- Reisgenot Nederland
- Amsterdam
- Cruisewinkel.nl - Amsterdam
Cruisewinkel.nl - Amsterdam
Adres: Rokin 105, 1012 KM Amsterdam, Nederland.
Website: cruisewinkel.nl
Specialiteiten: Reisbureau, Cruiseorganisator.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 146 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.
📌 Locatie van Cruisewinkel.nl
⏰ Openingstijden van Cruisewinkel.nl
- Maandag: 09:00–17:30
- Dinsdag: 09:00–17:30
- Woensdag: 09:00–17:30
- Donderdag: 09:00–17:30
- Vrijdag: 09:00–17:30
- Zaterdag: 09:00–17:00
- Zondag: 11:00–16:00
Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Cruisewinkel.nl, geschreven in een formele en vriendelijke toon, met de gevraagde
👍 Beoordelingen van Cruisewinkel.nl
Martijn K.
Ik heb deze week een cruise bij ze geboekt en deze online voldaan. Het online systeem staat in directe verbinding met de cruiseaanbieder, je boekt dus specifiek een hut volgens de actueel geldende prijs en beschikbaarheid.
Na boeking en betaling kreeg ik een mail met als grote kop ‘je boeking is definitief’, waarna ik de vluchten voor mijn reis heb geboekt.
De volgende morgen kreeg ik doodleuk een mail dat de cruise toch niet meer aangeboden kon worden voor de geboekte prijs en kreeg ik een optie (dezelfde klasse) voor 2x de originele prijs omdat ze hem niet konden inboeken. De ‘verdediging’ was dat ik online boekte buiten openingstijden en ze wezen op de kleine lettertjes in de ‘Definitieve Boekingsbevestiging’, wat in de praktijk een ‘voorlopige reserveringsaanvraag’ blijkt te zijn.
Bij contact wordt zó snel gewezen op de algemene voorwaarden dat het mij overkomt alsof dit vaker voorkomt. Bovendien kan er telefonisch geen excuses vanaf en is er geen enkel begrip voor mijn situatie, laat staan een bereidwilligheid om tot een oplossing te komen.
Wat mij betreft:
- misleidende communicatie rondom je boeking in een mail met als onderwerp en kop ‘je boeking is definitief’
- falende technische koppeling met operator
- onfatsoenlijke klantenservice
Ik heb de cruise moeten annuleren en een boete van €200,- gekregen voor het annuleren van mijn vlucht als gevolg van deze fout van cruisewinkel.nl en ik kan niets op ze verhalen.
R R.
Pas op bij het bijboeken van vluchten.
Onze heenvlucht heeft 1 uur overstaptijd en mochten wij onze aansluiting missen dan is de eerste volgende mogelijkheid een vlucht die te laat aankomt. Met andere woorden, b8j aanvang heel veel stress Ipv ontspannen op reis te gaan .
Els S.
Ik vind het allemaal zo ingewikkeld geworden, dat ik besloten heb dat dit mijn laatste cruise is. Heb in totaal 17 cruises gemaakt, maar nog nooit zo'n gedoe met inchecken van zowel vliegtuig als boot en weer veranderen tijdstip parkeerplaats, door veranderde tijd vlucht, als bij deze laatste cruise.
Ben wel goed geholpen door een van uw medewerksters, alhoewel door haar buitenlandse accent, waardoor ik haar zeer slecht kon verstaan, heeft dit ook veel langer geduurd dan nodig was en mij de nodige zenuwen bezorgd.
Harm W. H. V.
Afgelopen week op woensdagavond een boeking geprobeerd te maken. Alle gegevens ingevuld en toen verzonden. Vond het vreemd dat er niet werd gevraagd om een aanbetaling te doen, en hoe deze te doen. Op Donderdagmorgen gekeken en zag dat de hut die ik gereserveerd had op Woensdagavond nog 'open' stond, derhalve heb ik alsnog de boeking opnieuw gedaan en kreeg toen idd alle informatie en de benodigde bevestigingen....Eind goed al goed.....:)
Günther S.
Zeer teleurgesteld dat de weergegeven prijs op internet verre van de uiteindelijke prijs was van wat we graag wilden boeken, de verdere afhandeling en het omzetten van de originele offerte naar een ander schip binnen dezelfde rederij war voor ons wel betaalbaar was, verliep vrij snel en vlot. Ondanks de teleurstelling van niet het schip te kunnen ervaren waarvoor we een offerte aangevraagd hadden, toch een passend alternatief gevonden en het proces in het algemeen als positief ervaren.
Willy V. D. H.
Eigenlijk had ik 5 sterren willen geven, maar door de slechte telefonische bereikbaarheid heb ik er 1 ster afgehaald. 3 minder had ook gekund, want het is heeeel irritant. Maar als je eenmaal iemand te pakken hebt, in mijn geval Ellen V. gaat alles perfect. Had een cruise geboekt van Miami naar LA, echter een paar dagen na boeken kreeg ik van een kennis te horen dat na een bezoek aan Cuba (2022), het moeilijk is om naar de USA te reizen. Esta formulier sowieso niet mogelijk, je moet echt een visum aanvragen, en dat kan ook zomaar gewijzigd worden. Reis annuleren kost 40% van de reissom, echter Cruisewinkel heeft ervoor gezorgd dat ik alles kosteloos kon omboeken, kreeg daar ook nog eens ruim de tijd voor! Hulde! Heb omgezet naar cruise van Kuala Lumpur naar Bangkok. Ver weg van de USA!
Cruisewinkel, Ellen, en de rest,
Bedankt!
Lia F.
De telefonische bereikbaarheid van Cruisewinkel is hopenloos!
Voor het boeken van 2 hutten hebben we meerdere malen meer dan 3 kwartier aan de telefoon gezeten voordat we iemand aan de lijn kregen. Na het ontvangen van de boekingsgegevens hebben we een mail gestuurd over de onjuiste hutindeling. Nooit wat op gehoord. Kortom, de hele communicatie is heel slecht!.
Henk S.
De online boeking ging perfect, maar als je telefonisch contact wilt hebben hang je een half uur in de wacht en als het helft zes is gooien ze de boel dicht. Vandaar de matige waardering, zo ga je niet met klanten om.
Winkelcentrum Boven 't Y - Amsterdam
Mike's Tours Amsterdam - Amsterdam
Pure Boats - Amsterdam Canal Cruises - Amsterdam
OV Service & Tickets (NS) - Amsterdam
City Sightseeing Shop Amsterdam - Amsterdam
De Groenwinkel Stadstuincentrum - Amsterdam
Drop & Go - Amsterdam
TUI Amsterdam Osdorpplein - Amsterdam
Heineken Experience - Amsterdam
Bever - Amsterdam
Pannenkoekenboot Amsterdam - Amsterdam
Boat Bike Tours - Amsterdam
srprs.me - Amsterdam