Destin Riviercruises - Hendrik-Ido-Ambacht

Adres: Veersedijk 95, 3341 LL Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland.
Telefoon: 881307300.
Website: destintravel.nl
Specialiteiten: Cruiseorganisator.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking, Gratis parkeerplaats, Gratis parkeren op straat.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 13 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.7/5.

📌 Locatie van Destin Riviercruises

Destin Riviercruises Veersedijk 95, 3341 LL Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland

⏰ Openingstijden van Destin Riviercruises

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Destin Riviercruises: Uw Specialist voor Rivieravonturen

Destin Riviercruises is een gerenommeerde cruiseorganisator met een sterke focus op het bieden van onvergetelijke ervaringen op de Nederlandse rivieren, met name de Rijn. Gelegen aan de Veersedijk 95 in Hendrik-Ido-Ambacht, biedt Destin een persoonlijke en uitgebreide service voor zowel particulieren als groepen. De locatie is gemakkelijk bereikbaar met de auto, dankzij de beschikbare rolstoeltoegankelijke parking, gratis parkeerplaats en de mogelijkheid om gratis te parkeren op straat. Met een telefoonnummer van 881307300 en een website onder destintravel.nl, is het eenvoudig om contact op te nemen en meer te weten te komen over hun aanbod.

Wat maakt Destin Riviercruises zo speciaal

Destin Riviercruises onderscheidt zich door een unieke benadering van het organiseren van riviercruises. Ze streven naar een luxe en verwennerij, niet alleen tijdens de reis zelf, maar ook al tijdens het plannen. Ze begrijpen dat een zorgvuldig doordachte reiservaring essentieel is, en daarom besteden ze veel aandacht aan de details. De documentatie, die vaak wordt omschreven als een bijna vakantie op zich, is bijzonder uitgebreid en informatief, en wordt ondersteund door een professionele hostess die klaar staat om vragen te beantwoorden en te adviseren. De focus ligt op het creëren van een complete en persoonlijke reis, waarbij alle wensen en behoeften van de klant in overweging worden genomen.

Het Aanbod van Destin Riviercruises

  • Cruiseorganisatie: Destin is gespecialiseerd in het organiseren van cruises op de Rijn, met een breed scala aan routes en duurduren.
  • Diverse Reizen: Ze bieden reizen aan voor verschillende doelgroepen, waaronder senioren, gezinnen en stellen.
  • Maatwerk Opties: Naast kant-en-klare reizen, is Destin ook in staat om op maat gemaakte cruises te ontwerpen, rekening houdend met de specifieke wensen van de klant.
  • Accommodatie: Ze werken samen met gerenommeerde schepen die comfortabele cabines en faciliteiten bieden.
  • Excursies: Tijdens de cruises worden vaak excursies aangeboden, waarmee de reizigers de omgeving op een actieve manier kunnen verkennen.

De beoordelingen op Google My Business, met een gemiddelde mening van 3.7/5, geven een goed beeld van de algemene tevredenheid van de klanten. Hoewel de beoordelingen variëren, is de algemene indruk die van een professionele organisatie die streeft naar klanttevredenheid.

Aanbevelingen voor potentiële reizigers

Voor degenen die op zoek zijn naar een onvergetelijke riviercruise, is Destin Riviercruises een uitstekende keuze. De persoonlijke service, de uitgebreide documentatie en de aandacht voor detail maken het een aantrekkelijke optie. Het is aan te raden om ruim van tevoren contact op te nemen met Destin om de mogelijkheden te bespreken en een reis te boeken die perfect aansluit bij de eigen wensen. De website biedt een overzicht van de beschikbare cruises en de mogelijkheid om direct een offerte aan te vragen. Bovendien is het de moeite waard om de voorplezier sessie te overwegen, waarbij de hostess u alvast uitgebreid informeert over de reis en de faciliteiten aan boord. De mogelijkheid om zonder zorgen naar Hendrik-Ido-Ambacht te komen, met de rolstoeltoegankelijke parking en de gratis parkeerfaciliteiten, draagt verder bij aan een stressvrije reisplanning. Kortom, Destin Riviercruises biedt een complete en zorgvuldig georganiseerde ervaring voor iedereen die een cruise over de Rijn wil beleven.

👍 Beoordelingen van Destin Riviercruises

Destin Riviercruises - Hendrik-Ido-Ambacht
Bertil R.
5/5

Voorplezier is bijna een vakantie opzich. Zeker als je kunt beschikken over zo'n voortreffelijk uitgewerkt documentatie boek en een hostess die je echt goed kan Informeren.
Luxe en verwennerij ook al tijdens het plannen. Super toch! We zijn blij dat we het tochtje naar Hendrik Ido Ambacht hebben gemaakt. Ohh, ja, en we gelijk geboekt. We verheugen ons op onze cruise over de Rijn tijdens Kerst en Nieuwjaar.

Destin Riviercruises - Hendrik-Ido-Ambacht
Gerry V.
3/5

volgens mij heb ik dit al een keer gedaan. Maar hier gaat het nogmaals.
dag 1. prima. lekkere lunch en een geweldig hotel met diner en ontbijt.
dag 2. veel te vroeg uit het hotel vertrokken, stond 10.00 uur, maar wij moesten al weer om 9.00 uur in de bus zitten. Waarschijnlijk omdat iemand het orgel om 12.00 uur in Passau wilde horen. Is niet gelukt, met als gevolg dat wij 4 uur in Passau moesten doorbrengen. Veel te lang. Al de mensen zaten op bankjes bij het schip.
dag 3. Excursie Stift Melk. Door miscommunicatie stonden wij te wachten bij de ingang terwijl dit bij de kaartjes moest zijn. te laat voor de gids waardoor zij in zeer korte tijd haar hele roedel afdraaide alsof de duivel op haar hielen zat. Avondconcert was prima. Wel aan de dure kant.
dag 4. Stadstour Wenen. Kan weinig fout gaan alhoewel we een gids hadden (Alexander) die maar niet meer gebruikt moet worden. Middagexcursie Slot Schonbrunn. Daar had ik me zoveel van voorgesteld, maar helaas, waarschijnlijk ook door miscommunicatie kregen we niet de normale tour, maar een zogenaamde speciale tour. Moesten minsten een half uur wachten waarna we door drie beschilderde kamers werden geleid. Dit was werkelijk vreselijk zonde van het geld. Hebben praktisch niets gezien. Andere gasten hadden een kaartje voor 16 Euro gekocht en hebben 22 kamers gezien. Hiervoor zou Friendschip werkelijk het geld terug moeten geven. Blamage eerste klas.
Dag 5. Fantastische mooie dag. Puszta. heerlijke lunch en mooie show.
Boedapest by night ging helaas niet door omdat een van de bemanning ziek was geworden.
Dag 6. Stadstour Boedapest. geweldig goede gids (Irene) Middagexcursie was weer een flop. Stadstour Szentendre en Esztergom. In eerste plaatsje hadden we een gids (Adam) ook nooit meer nemen die ons alle onbelangrijke dingen van dit stadje liet zien waar niets te zien was. Geen tijd om te winkelen. Dan naar het tweede plaatsje waar de Cathadraal stond en de schadkamer met kronen en juwelen en een Burcht. Helaas arriveren om 5.55 en om 6.00 ging alles dicht. Hebben hier de helft van ons geld terug gekregen maar waar we voor kwamen hebben we helaas niet gezien. Weer slechte communicatie.
Dag 7. Stadstour Bratislava. Kan niets mis mee gaan alhoewel er totaal niets te zien is in deze nog jonge stad.
Dag 8. Middagexcursie Sank Florian. Geweldig. afsluiting met een orgelconcert. Niets mis mee. Dit was ook een zeer interessant klooster. Hadden een Duitse gids, maar wij konden alles goed volgen.
Dag 9. Lange rit van Passau naar Nederland. Waarom niet overnachting
Als laatste wil ik even iets kwijt over onze zg. suite op te schip. Wij zaten helemaal op het achterschip (eigen schuld want we hadden op het laatste moment pas kunnen reserveren) Maar we zaten pal boven de motoren. In de nacht als het schip vaart en door de sluizen moest, dan lagen we letterlijk te schudden in ons bed. Het raam kon niet open van het zo genoemd FransBalcon want de gordijnen vielen dan allemaal naar beneden. Slechte constructie of verkeerd? Maar om dan voor deze suite bijna 1000 euro extra te vragen is voor ons een reden om niet meer met een dergelijk schip te varen. Ik weet dat Fienship daar niets aan kan doen, maar enige controle mag men toch verwachte zeker enige souplese in de betaling van zo een dure prijs.
Het is een heel verhaal, maar zo krijgt men een duidelijk beeld van wat toch een beetje teleurstellende cruise dit voor ons is geweest.

Destin Riviercruises - Hendrik-Ido-Ambacht
Martin M.
1/5

Op vrijdag 1 februari 2019 keken wij naar een uitzending van Meldpunt van Omroep Max. Aan het einde van die uitzending (aflevering 2) werd aandacht besteed aan een cruise op de Donau die in september 2018 is georganiseerd door Friendship Cruises. Door de lage waterstand was die droomcruise, volgens de klagende deelnemers, veranderd in een asfaltcruise. De mensen moesten regelmatig van boord af met hun bagage en werden dan per bus vervoert. Men had echter juist gekozen voor een cruise om heerlijk relaxed over een rivier te varen met schitterende uitzichten. Ook deze mensen zochten na afloop contact gezocht met Friendship Cruises om compensatie te vragen voor het gederfde reisplezier maar daarop werd in eerste instantie niet op gereageerd. Uiteindelijk werd een compensatie aangeboden van € 100,-- maar daarmee ging men niet accoord gezien de reissom van €2500,-- per persoon die men voor de cruise annex busreis had moeten betalen. Kijk zelf naar de uitzending (via NPO-Start) om te zien hoe de directeur met de klacht omgaat.
Bij het plaatsen van dit stukje viel mij op dat Friendship Cruises de score van de Google Reviews ook wat heeft opgekrikt. De door hun eigen site getoonde reviews geven continue een gemiddelde score van 8,7 aan. Daarvoor worden desnoods slechte reviews verwijderd. Ook de Google Reviews zijn niet tegen manipulatie bestand. Je kunt immers als familielid (Harold van Pelt) gewoon 5 sterren scoren en verder worden op Internet ook reviews aangeboden met 5 sterren. Plaats je 2 van die reviews van 5 sterren tegenover 2 reviews van 2 sterren dan zit je gemiddeld toch weer op 3,5 ster en dat toont een stuk beter. Ik heb daarom besloten in onze reviews slechts 1 ster op te nemen.

Destin Riviercruises - Hendrik-Ido-Ambacht
Riek M.
1/5

Wij hebben eind vorig jaar deelgenomen aan de 7-daagse Kerstcruise Romantische Rijn van 21-12-16 t/m 27-12-16. We hebben voor deze reis gekozen op basis van het programma waarbij onder meer het plaatsje Rudesheim zou worden aangedaan. De reis werd uitgevoerd op een 5-sterren hotelschip waarover we alleen maar goede berichten aantroffen bij de reviews. Wij ontvingen onze reisbescheiden op 6 december. De reissom was toen al volledig voldaan maar de plaats Rudesheim bleek geschrapt in het programma en als compenatie zou daarvoor in Koblenz een Kerstconcert worden aangeboden. Toen we in Koblenz aankwamen werd er inderdaad een Kerstconcert uitgevoerd. De directeur van Friendship Cruises hield een speech en gaf aan dat er sprake was van een traditie die jaarlijks werd uitgevoerd. Er was dus helemaal geen sprake van een compensatie voor het feit dat men Rudesheim had geschrapt!
De kwalificatie “5-sterren schip” had met name betrekking op de uitvoering en inrichting van het schip. Daar was niet zoveel mis mee. De TV deed het niet en de lift functioneerde ook maar matig maar daar hadden wij geen last van. In de reisbescheiden werd aangegeven dat de bemanning steeds vaker uit Roemenie, Indonesie en de Filippijnen afkomstig was. Bemanningen uit Indonesie en de Filippijnen kenden we al vanuit onze ervaringen met de Holland America Lijn. De bemanning van dit schip kwam echter uit Roemenie. De uitzonderingen daargelaten was de meerderheid van het bedienend personeel niet in staat om zelfstandig te functioneren. Omdat niet iedere gast behoefte had aan een uitgebreide lunch werd er vanaf de tweede reisdag een lichte lunch geserveerd. Daarbij schoot de organisatie echt te kort. Er was geen duidelijkheid over de routing, iedereen moest zichzelf zien te redden en al snel was het bestek op, waren er geen borden meer, was de soep op etc. Personeel kwam wel kijken maar er werd niets meer aangevuld. Bij het diner verliep de zaak qua bediening een stuk gestructureerder. Wel was het irritant dat elk leeg kopje, bordje of schaaltje acuut werd weggehaald, ongeacht of de rest van de mensen aan tafel nog zat te eten. Verder moest je ook niet al te vroeg aangeven dat je koffie wilde na afloop van het diner. Deed je dat wel dan stond de koffie al bij je bord terwijl het toetje nog moest komen. Volgens ons heeft dit type bediening weinig uit te staan met een 5-sterren niveau. Friendship Cruises geeft in zijn informatie aan dat je al tijdens de cruise moet aangeven wanneer je tekortkomingen aantreft. We hebben in het begin een aantal zaken aangegeven maar een bemanning kun je onderweg niet vervangen dus we zijn daarmee gestopt.
Het is niet zo dat wij altijd iets te zeuren hebben. Het is echter wel zo dat we waar voor ons (pensioen)geld willen hebben. En dat is niet gebeurd. Mocht u overigens met deze cruise meegaan om Kerstmarkten te bezoeken dan is dat ook jammer. In Duitsland is alles gesloten vanaf 1200 uur ’s middags op de dag van Kerstavond t/m de derde Kerstdag. De mooiste kerstmarkt van allemaal was die in Keulen maar daar arriveerden we pas op de terugreis en toen was die dus dicht. Wellicht ook een aanleiding om deze reis maar te laten zitten.

Destin Riviercruises - Hendrik-Ido-Ambacht
Henk D.
5/5

Hierbij deel mik U mede ,dat wij buiten gewoon tevreden zijn over de
Donaucruise. een prachtig schip ,prima bedienen en we zijn ook uiterst
over Cruiseleiders

Destin Riviercruises - Hendrik-Ido-Ambacht
M. O.
5/5

Jammer dat ze in het weekend niet bereikbaar zijn voor het boeken van een reis

Destin Riviercruises - Hendrik-Ido-Ambacht
Henk G.
5/5

Heerlijke lunch gehad, prima service

Destin Riviercruises - Hendrik-Ido-Ambacht
J.N. G.
5/5

Vriendelijk personeel. Oplossingsgerichte instelling.

Go up