Wim V. V.
1/5
Reviews gelezen en die zijn merendeel meer dan positief. Opmerkelijk. Dus wat is hier aan de hand geweest? Te druk? Ze hebben in ieder geval duidelijk geen nieuwe klanten nodig.
Op dinsdag langsgegaan met een e-bike om een afspraak te maken en te bepalen wat er moest gebeuren en hoeveel het ongeveer zou gaan kosten. Er zou een achterband worden vervangen, gekozen voor 1 van EUR 34,95, er zou wat onderhoud gepleegd worden meteen aan ketting en achterrem en versnellingen. Inschatting: rond de 70 EUR. Mochten ze iets tegenkomen dan zouden ze eerst even contact hierover opnemen.
Woensdagmorgen de fiets gebracht, leek erop dat niemand (meer) wist dat de fiets zou komen en wat eraan moest gebeuren. Doorgegeven wat er over was afgesproken en de fiets achtergelaten. Niets meer gehoord en aan het eind van de dag langsgegaan, fiets hing aan het plafond, verder nog niets mee gedaan.
Donderdagochtend zou het dan gaan gebeuren en dan zou deze nog 's morgens klaar zijn. Maar.... er zou een SMS worden gestuurd. Woensdag niets meer gehoord of gezien.
Vrijdagmorgen is er opgebeld dat de fiets klaar was.
Op gaan halen: 116 EUR!!! 46 EUR duurder dan ingeschat en niets overlegd. Voor deze fietsenmaker ligt de marge rond 70 EUR blijkbaar rond de 50 EUR? Ja er was toch wat meer aan de hand was het excuus maar dan wel zonder verder enige vorm van excuus voor het niet doen zoals afgesproken.
Op de rekening zien we overigens niets meer dan gevraagd behalve 1 kabel. De fietsband was zelfs 29,95 EUR in plaats van 34,95 EUR zoals afgesproken, maar de werkplaats mocht wel 65 EUR kosten. Hoe je alleen al met die laatste kosten op een beraming van rond de 70 EUR kan komen? Een raadsel.
Buiten dat, de fiets moest meteen weer terug wegens aanlopen van iets wat met een zucht daarna een soort van werd opgelost.
Want bij thuiskomst piepte de rem enorm en liep er opnieuw duidelijk iets aan bij de nieuwe achterband.
Dat hebben we (hopelijk) nu thuis maar opgelost. Waarmee bij ons een gevoel kwam van prutsers en oplichters.
Als wordt aangenomen dat een 1e indruk de belangrijkste is, is voor ons duidelijk dat de indruk die ze op ons hebben gemaakt ons de conclusie heeft gebracht: EENS MAAR NOOIT MEER.