OV Service & Tickets (NS) - Amsterdam

Adres: IJhal, Amsterdam Centraal, De Ruijterkade, Amsterdam, Nederland.
Telefoon: 307515155.
Website: ns.nl
Specialiteiten: Vervoer, Verkoop van buskaartjes.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 61 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.9/5.

📌 Locatie van OV Service & Tickets (NS)

OV Service & Tickets (NS) IJhal, Amsterdam Centraal, De Ruijterkade, Amsterdam, Nederland

⏰ Openingstijden van OV Service & Tickets (NS)

  • Maandag: 07:30–19:00
  • Dinsdag: 07:30–19:00
  • Woensdag: 07:30–19:00
  • Donderdag: 07:30–19:00
  • Vrijdag: 07:30–19:00
  • Zaterdag: 07:30–19:00
  • Zondag: 07:30–19:00

OV Service & Tickets (NS) is een bedrijf dat zich specialiseert in vervoer en de verkoop van buskaartjes. Het bedrijf is gevestigd aan de IJhal in Amsterdam Centraal op de De Ruijterkade in Amsterdam, Nederland.

Om te weten waar u terecht kunt, kunt u de volgende informatie raadplegen:

Adres: IJhal, Amsterdam Centraal, De Ruijterkade, Amsterdam, Nederland.

Telefoon: 307515155.

Website: ns.nl.

Een van de speciale kenmerken van OV Service & Tickets (NS) is de rolstoeltoegankelijke ingang, waardoor het een toegankelijk bedrijf is voor mensen met een beperking.

Op basis van 61 recensies op Google My Business heeft OV Service & Tickets (NS) een gemiddelde beoordeling van 1.9/5. Dit kan betekenen dat er verbeterpunten zijn waar het bedrijf aan kan werken om klanten tevreden te houden.

Als u meer informatie of ondersteuning nodig heeft, wordt u sterk aangeraden om contact op te nemen met OV Service & Tickets (NS) via hun website ns.nl of via het telefoonnummer 307515155. Zij zullen zeker bereid zijn om u te helpen met al uw vragen en behoeften met betrekking tot vervoer en buskaartjes.

👍 Beoordelingen van OV Service & Tickets (NS)

OV Service & Tickets (NS) - Amsterdam
Roger
1/5

Bij de kaartautomaat wilde ik een vrije reisdag ophalen, maar de automaat gaf aan dat er geen vrije reisdagen beschikbaar waren. Dit terwijl in “Mijn NS” duidelijk staat dat ik nog 7 vrije reisdagen tegoed heb.

Op station Amsterdam Centraal ben ik vervolgens naar de NS-servicebalie gegaan. De medewerker daar bevestigde dat ik nog vrije reisdagen tegoed heb, maar dat ze "niet klaar stonden" in het systeem. Dit is duidelijk een fout in het NS-systeem, die ter plekke niet kon worden opgelost.

Noodgedwongen heb ik die dag op saldo gereisd. Toen ik een dag later telefonisch contact opnam met de NS-klantenservice, kreeg ik te horen dat de gemaakte extra reiskosten (als gevolg van de niet goed functionerende kaartautomaat) niet worden vergoed. Dit ondanks mijn voorstel om hiervoor een vrije reisdag in te leveren, wat een logische en eenvoudige oplossing zou zijn geweest.

Ik betaal € 120,90 per jaar voor dit abonnement, en op het moment dat ik er gebruik van wil maken, werken de systemen niet. Vervolgens wordt de fout volledig bij mij als klant neergelegd en mag ik opdraaien voor de extra kosten van € 28. (Ter vergelijking: 7 vrije reisdagen per jaar 1ste klas kost € 53.)

Waarom wordt je als klant van de NS op deze manier weggezet? Dit voelt niet als een professionele of klantgerichte manier van werken.

OV Service & Tickets (NS) - Amsterdam
ANA A.
5/5

Vandaag 02-04-2025
Heeft mijn dochter haar IPhone in de bus (30) vergeten en De aardige busbestuurder Karin heeft hem gevonden en ik wil haar van hartelijk bedanken voor haar eerlijkheid en betrouwbaarheid . ❤️

OV Service & Tickets (NS) - Amsterdam
nita D.
5/5

Ik heb 2 keren een hele lieve dame gehad die mij netjes heeft geholpen. Mijn problemen zijn opgelost. Hartelijk dank ervoor🙏🥰

OV Service & Tickets (NS) - Amsterdam
Sander K. G.
1/5

Nachtbussen naar Krommenie kwamen de hele nacht niet eens opdagen. Heb twee nachten na elkaar uren staan wachten voor niks. Uiteindelijk een taxi moeten nemen. Op de informatie borden staat gewoon dat die rijdt. Het zijn waarschijnlijk onzichtbare bussen die rijden. Nog nooit zoiets meegemaakt.

OV Service & Tickets (NS) - Amsterdam
Marit D. J.
5/5

Ik werd, nadat me expliciet werd gevraagd of dat oké was, geholpen door iemand die nog aan het leren was en binnenkort haar examen moest doen. Er werd me een aantal keer gevraagd hoe laat mijn trein ging, zodat ze zeker kon maken dat ik die zou halen. Heel attent. Ze was aardig en behulpzaam en dacht met me mee. Als dank voor het wachten op het wat langere proces kreeg ik een waardebon voor de kiosk. Een positieve ervaring!

OV Service & Tickets (NS) - Amsterdam
cowtracker
1/5

Waarom is het nou zo ontzettend moeilijk om in de centrale hal op het CS Amsterdam al aan te geven wat de a zijde en de b zijde is van jullie sporen?. Er van uitgaan dat iedereen dat wel weet? Net als alle ingangen afsluiten en er van uitgaan dat iemand wel snapt hoe het zit?.. zodat ie niet 1,5km hoeft om te lopen.
zolang je dat, als logistiek bedrijf, niet begrijpt, hoef je bij mij niet met een enquête aan te komen over mijn ervaring met een treinreis in de afgelopen 3 maanden..

OV Service & Tickets (NS) - Amsterdam
Rutger B.
4/5

Reisinformatie over de trein en regionaal busverkeer nodig? Dit is de beste plek om antwoorden op al jouw vragen te krijgen! Zowel voor binnenlandse treinreizen als internationale treinreizen. Daarnaast is er een balie voor vragen en tickets voor regionaal busvervoer in Noord-Holland. Handig voor als je richting Volendam, Edam of Marken wilt gaan.

OV Service & Tickets (NS) - Amsterdam
A H.
1/5

Deze vrouwelijke medewerkers balie 1 & 2
2/2/22 om 11:55 weten niet wat klantenservice inhoudt en plaatsen zichzelf boven klanten die met een aantal vragen zitten. Nog nooit zo schoffertige en arrogante klantenservice medewerkers.meegemaakt. schandalig

Go up