilton, het klinkt als een luxueus hotel en dat is ook wat ze proberen te zijn. Let wel, proberen! Wat een puinzooi.
Het begint al bij het inchecken. Achter de desk staat een jongedame die te snel en binnensmonds praat, amper te verstaan. Ook na het aangeven dat ze rustiger en duidelijker moet praten is ze nog niet te volgen. Enfin, we zijn ingecheckt. We kunnen ook bij haar meteen even een tafeltje reserveren in het restaurant, ideaal. Doe maar 18:00 uur. Dat was genoteerd, zei ze.

De kamer is op zich prima maar die airco is een slappe hap. We vinden het niet echt comfortabel in de kamer, gewoon net te warm.
We besluiten voor het eten nog eerst even een lekkere wandeling te maken, de omgeving is schitterend!

Bijna 18:00 uur, tijd om naar het restaurant te gaan. Nou... Schrijf die ook maar af. Veel te kleine tafeltjes, de menu kaarten zijn groter dan dat tafeltje.
Maar we stonden dus niet op de reserveringslijst.
Wilt u een fles water op tafel? Ja graag, dat water kwam snel maar daarna kregen wij het gevoel genegeerd te worden.
Er komt een serveerster in het ENGELS vragen of we wilden bestellen dus ik reageer met "Ja graag". De serveerster zegt "oke" en loopt weg ..... En toen konden we wachten en wachten tot er een ander door had dat we misschien wel wilden bestellen.
We willen allebei graag de kipsate. "Frietjes erbij?"
"Ja, graag".
Ondertussen moest ik even naar het toilet, die beneden in de bar is, dat zag er wel netjes uit.
Ik kom weer het restaurant in en mijn partner had zelf maar iemand aangesproken om wat te drinken, behalve water (€7,50 per fles!!!) hebben ze totaal niet gevraagd of we wat willen drinken.
We zaten naast een scheidingswand die ook al een tijd niet goed schoongemaakt was, behoorlijk stoffig. Ook de namaakbloemen op tafel hebben een stevig bad nodig.

Het eten komt eraan. Nou, de kip was mals maar de rest echt waardeloos! Half bord vol met goedkope cassave, de rauwkost erg zuur en de hangesneden friet (ook iets van €7,00 voor een klein schaaltje) was donkerbruin doorbakken en kon je het vet uitknijpen.
We zijn maar weggegaan en hebben bij de supermarkt nog maar wat te snacken gehaald.

De bedden zijn echt hard, te hard en de kamer bleef, ondanks de airco erg warm.
Het ontbijtbuffet was wel goed, ruime keus.

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen - Soest
X9066XHolafs

Over het algemeen is het personeel vriendelijk en gastvrij, Maar helaas zijn er een aantal medewerkers die zeer gast onvriendelijk zijn. |Zelfs na een vervelend ongeluk door een hotelgast met mijn telefoon op zondag stond het personeel erop dat ik de borg moest aanvullen. Toen ik aangaf dat dit op op maandag direct zou worden geregeld was het personeel het daar niet mee eens. Er moest en zou eerst worden betaald. Toen de manager (Kim van Ingen)zich ermee ging bemoeien leek het probleem te zijn opgelost. Er werd een duidelijke afspraak gemaakt en er zou om uiterlijk 19.00 worden betaald. Om 16.00 kon het personeel en nota bene deze zelfde manager zich niks meer herinneren van deze afspraak en moest ik en plublic het hele verhaal opnieuw vertellen. Vervolgens werd mij verweten dat ik buiten de standaard procedure om ga en dat ik wel een toontje lager mag zingen. Absurd dit!!!|De manager wilde de klacht niet buiten het hotel laten lopen en wilde de situatie graag binnen het hotel houden. Na enig aandringen kreeg ik uiteindelijk een mailtje met de route voor mijn klacht. Deze zal ik nu ook volgen en de klacht volgens de normale procedure laten lopen zoals dat hoort.

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen - Soest
Midas V. D. G.
5/5

Ruime kamers voorzien van een groot bed, kleine koelkast, grote televisie en een badkamer met douche, toilet, ligbad en dubbele wastafel.
Vriendelijk personeel en luxe ontbijt.
Naast het hotel is een golfbaan aangelegd.

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen - Soest
koend246

We komen aan bij de bar, waar een medewerker achter staat die bezig is met schoonmaken. We vragen "is de bar nog open?" "Nee, de bar is dicht." Wij, verbaasd: "Oh... Uhh dus we kunnen geen drankje meer halen?" "Nee de bar is dicht en gaat ook niet meer open." () Daarna geeft ze aan dat we wel in de verlaten lounge kunnen plaatsnemen. Wat ik had willen zeggen, was dit: "Sorry maar ik snap je toon niet helemaal. Ons is verteld dat we tot 12 bij de bar terecht konden. Het is nu elf uur. Vandaar onze verwarring. Maar buiten dat wij niet weten waar we aan toe zijn, heb ik een hoop geld betaald voor een luxe ervaring, een avondje zorgeloos in de watten gelegd worden ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vriendin. En wat jij naar ons communiceert is 'Donder op. Je ziet toch dat ik aan het schoonmaken ben? Laat me met rust.'"||Deze ervaring stond niet op zichzelf. Ook tijdens het inchecken werden wij zonder enig gevoel te woord gestaan. De receptioniste gaf ons de nodige informatie op het botte af. Dat vind ik bizar. Het is niet wat je verwacht als je >250 euro voor een kamer neerlegt. En de informatie klopte dus ook nog eens niet. Wat ook niet klopte: Ik heb rond het middaguur gebeld met Hilton om extra service te verzoeken wegens de verjaardag. Telefonisch werd ik beleefd te woord gestaan, maar de medewerkster kreeg het hotel zelf niet te pakken en heeft dus een notitie aan onze reservering toegevoegd om de staf op de hoogte te brengen. Hiermee had het hotel niets gedaan. De binnenkomst bij onze kamer was alleen maar een teleurstelling, waarna ik onmiddellijk mijn vriendin alleen moest laten om met de onwelwillende receptioniste te gaan praten. Die heeft toen wel netjes geregeld wat ik wilde, maar excuses of een glimlach konden er niet vanaf. Ook heeft niemand haar de volgende dag gefeliciteerd.||Ter nuance: Ik was blij verrast om te zien dat voor het extra beetje aankleding, bubbeltje en chocolaatje geen kosten gerekend waren. Ook waren er twee personeelsleden die wel aan mijn high-end hospitality verwachtingen voldeden. En het eten was gewoon heel erg goed. Maar al met al hou ik een zure nasmaak over aan ons verblijf hier. Ik voelde me niet welkom en was alsmaar in verwarring over niet gehaalde verwachtingen, welke deels door de staf zelf waren gecreëerd.||P.S. Als laatste deel ik iets wat opzichzelfstaand niet het noemen waard geweest was, maar wat een onderliggend ontbreken van inzicht en m.i. gebrek in de bedrijfscultuur blootlegt: Terwijl wij wachtten om in te checken, stonden een paar meter achter ons wat personeelsleden luidkeels met elkaar te bespreken hoe klaar ze waren met hun shift en hoe graag ze snel naar huis wilden. Het was echt niet dat ik dit toevallig opving, ze waren zonder pardon door de foyer aan het blèren. Dit maakte al een vreemde indruk, al dacht ik initieel alleen dit is niet heel professioneel, bespreek dit achter de schermen met elkaar. Achteraf bleek het een voorbode voor wat komen ging: Je niet welkom voelen door personeel dat er geen zin in heeft en geen moeite doet om dat te verbergen.

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen - Soest
Eva
5/5

Super goed hotel, mooie ruime kamers, vriendelijk personeel en goede faciliteiten! Ontbijt en restaurant was ook meer dan prima. Veel aanbod van wijn op glas maar ik miste een aparte wijnkaart met keuze van flessen wijn

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen - Soest
Marco D.
4/5

Veel parkeerruimte.
Ruime keuze ontbijt, prijs ontbijt is wel aan de hoge kant (maar dat is bij verreweg de meeste hotels)
Kamer zag er netjes uit. Bad was beschadigd (deukje nabij afvoer)
Best groot balkon, goede stoelen en tafel op balkon. Personeel zeer vriendelijk. Tijdens ons verblijf waren de vertrekken door ons bezocht schoon.
De hotelbar vonden wij ongezellig. Komt door de indeling en de plaats van de bar.
De huurfiets geen mankementen 20 euro per dag voor basic fiets (niet electrisch) vind ik aan de hoge kant.
Aub hotels verhuur fietsen met comfortabele (verende) zadels.
De buren kon je wel horen. Zeker met volwassen gymnastiek.
Kom zeker terug.

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen - Soest
C1608RMjos

Al minstens twintig keer in dit hotel geweest. Prachtige ligging en altijd een heerlijk verblijf. Kamer, bar, restaurant, zwembad en sauna prima. Hotel is de laatste jaren meermaals onderhevig geweest aan renovatie.|Afgelopen weekend waren wij er twee nachten. Kamer nauwelijks schoongemaakt. Badkamerspullen niet in orde. Zeer matig ontbijt. Voor lunch en dinner kleine kaart. De gerechten die uit de keuken komen hebben niet meer het niveau van eerdere ervaringen. Kwaliteit gaat behoorlijk achteruit en staan niet meer in verhouding met de prijzen. |Complimenten voor het personeel. Zo vriendelijk en correct. Zou willen dat de oude tijden herleven op deze bijzondere plek.|Is het management zich bewust van deze neerwaartse spiraal?

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen - Soest
Jannelien
1/5

We hadden aangegeven om er om 15.00 uur te zijn. Mocht de kamer nog niet klaar zijn, wilden we uiteraard even wachten. Om 12.00 uur worden we gebeld met de mededeling dat onze reservering is geannuleerd vanwege overboeking door een technische fout in het systeem. Erg vervelend, maar wellicht konden we ons verblijf een week opschuiven. Dit was niet mogelijk. Of het dan een optie was om onze reservering te verplaatsen naar een ander hotel, die normaal gesproken minder zou kosten als wat wij hadden betaald. Uiteindelijk op de klanten afdeling beland waar werd aangegeven dat het inderdaad geen goede oplossing was en dat ze intern zouden gaan kijken wat ze voor ons konden betekenen. Eind van de dag ontvangen we een mail waarin, kort uitgelegd, we het goede nieuws ontvingen dat we 100% van ons betaalde bedrag zouden terugkrijgen. We hebben uiteindelijk een kamer ergens anders moeten boeken voor een veel hogere prijs en dit hotel doet verder geen moeite om het goed op te lossen

Go up