- Reisgenot Nederland
- Haarlem
- Airtrade Holland B.V. - Haarlem
Airtrade Holland B.V. - Haarlem
Adres: Diakenhuisweg 7, 2033 AP Haarlem, Nederland.
Website: airtrade.com
Specialiteiten: Reisbureau, Hoofdkantoor, Softwarebedrijf, Touroperator.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Gratis parkeren op straat, Parkeren op het terrein.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 55 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.3/5.
π Locatie van Airtrade Holland B.V.
β° Openingstijden van Airtrade Holland B.V.
- Maandag: 09:30β17:30
- Dinsdag: 09:30β17:30
- Woensdag: 09:30β17:30
- Donderdag: 09:30β17:30
- Vrijdag: 09:30β17:30
- Zaterdag: 09:30β17:00
- Zondag: Gesloten
Zeker, hier is een tekst over Airtrade Holland B.V., opgesteld in een formele en aansprekende stijl, met de gevraagde informatie en
π Beoordelingen van Airtrade Holland B.V.
Lindsey H.
Teleurgesteld over de service. Wij hebben bewust een pakketreis geboekt om de vluchttijden uit te kiezen. Zonder voorafgaand geΓ―nformeerd te worden is onze vlucht gewijzigd naar een avond/nachtvlucht. Wij kwamen er pas achter bij de ontvangst van de tickets. Hierdoor wordt onze vakantie beduidend ingekort. Omboeken was alleen mogelijk voor een meerprijs van 600 euro. Geen enkele coulance is geboden.
L D.
Slechte service!
We hebben via de website van Transavia Holidays een vakantiepakket geboekt inclusief vlucht, hotel en huurauto. We dachten dat alles door Transavia werd afgehandeld, maar helaas werd dit na het maken van de boeking door een ander bedrijf afgehandeld: Airtrade BV. We boekten een hotelkamer met een tweepersoonsbed en uitzicht op zee/ Seaside View en betaalden extra voor deze optie (zoals vermeld op hun website). Nadat ze de helft van de totale prijs hadden betaald, stuurden ze ons een bevestiging en factuur, en op de factuur stond dat de kamer uitzicht op het park had, en geen uitzicht op zee! Natuurlijk hebben we hier meteen over geklaagd, en ze hebben beloofd dat ze er voor zouden zorgen, tot nu toe (met veel telefoon- en e-mailverkeer) Eindelijk ontvingen we na bijna een maand een bevestigingsmail dat ze de juiste kamer konden boeken, maar helaas vroegen ze ons om extra kosten te betalen voor deze "verandering van de kamer", schandalig!
Eerlijk gezegd is dit een zeer onbetrouwbare en zeker incompetente service voor een reisbureau. Als we in het begin maar hadden geweten dat we via Airtrade moesten boeken, dan zouden we deze vakantie nooit bij hen boeken. Houd er dus rekening mee dat als u een vakantiepakket bij Transavia of KLM-Holidays website wilt boeken, dit eigenlijk niet bij Transavia of KLM is, maar bij Airtrade BV, aangezien zij als tussenpersoon optreden, en uit deze eerste ervaring weten we zeker dat we zullen in de toekomst nooit meer met ze te maken krijgen.
Piet S.
Wat een geluk dat IK een week voor vertrek tot de ontdekking kwam dat het hotel in Zuid Afrika gesloten was. Na contact met Airtrade waarin ik hun vertelde dat het hotel dicht was, kreeg ik een mail dat ze hadden gehoord dat het hotel gesloten was. Ze konden een alternatief bieden met bij betaling. Volgens SGR regels moesten ze een hotel bieden van gelijkwaardige of betere kwaliteit zonder bij betaling. Ik had gelukkig geboekt via een reisbureau en die heeft alles voor mij geregeld. Als ik het niet gemeld had had ik waarschijnlijk midden in de nacht in Kaapstad voor een dichte deur gestaan.
P. Sijtsma
Ruud S.
Hebben pakketreis naar new York geboekt, begon al slecht: ben slecht ter been en kreeg niet de stoel die ik had gekocht in het vliegtuig heen, Hyatt Grand Central Hotel was niet goed ZEER slechte service en een I dont care attitude van het personeel. Geen handdoeken en vies beddegoed met bloedvlekken. Terugreis zelfde probleem, kreeg wederom niet de stoel waar ik voor betaald had. Reacties van personeel vliegtuigmaatschappij : we kunnen niets voor je doen, vraag maar een refund aan !!
Ronduit een belachelijke situatie dus. Dus dat doe ik en wat blijkt: GEEN ENKELE REACTIE !!
Kortom geen aanrader
Fam V. D. K.
Pakketreis geboekt naar Lissabon. Door meerdere schemaveranderingen is de trip geannuleerd en het bedrag zou terugbetaald worden. Nu drie maanden verder en vele mails (met excuses van hun zijde) nog steeds niks ontvangen. Voor ons nooit meer boeken bij KLM Holidays!
Renee T.
Hadden veel error meldingen op de website tijdens het boeken iedere keer ook data die versprongen. Toen we eenmaal geboekt hadden bleek de datum op het laatste scherm weer versprongen te zijn waardoor we dus uiteindelijk de verkeerde datum hebben geboekt. Wij gingen ervanuit dat dit wel te wijzigen was (zoals je verwacht bij een grote maatschappij als KLM). Helaas kom je bedrogen uit. In totaal 1200 betaald en we zouden nog ruim 1200 extra moeten betalen voor het wijzigen van datum door een penalty van KLM. Beschikbare hotels + prijzen kloppen ook niet op de website. Uiteindelijk wat gevonden en de extra kosten zouden 900 euro zijn. Toen we dit wilde accepteren kregen we weer een mail dat ze contact hadden met klm maar dat er toch nog extra kosten bij kwamen van de vlucht. Nog eens ruim 330 euro. Eindstand we zouden nog ruim 1200 euro moeten betalen voor de wijziging. In totaal dus ruim 2400 euro voor 4 personen, 3 nachten naar Dublin (?!?!).
Uiteindelijk de keuze gemaakt om te annuleren. Hierdoor zijn we in totaal 700 euro kwijt, maar worden we in ieder geval niet verder opgelicht.
Claudia E.
Mijn geboekte reis via Transavia Holidays is uitstekend bevallen.
Maarten V.
We hadden een klacht ingediend. De klachten waren: kamer wordt slechts eenmaal per week schoongemaakt. De kamer is te klein, een tv in het midden. Het afval wordt niet elke dag meegenomen. De handdoeken worden niet verschoond. De badkamer is te klein en er is geen normale wastafel, een kleine fontein. Verder veel herrie van bouwwerkzaamheden die om 6 uur beginnen en om 6 uur eindigen. Nog nooit zo'n slechte plek gehad in de afgelopen 20 jaar Alleen de mensen bij de receptie waren aardig. Eindelijk hielpen ze ons voor schone handdoeken en de prullenbak. Maar voor bijna 120 EUR per nacht in het algemeen is het slecht wat je krijgt.
Nadat we na 5 weken nog geen antwoord hadden werden we afgescheept met dat volgens de ANVR voorwaarden we tijdens onze vakantie hadden moeten klagen. Ze maken zich er wel heel gemakkelijk van af. Na de vakantie bleek de kamer ook nog eens EUR 50 goedkoper te zijn per nacht bij andere aanbieders.
Overigens hadden we met het boeken ook al problemen met Airtrade omdat hun IT systemen niet werken. We hebben de boeking er 3 keer in moeten zetten voordat het werkte. Credit Card betalingen werden niet geaccepteerd.
Laatste vakanties via Airtrade geweest.
limosahollandbirding - Haarlem
Cruise-Specialist / Persoonlijke Reisadviseur Marianne Weber - Haarlem
Jaap Nieuwstraten - Haarlem
Retreat Yourself - Haarlem
Matchday Voetbalreizen - Haarlem
City Game - Haarlem
WellnessXXL - Haarlem
Dogsincluded - Haarlem
GoToo Travel - Haarlem
Smidtje Canal Cruises - Haarlem
Miranda van Rooijen t.h.o.d.n. Face2Face Travelmanager - Haarlem
Manon Eeken -Travel Counsellors - Haarlem
TS MTB Adventure - Haarlem