Gemeente Utrechtse Heuvelrug - Doorn

Adres: Kerkplein 2, 3941 JT Doorn, Nederland.
Telefoon: 343565600.
Website: heuvelrug.nl
Specialiteiten: Kantoor van lokale/provinciale overheid.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 64 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

πŸ“Œ Locatie van Gemeente Utrechtse Heuvelrug

Gemeente Utrechtse Heuvelrug

Gemeente Utrechtse Heuvelrug is een gemeente in de Nederlandse provincie Utrecht. De gemeente telt ruim 39.000 inwoners en omvat de dorpen Doorn, Leusden (gedeeltelijk), Amerongen, Driebergen-Rijsenburg en de buurtschappen Brummen, Elst en Huis ter Heide. Het gemeentehuis is gevestigd op het Kerkplein 2 in Doorn.

Bij Gemeente Utrechtse Heuvelrug kunt u terecht voor diverse gemeentelijke diensten, zoals het afgeven van paspoorten en identiteitskaarten, het verkrijgen van bouw- en woningvergunningen, het melden van gebreken aan openbare gebouwen en het inzien van gemeentelijke registers. Het kantoor is toegankelijk voor mensen met een rolstoel, met een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaats. Ook is er een rolstoeltoegankelijk toilet aanwezig.

U kunt Gemeente Utrechtse Heuvelrug vinden op het Kerkplein 2 in de plaats Doorn. De gemeente is geopend van maandag tot en met vrijdag, van 08:30 tot 17:00 uur. Voor vragen of informatie kunt u het beste contact opnemen met het gemeentehuis via de telefoon of via de website. De telefoonnummers zijn 03436-556000 en 03436-556001, en de website is https://heuvelrug.nl/.

Gemeente Utrechtse Heuvelrug heeft een gemiddelde beoordeling van 4.1/5 op basis van 64 recensies op Google My Business. Veel gebruikers waarderen de goed functionerende digitale dienstverlening en de vriendelijke en behulpzame medewerkers.

πŸ‘ Beoordelingen van Gemeente Utrechtse Heuvelrug

Gemeente Utrechtse Heuvelrug - Doorn
M
1/5

Iedereen nog een beetje armer en het leven nog een beetje stressvoller. Voortaan extra betalen voor restafval. Hoe arm moeten we worden? Waarom moet zelfs afval weggooien een stressvolle bedoening worden? Een gemeente hoort te zorgen voor haar inwoners, een overheid voor haar burgers. Zijn wij een winst genererend product of mogen wij toch ook een mens zijn?

Gemeente Utrechtse Heuvelrug - Doorn
Betty K.
1/5

Probeer op maandagmiddag te bellen om informatie te verkrijgen. De burgervader 3x horen vertellen dat hij onze burgemeester is en dat het gesprek wordt opgenomen. Eerste 7.12 minuten gewacht, er wordt niet opgenomen. Tweede keer 8.16, er wordt weer niet opgenomen de derde keer na 5 minuten opgehangen. Is er op maandag niemand aanwezig die even de telefoon op kan nemen?

Gemeente Utrechtse Heuvelrug - Doorn
Hidde V. D. H.
5/5

Bij burgerzaken onze paspoorten verlengd, super fijn geholpen door de betreffende dame. Ze was heel vriendelijk en dacht net me mee zodat we zo snel mogelijk onze paspoorten voor de vakantie in handen hadden. Super service!

Gemeente Utrechtse Heuvelrug - Doorn
Claudia R.
5/5

Supervriendelijk te woord gestaan en bij een mogelijk knelpunt, een meedenkende medewerker waardoor we niet voor niets kwamen.
Echt alle lof!
En ik maar zoeken naar een betaalautomaat voor het parkeren onder het gemeentehuis.
Dat was dus gratis.
Klantvriendelijkheid en gastvrijheid: een dikke 9!

Gemeente Utrechtse Heuvelrug - Doorn
Mike V. M.
5/5

Ik kan niet anders zeggen dat je hier als burger prima geholpen wordt. Moet je voor iets naar her gemeentehuis dan is een bezoek aan de website aan te raden. Een afspraak is daar zo gemaakt en je ontvangt alle benodigde informatie. Ter plaatse is er altijd voldoende (gratis) parkeergelegenheid in de garage onder het gebouw voor zowel twee- als vierwielers. Vervolgens pak je de trap of lift naar de begane grond en meldt je je aan bij de daarvoor bestemde zuil. (Je krijgt ook een 'aanmeldknop' meegestuurd in de bevestigingsmail maar die werkt bij mij nooit). Bij de zuil krijg je een kaartje met een nummer, vervolgens ga je daarmee naar de ruimte waar de balies zijn en letterlijk binnen een paar minuten wordt je vriendelijk geholpen. Voila, makkelijker en sneller kan het bijna niet. Mocht je ter plaatse nog andere vragen hebben dan kan hw daarvoor goed terecht bij de receptioniste. Al met al prima geregeld, vijf sterren dus.

Gemeente Utrechtse Heuvelrug - Doorn
LΓ©onard V.
4/5

Goede service en zeer behulp ze receptioniste. Keurig de akte gekregen die ik kwam ophalen. Die gaat zaterdag na de huwelijksvoltrekking terug: extra service >> die kun je in een altijd toegankelijke kluis deponeren. Scheelt weer een extra rit. Prima geregeld.

Gemeente Utrechtse Heuvelrug - Doorn
Dirk K.
1/5

Kliko word niet opgehaald!!
Waardeloze toestand
Nu ben ik genoodzaakt hier op een andere manier vanaf te komen. En dat gebeurt niet CO2 neutraal kan ik jullie verzekeren!!!!

Gemeente Utrechtse Heuvelrug - Doorn
Kees V. B.
1/5

In 2014 geholpen bij de gemeenteraadsverkiezingen. Ondanks vele beloftes nog steeds geen vergoeding ontvangen daarvoor. Wees gewaarschuwd voor de komende gemeenteraadsverkiezingen!

Go up