- Reisgenot Nederland
- Middelburg
- Rederij Dijkhuizen V.O.F. - Middelburg
Rederij Dijkhuizen V.O.F. - Middelburg
Adres: Tegenover, Loskade 45, 4331 HX Middelburg, Nederland.
Telefoon: 118419367.
Website: rederij-dijkhuizen.nl
Specialiteiten: Evenementenlocatie.
Andere interessante gegevens: Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 18 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.5/5.
📌 Locatie van Rederij Dijkhuizen V.O.F.
Rederij Dijkhuizen V.O.F. is een Nederlandse scheepvaartmaatschappij met haar hoofdkantoor in Middelburg. De bedrijfsadres is Adres: Tegenover, Loskade 45, 4331 HX Middelburg, Nederland.
Telefoon en website
Telefoon: 118419367. Website: rederij-dijkhuizen.nl.
Specialiteiten
Specialiteiten: Evenementenlocatie.
Andere interessante gegevens
Toilet.
Beoordelingen
Dit bedrijf heeft 18 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening
Gemiddelde mening: 3,5/5.
👍 Beoordelingen van Rederij Dijkhuizen V.O.F.
Jolanda R.
De boot is echt aan een opfrisbeurt toe, dubbel glas lek zodat het uitzicht erg wazig wordt bij sommige ramen. Meubilair en kleedjes uit de jaren 80. Toiletten afgesloten beneden zog. wegens corona (lekker makkelijk hoef je die ook niet meer schoon te maken). De kapitein en de bootsman waren heel aardig, de laatste heeft ons ongevraagd uitgebreid verteld over de omgeving en de vaart nog erg interessant gemaakt!
Helaas was het plafond te laag zodat de vreselijke eigenaresse van Dijkhuizen niet kon rondvliegen op haar heksenbezem...wat een mens is dat zeg!
Nergens is iets terug te vinden op hun site over een minimum aantal deelnemers maar toen op de vertrektijd bleek dat er te weinig mensen waren wilde ze doodleuk de tocht afblazen. Niet rendabel en klagen moesten we maar via mail bij de directie...(zij dus)... Al meteen begon ze met dat we haar bedreigden en dat we dan de kosten maar zelf bij moesten leggen!
Uiteindelijk zijn er (door mensen die alweer van boord wilden gaan) 6 passanten gevonden die mee wilden varen.
Als er op de site of in de bevestigingsmail iets gestaan zou hebben over een min. aantal deelnemers zouden wij, en de andere mensen aan boord niet zover zijn komen rijden, het was immers niet zo'n mooi weer. Dat er ook al flink was geïnvesteerd aan parkeergeld door iedereen (nl. minstens 4 uur vooruitbetalen, 2,80 per uur) boeide haar totaal niet! Dit is natuurlijk zeer regelmatig aan de orde maar ze verzuimt het bewust om dit niet op de website te vermelden! Voor ons nooit meer dus!!!
Irma D.
Wij hebben een boottocht gemaakt van 3 uur vanuit Middelburg. De zon scheen en we werden goed geholpen om onze passagiere met rolstoel op het dek te krijgen via een liftje. Daar staan stoelen en tafels. De tocht gaat van Middelburg door een kanaal naar de sluizen van Veere. Daarna stappen in Veere nog meer passagiers op. Hierna begint de boot met een rondje over het Veerse meer. Langs mooie huizen en diverse eilandjes, waar we ook hertjes zagen. Veel andere plezier bootjes en zeilers. Weer dezelfde route vanaf Veere terug naar Middelburg. Op de boot zelf is geen uitleg alleen een folder bij binnenkomst. De boot is basic maar schoon. Kleedjes op tafel en consumpties met redelijke prijzen. Verwacht geen luxe toestanden.
Maxime T.
Een vaartocht van Middelburg naar Veere en weer terug. Met een gezelschap van ouderen, moeilijk ter been. Het ontvangst was prima, de kapitein was erg vriendelijk. We hadden prachtig weer en wilde dus wel graag op het dek zitten. Dit kon met de lift welke alleen bediend kon worden door het personeel, snap ik volkomen!
Alleen jammer dat de mevrouw achter de (verlaten) bar het "te druk" had om ons te helpen. We moesten dan 3 uur boven blijven totdat we weer terug waren in Middelburg. Schandalig!! Het was prachtig weer en onze gasten wilde genieten van het uitzicht en het zonnetje. Na boze opmerkingen van zowel ons als de gasten heeft ze met een heel lang gezicht en weinig vriendelijkheid de lift bediend.
Triest dat ze op deze manier de mensen die het al vervelend vinden dat ze iets mankeren en geholpen moeten worden nog meer een blok aan het been laten voelen. Gelukkig hadden we positieve fijne begeleiders mee die de vaartocht alsnog tot een prettige ervaring hebben kunnen maken voor onze gasten.
Eddy V.
Onze kennismaking met Rederij Dijkuizen, om een rondvaart te gaan maken over de Westerschelde, is op een grote teleurstelling uitgelopen. Van klantvriendelijk gedrag hebben we weinig kunnen bespeuren. Eigen belang en ""money in the pocket"" dat prevaleert om bij deze Reder aan boord te kunnen gaan. Het nemen van verantwoordelijkheid voor (eigen administratieve )fouten, daar hoef je bij Dijkhuizen niet op te rekenen.
Wat wil het geval!
Na ons, zoals op de website vermeld, met een emailbericht bij de rederij te hebben aangemeld, bleef het stil. Ook geen melding dat het bericht niet verzonden zou zijn, dan wel foutief geadresseerd.
Op de dag van de rondvaart stonden we bijtijds met 4 personen en onze beide honden op de kade van Vlissingen en werd ons medegedeeld dat onze namen niet voorkwamen op de reserveringslijst. We zouden wel mee kunnen, maar mochten dan pas aan boord / naar buitendek nadat alle wel als gereserveerd geregistreerde personen, in aantal evenveel als het aantal stoelen op het buitendek, hun plaats hadden ingenomen. Van een coulance was in dit geval geen sprake..
Omdat de grap er voor ons wel af was, hebben we besloten om met een teleurstellend gevoel terug te keren naar de camping en deze dag als een verloren dag te moeten beschouwen.
Hans G.
Duurt lang en begin en eind erg saai. Het is varen, geen rondvaart
Tom B.
Waardeloos bedrijf. Telefonisch gesproken over zeenhondentocht. Moesten maar mailen (lekker klantonvriendelijk). Uiteindelijk gedaan. Bevestiging per mail gekregen. Blijkt het een gewone (oersaaie) rondvaart op zeer gedateerde boot te zijn zonder zeehonden. Probleem besproken op de boot. Moesten maar ff bellen de dag erna en dan zou t opgelost worden. Gedaan. Moesten maar een mailtje sturen. Gedaan. Reactie: pech gehad. Weer gebeld. Ze doen niks. Nooit meer naar dit bedrijf.
Maaike V. D. L.
Op zich leuk tochtje hoor. Vriendelijke gezellige kapitein.
Het contrast tussen de nette toiletten beneden en het meubilair boven is alleen wel bizar.. ondanks dat de zeep op was, een keurige schone toilet. Ook een mooie bar beneden in de overdekte ruimte.
Maar bovenop het dek stonden opgestapeld super vieze plastic tuinstoelen, die je zelf moest pakken om snel maar een tafeltje mee te claimen.. behoorlijk prijs voor een mietig bakje koffie, die je zelf moet halen, waar dan niet eens een koekje bij zit.
Kan allemaal nog vergeven worden hoor.. Het is natuurlijk geen luxe restaurant..
Maar de 2 sterren komen door de druppel; terug in de haven konden we pas pinnen, echter deed het apparaat het niet. Asociaal behandeld alsof het onze schuld was dat het apparaat het niet deed en wij gek zijn om geen contant geld mee te nemen. Geen excuses niks dat hun eigen apparatuur het niet deed.. Met een briefje van €5 voor de rekening van €9 hoefde we ook zeker niet aan te komen. Ronduit asociaal hoe we aangestaard werden als gasten. We bleven maar aanbieden om het ter plekke over te maken via mobiel bankieren maar mevrouw begreep volgens mij niet wat dat was.
Leuk tochtje.. Maar verwacht geen fatsoenlijke service of een schone stoel. Voor die prijs mag je dat echt wel verwachten!
Bep V.
Wij zijn nu 2x mee gevaren op de Lady Madeleine .Prachtig schoon schip. Goed geoliede maatschappij en fantastische en uiterst vriendelijke bemanning.Willen dit graag laten weten en bedanken jullie hier voor.Zullen het zeker doorvertellen .Lieve groet van Henny Hennie Wil en Bep.(Hema meisjes den haag)
Sjakie's Chocolade Museum - Middelburg
City Beerwalk Middelburg - Middelburg
Zeeuws Toerisme Beweegt - Middelburg
BUSHURENZEELAND.NL KM-VRIJ - Middelburg
Motortour - Middelburg
Ferienhäuser Zeeland - Middelburg
Appartement Middelburg4you - Middelburg
HelloApartment - Middelburg
Chalet verhuur Nederland - Middelburg
Stichting Vakanties Minima Zeeland - Middelburg
Sunset Campers - Middelburg
Wereldreis door Goes - Middelburg
Hanny van Leeuwen / Reiscreat. - Middelburg