Hotel Greenside Texel - De Koog

Adres: Stappeland 6, 1796 BS De Koog, Holandia.
Telefon: 222327222.
Strona internetowa: hotelgreenside.nl
Specjalności: Hotel, Restauracja śniadaniowa, Noclegi pod dachem, Restauracja, Centrum wellness.

Opinie: Ta firma ma 415 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.4/5.

📌 Lokalizacja Hotel Greenside Texel

Hotel Greenside Texel

Hotel Greenside Texel se encuentra en la ubicación ideal de Stappeland 6, 1796 BS De Koog, Holandia. Ofrece una amplia gama de servicios y comodidades para sus huéspedes. Con el número de teléfono 222327222, este hotel está a su disposición para responder a sus preguntas y solicitudes.

Especialidades

  • Hotel
  • Restauración de desayuno
  • Alojamiento bajo techo
  • Restaurante
  • Centro de bienestar

Características

El Hotel Greenside Texel cuenta con muchas características que lo hacen único. Entre ellas, se incluyen:

  1. Amenidades modernas y cómodas habitaciones
  2. Restaurante con opciones de comida saludables y deliciosas
  3. Desayuno buffet con amplia variedad de platos
  4. Salón de bienestar con masajes y tratamientos rejuvenecedores
  5. Zona de recreación y jardín con área al aire libre para relajarse y disfrutar

Opiniones y media de opinión

El Hotel Greenside Texel tiene una sólida reputación en la industria del hospitality. Con 415 reseñas en Google My Business, la media de opinión es de 4.4/5. Los huéspedes elogian la comodidad y la calidez de este hotel, así como la calidad de sus servicios y comodidades.

Información recomendada

Si está considerando hospedarse en el Hotel Greenside Texel, es importante que se familiarice con sus servicios y comodidades. Además, no dude en llamar al número de teléfono 222327222 si tiene alguna pregunta o necesidad especial. La página web hotelgreenside.nl también es una fuente valiosa de información sobre este hotel y sus servicios.

👍 Recenzje dla Hotel Greenside Texel

Hotel Greenside Texel - De Koog
Emile F.
1/5

Vergane glorie. Ik kom hier al jaren met mijn familie. Vroeger was het een mooi hotel met een goed restaurant. Nu is het vervallen en de service is slecht. Het begint ermee dat je nu het volledige bedrag 7 dagen van te voren moet overmaken. Dit maak je zelden mee. Andere 4-sterren hotels vragen wellicht een creditcard. De airco op mijn kamer werkte niet goed. Toen ik er wat van zei, kon in een grote mond krijgen met de vraag of de gebruiksaanwijzing wel gelezen had. Toen ze uiteindelijk ook geconstateerd hadden dat hij het niet goed deed was er geen oplossing. Een monteur zou pas komen als ik al weg was.
Tenslotte zijn ze onderbezet, er is bijvoorbeeld te weinig personeel om de bar te runnen en die gaat gewoon dicht. Let wel dit is een 4 sterren hotel!

Hotel Greenside Texel - De Koog
Hanneke B.
1/5

Zo jammer! Ik kom hier al jaren met de familie, maar aan die reeks bezoeken is nu een eind gekomen. Wat is de service in dit hotel achteruitgegaan! Hoewel de kamers redelijk zijn (alleen de kluis was kapot) en de ligging goed, moet ik helaas constateren dat er veel te weinig personeel is. En van de summier aanwezige medewerkers is een groot deel niet vakbekwaam. Dit hotel hanteert prijzen van 4-sterren hotels, maar is niet meer dan 2, hooguit 3 sterren waard.

Hotel Greenside Texel - De Koog
Juorpe

We konden ruim vóór incheck tijd toch de kamer betrekken. Superfijn. Goede parkeergelegenheid aan de achterzijde van het hotel. Ontvangst was erg vriendelijk. Kamer ruim, schoon en van alles voorzien. Extra bed was ook echt een goed bed. Goede airco en fijne badkamer. Wel grensde de tuinkamer aan een openbaar parkeerterrein waar een reisbus erg laat 'savonds en ook 'smorgens heel vroeg de motor lekker voor lange tijd liet draaien. Heel irritant en waarom De kamer heeft openslaande deuren met klein terras wat helemaal prima is. Ontbijt eenvoudig maar alles wat je nodig hebt is er gewoon. De ligging is natuurlijk perfect aan de rand van het centrum. Ik word er blij van.

Hotel Greenside Texel - De Koog
Sipke D. H.
4/5

Hele mooie ruime nette kamer .
Voor 4 van sterren zou het ontbijt nog wel iets beter kunnen door sneller aan te vullen 4 lege jus karaffen roerbak ei op spek op om 9.30 ,werd na 10miniuten wel weer bij gevuld.
Weinig warme gerechten erbij zoals worstjes b.v.
Buitenkant is nog niet echt opgeknapt.

Hotel Greenside Texel - De Koog
Brandybro

Eén nacht verbleven in dit hotel. Kamer vrij basic maar schoon. Geen overdreven luxe maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Minibar gevuld. Maar denk eraan... alles tegen sky high prijzen. Comfortabel bed en fijne badkamer.|Ontbijt eenvoudig maar goed. Vriendelijk personeel. Niet veel op aan te merken.

Hotel Greenside Texel - De Koog
M. S.
2/5

The fact that this hotel has a four star rating is proof of how low the bar has been set by the European Hotelstars Union. Tick all the boxes and you get the official classification. But a breakfast buffet is not just a breakfast buffet. Provide the minimum needed to tick that box and go on to the next one. I could provide several examples like this one. The point is that a four star hotel should at least provide some semblance of luxury. This was definitely not to be found here. A restaurant that only provides dining possibilities for its guests on three days in the week because „we can’t get a full time cook“. A bar that doesn’t serve drinks outside unless you go chasing for someone or that throws you out at 10.30 because „they have to get up at 6 O’clock“ That ain’t luxury. The hotel is severally understaffed and over priced. It is symbolic of today’s tourist industry.

Hotel Greenside Texel - De Koog
Ivo
5/5

Wij hadden een gerenoveerde luxe kamer. Mooie badkamer met een ruim bad! Bed was prima. Het hotel ziet er van de buitenkant oubollig uit, maar van binnen is het voor het grootste deel gerenoveerd. Ontbijt was ook prima! Locatie is top!

Hotel Greenside Texel - De Koog
Tien N.
1/5

The location is perfect, not so much options for breakfast, the service is a minus point. The receptionist was not friendly. She pointed her finger to the customer, threaten us if we want to check-in or not. and very bad liar about the extra beds. She ruined my holiday.
on my room i saw a note from previous guest, "slechte service, ga niet terug" see the picture

Go up