CAK - Den Haag

Adres: Pr. Beatrixlaan 7, 2595 AK Den Haag, Nederland.
Telefoon: 8001925.
Website: hetcak.nl
Specialiteiten: Overheidsinstelling.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet, Gratis parkeerplaats.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 402 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.6/5.

📌 Locatie van CAK

CAK Pr. Beatrixlaan 7, 2595 AK Den Haag, Nederland

⏰ Openingstijden van CAK

  • Maandag: 08:30–17:00
  • Dinsdag: 08:30–17:00
  • Woensdag: 08:30–17:00
  • Donderdag: 08:30–17:00
  • Vrijdag: 08:30–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

CAK Den Haag

CAK, gevestigd aan Pr. Beatrixlaan 7, 2595 AK Den Haag, Nederland, is een bekende overheidsinstantie in Den Haag. Het bedrijf biedt een breed scala aan diensten aan en staat bekend om zijn hoge kwaliteit van service. Een van de speciale aandachtspunten van CAK is dat het rolstoeltoegankelijk is, waardoor het gemakkelijk bereikbaar is voor iedereen.

De specifieke specialiteiten van CAK zijn gericht op overheidsdiensten. Dit betekent dat het bedrijf ervaring heeft met het bieden van professionele ondersteuning en diensten aan overheidsinstellingen. Naast de toegankelijkheid voor rolstoelgebruikers, beschikt CAK ook over een rolstoeltoegankelijke ingang en parking, wat het bezoek nog aangenamer maakt.

CAK is 5 dagen per week geopend van 08:00 tot 17:00. Het adres is Pr. Beatrixlaan 7, 2595 AK Den Haag, Nederland. U kunt CAK bereiken via het telefoonnummer 8001925 of door een bezoek te brengen aan hun website: hetcak.nl. Voor meer informatie kunt u ook de 402 beoordelingen raadplegen op Google My Business, waar CAK een gemiddelde beoordeling heeft van 1.6/5.

👍 Beoordelingen van CAK

CAK - Den Haag
Frank D. B.
2/5

2 sterren dan maar,.... Dat is omdat men telefonisch vaak snel bereikbaar is ( ook al is het advies steeds anders,...) Maar het is echt ongelofelijk dat niks op de site lijkt te werken. Probeer eens een wijziging in huishouden door te geven. Tot 2x aan toe in mijn CAK via een link die je hiervoor kan volgen de hele invul oefening gedaan,..... bevestiging zonder refnr. ontvangen. Bij navraag is er ook niks ontvangen. Nee meneer dat werkt ook niet zo,... u moet een formulier downloaden en uitprinten die kunt u dan digitaal of via de post opsturen,..... Oké dat voelt als 1990 maar vooruit dan maar. Formulier ingevuld en daarna in gescand en via het aangegeven webadres ingestuurd. NOU IK DACHT HET NIET! vul je weer alles in, documentje selecteren uw aanvraag controleren, versturen,....... om te lezen ER IS EEN STORING ( Ja 3 dagen achter elkaar. Geloof je het zelf?) Ik zou me als verantwoordelijke voor z'n site de ogen uit mijn kop schamen! Ik stuur het anno 2025 wel via de post op.

CAK - Den Haag
Patrick S.
1/5

Omdat ik naar Indonesië op vakantie ga, moest ik vandaag (4 juli om 11.30 uur) langs CAK in Den Haag om een medicatieverklaring/paspoort te laten stempelen. De dame achter de balie was erg onvriendelijk tegen de mensen die voor mij aan de beurt waren. Toen ik aan de beurt was, kreeg ik eerst een: jaaaa wat wil je? Ik liet de formulieren van mijn huisarts/apotheek zien, en de dame begon gelijk met een chagrijnig gezicht te snauwen, dat er 1 medicatie niet onder de opiumwet valt en waarom ik dan een formulier mee neem. Vriendelijk leg ik uit dat ik dat heb overlegd met de huisarts. De dame begin weer te snauwen, pakte lomp de stempel van haar buro en stempelde de juiste papieren met overdreven harde klap. Daarna keek ze over mijn schouder en riep: Jaaaa. Ik liep weg en hoorde dat ze ook bij de volgende hard aan het snauwen was. Uiterst onprofessioneel en klantonvriendelijk.

CAK - Den Haag
Pascal W.
1/5

Belachelijk vreemde gang van zaken.

In verband met anders inrichten van zaken bij de gemeente zouden we vanaf begin 2025 geen eigen bijdrage meer betalen, deze werd echter wel gefactureerd en afgeschreven.

Na contact met gemeente en CAK is dit stopgezet en werd ons gezegd dat we in mei ons geld terug zouden krijgen.

In mei geen geld gehad, wel een brief dat het berekend zou worden en na telefonisch contact dat het eind juni zou worden.

Inmiddels nog geen geld en na telefonisch contact blijkt dat er bij hun geen registratie bekend is dat er vanaf januari 2025 tot en met mei 2025 wel betaald is. Vervolgens moeten wij zelf wachten op een formulier, dit formulier invullen, en vervolgens nog langer wachten op ons geld!!!

Belachelijke gang van zaken dat de fout bij jullie ligt en wij het vervolgens zelf middels allerlei formulieren moeten oplossen!

CAK - Den Haag
Hester V.
1/5

Het zou erg prettig zijn, als ze bij het CAK eens echt naar je luisteren en iets zinnigs doen met de berichten die ze -via hun eigen website- ontvangen. CAK claimt dat ik geen (verplichte) ziektekostenverzekering heb en daarvoor word ik beboet. Ik woon nu al een jaar (tijdelijk ivm werk) in het buitenland en heb diverse gesprekken gevoerd, via telefoon of via hun website, om ze uit te leggen dat ik wel degelijk een expatverzekering heb. Ze kunnen nu ongeveer een kamer behangen met alle documenten die ik heb doorgestuurd als bewijs. En nu heb ik zelfs een brief van een deurwaarder ontvangen! Op mijn adres in het buitenland nota bene! Ongelofelijk moe word ik hier van!

CAK - Den Haag
Lulu S.
1/5

Omdat ik een bijstandsuitkering had waardoor ik te veel kreeg en door Pameijer het zo geregeld worden is het nooit opgelost in de juiste manier! Via Pameijer ben ik met begeleid gaan wonen en alles werd via CAK gedaan heb ongeveer 4 maanden in het huur huisje gewoond van eind 24 april tot 2 augustus 2024. Ik ben inmiddels verhuisd naar het buitenland DK maar al die tijd heb ik jullie netjes betaald elke maand wat er afgesproken was inmiddels heb ik nog maar 3 keer 60 betalen maar jullie hebben toch het lef om alles the verrekenen waardoor ik meer moet betalen. Oh en ik moet zo te zien moet ik de maand augustus betalen belachelijk 🙂 en is niet netjes dat jullie dit doen dus hierbij laat ik mijn ervaring weten met CAK niet doen! Wordt er misselijk van elke keer die brief
(Update 3 June 2025)
Ze zijn niet akkoord gegaan met mijn voorstel van de klacht die ik heb ingediend dat alles verkeerd werd verrekend en dan ik de maand augustus moest betalen 208 euro down de drain ik woonde in de maand August in 2024 niet in Nederland en moest nog steeds dat kut huur huisje betalen dat is wel kkr vervelend. Ik heb nu hun vriendelijke geadviseerd om mij uit het systeem te halen. Echt mensen doe dit niet, niet samen met Cak werken deze mensen zijn stelletje criminelen

CAK - Den Haag
Marjolein G.
5/5

Ontzettend prettig geholpen aan de telefoon. Al mijn vragen over reizen met opiaten naar Afrika zijn beantwoordt. Vriendelijke mevrouw, ik ga morgen in persoon langs om alles te laten ondertekenen. Tot dusver prima geregeld!

CAK - Den Haag
Joeri W.
1/5

Bijzonder hoe een organisatie haar admin processen zo slecht op orde kan hebben. Info verwerken kost 4-6 weken, waardoor er tal van verkeerde facturen worden opgestuurd, waarin ze wel meteen met incassobureau dreigen. En dat voor een organisatie die verantwoordelijk is de zorg voor dementeren te regelen; nog meer werk voor mantelzorgers.
Overigens wel vriendelijke mensen aan de telefoon

CAK - Den Haag
Glenn N.
1/5

Elke keer dat ik inlog, ontdek ik dat er nog openstaande betalingen zijn, terwijl ik hier niet goed over geïnformeerd word. De communicatie is erg slecht, en dat is jammer.

Go up