Bebsy - Haarlem

Adres: Nijverheidsweg 1, 2031 CC Haarlem, Nederland.
Telefoon: 202617493.
Website: bebsy.nl
Specialiteiten: Reisbureau.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 393 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

📌 Locatie van Bebsy

Bebsy Nijverheidsweg 1, 2031 CC Haarlem, Nederland

⏰ Openingstijden van Bebsy

  • Maandag: 09:00–16:30
  • Dinsdag: 09:00–16:30
  • Woensdag: 09:00–16:30
  • Donderdag: 09:00–16:30
  • Vrijdag: 09:00–16:30
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Bebsy, geschreven in een formele en vriendelijke toon, met de gevraagde details en

👍 Beoordelingen van Bebsy

Bebsy - Haarlem
mieke N.
4/5

Begin september met vriendinnen een fly and drive naar IJsland gedaan. Het was heel goed georganiseerd. En er werd heel vlug gereageerd op onze berichtjes om ons met al onze vragen te helpen ! Een top team!

Bebsy - Haarlem
Ton K.
5/5

Een reis met vrienden (2 stellen) geboekt met Bebsy naar het Cala Ponte Resort & Spa geboekt voor een week in Italië (Puglia).
Was geweldig geregeld niets op aan te merken, alles wat je wenst tijdens een korte vakantie voldeed aan onze verwachtingen.

Bebsy - Haarlem
claudia O.
5/5

Fijn reisbureau, wij hadden tijdens onze reis een probleem met een hotel en Bebsy heeft dit meteen voor ons opgelost. Het betrof een situatie die buiten Bebsy om ging. Door het snelle handelen en het omboeken naar het Lucia hotel hebben wij alsnog heerlijke dagen in Wenen gehad.

Bebsy - Haarlem
Piet V.
4/5

Met reisorganisatie Bebsy een stedentrip geboekt naar Porto en Lissabon. Intake was geweldig. Bij het boeken wel wat eigenaardigheden tegen het lijf gelopen. Probeerde een transfer te boeken die niet in de reis zat maar die bleek duurder te zijn dan de plaatselijke taxi. Probeerde ook ontbijt bij te boeken wat keurig in rekening werd gebracht wat bij naslag er bij in zat. Er werd ook een luxe versie opgevoerd waar ik mij bij afvroeg wat de meerwaarde was. Dit af laten boeken. De hotels waren mi gezien de prijs/kwaliteit verhouding prima in orde. Ook de treinreis en vlucht was goed geregeld geen problemen. Ik vraag mij serieus af wat de meerwaarde is om bij deze service via een reisburo te boeken. Vlieg en treinreizen zijn makkelijk zelf te boeken evenals de hotels. Op zijn minst zou men wat extra informatie moeten toevoegen over je bestemming en hoe bv het plaatselijk ov werkt maar niets van dat alles. Bij het hotel in Lissabon stond niet vermeld dat er een toegangscode nodig was om binnen te komen. Met als gevolg dat wij s-avonds voor een gesloten deur stonden voor een donker gebouw. Wel stond er een telefoonnummer vermeld die ons uit de brand heeft geholpen. Overall dus een prima reis maar men had wat meer kunnen doen om van toegevoegde waarde te zijn. Er kan nog net een klein 8-tje van af.

Bebsy - Haarlem
lars
2/5

Niet betrouwbaar. Wanneer er een vlucht geannuleerd word, willen ze je niet meer verder helpen want ze negeren al je berichten (ze bekijken het wel, maar reageren niet). Schandalig want we wachten op 400+ euro dat moet worden teruggestort worden op onze rekening. Maar zolang ze niet antwoorden kunnen we geen stap verder.

Bebsy - Haarlem
Google G.
3/5

Bebsy heeft ons erg veel stress bezorgd voorafgaand aan de reis en daarom raden wij dit bedrijf af. Probleem op probleem.
De vlucht die op de website werd aangeboden bleek niet meer beschikbaar, dit werd ons na de boeking verteld. Ze verkopen dus reizen die ze niet hebben om je als klant te winnen.
Er werd een alternatieve goedkopere aangeboden. Dit was geen probleem omdat we geen andere mogelijkheden meer hadden.
Echter na betaling bleek dat de vluchthaven verkeerd was vermeld in de whatsapp offerte, hier kwamen we zelf achter na controle van de vluchtgegevens omdat deze vlucht niet bestond. De daadwerkelijke luchthaven bleek erg ver van de bestemming te liggen, we zouden namelijk nog 2 uur in de auto moeten zitten.
Daarna werd ons een duurdere vlucht aangeboden wat op een meerprijs van 85 euro per persoon zou uitkomen. Na veel discussiëren hebben wij deze toch kosteloos gekregen wat eigenlijk het enige pluspunt van deze organisatie is.
De reisdocumenten kwamen een dag te laat in de mail.
Toen we online wilden inchecken bij de vliegmaatschappij bleek er financieel iets niet te kloppen vanuit de reisorganisatie waardoor we niet konden inchecken. Na het zoveelste contact werd dit opgelost.
Uiteindelijk minder dan 24 uur voordat we zouden vertrekken zagen we plots in ons account van de vliegmaatschappij dat de boeking was geannuleerd.
Wij maakten ons erg zorgen en Bebsy was niet meer bereikbaar. Ook het noodtelefoonnummer dat je krijgt is niet bereikbaar en tevens werd er op Whatsapp ook niet gereageerd.
Om deze reden probeerden wij zelf de vliegmaatschappij te contacteren. Helaas konden we telefonisch onze gegevens niet verifiëren omdat Bebsy een niet bestaand emailadres bij onze tickets heeft ingevuld. Daarom kregen wij geen informatie van de telefoniste. Uiteindelijk pas 6 uur voor vertrek kregen we via Whatsapp te horen dat alles was opgelost.
Het is niet mogelijk om deze mensen telefonisch te spreken, alle communicatie verloopt continue via Whatsapp. Ongeacht het noodgeval is er ook na 17.00 uur geen contact via Whatsapp te krijgen.
Wel moet ik meegeven dat de privé transfer goed was geregeld en het aansloot op onze vluchttijden.
Bezint eer dat ge begint.

Bebsy - Haarlem
Nermin K.
5/5

Heerlijke reis in Kroatië achter de rug. Al vaker in Kroatië geweest maar door deze rondreis ook plekken ontdekt waar ik nog niet eerder ben geweest. Hotels waren prima in orde. Ik was een beetje angstig voor de huurauto, daar hoor je nog wel eens vervelende situaties over. Onze huurauto kwam van Sixt. Helemaal prima

Bebsy - Haarlem
Lydia N.
3/5

Helaas is bebsy niet bereikbaar tijdens de reis zelf. Bij de auto verhuur hadden we een probleem wat niet werd opgelost en na appen en mailen naar bebsy (telefonisch zijn ze niet bereikbaar op het noodnummer dat we hadden ontvangen) kregen we geen reactie. Nu bij het inchecken bij ons laatste hotel bleek het hotel slechts voor 1 persoon de reservering te hebben ontvangen. Wederom onmogelijk om contact met bebsy te krijgen. Uiteindelijk konden we op een zolderkamer zonder daglicht terecht. Zou fijn zijn als je een telefoon nummer had wat je kunt bellen als je een probleem hebt tijdens je reis. Wel waren we erg tevreden over de mooie plekjes die waren geboekt. Weet niet of we deze zelf hadden kunnen vinden. Vandaar toch 3 sterren.

Go up