Vakanties.nl - Rotterdam

Adres: Westplein 8, 3016 BM Rotterdam, Nederland.
Telefoon: 887771700.
Website: vakanties.nl
Specialiteiten: Reisbureau.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 117 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.

📌 Locatie van Vakanties.nl

Vakanties.nl Westplein 8, 3016 BM Rotterdam, Nederland

⏰ Openingstijden van Vakanties.nl

  • Maandag: 10:00–20:00
  • Dinsdag: 10:00–17:00
  • Woensdag: 10:00–17:00
  • Donderdag: 10:00–17:00
  • Vrijdag: 10:00–20:00
  • Zaterdag: 12:00–16:00
  • Zondag: 12:00–16:00

Zeker, hier is een tekst over Vakanties.nl, geschreven in een vriendelijke, formele stijl en met de gevraagde elementen, in

👍 Beoordelingen van Vakanties.nl

Vakanties.nl - Rotterdam
Lianka B.
2/5

Via vakantie.nl hadden mijn zoon en ik een reisje naar Turkije geboekt. Het was een korte trip van 6 dagen. Daar werden we al snel van hotelkamer gewisseld, vervolgens sloot ons hoofdrestaurant en de receptie. Op de site gekeken en daar gelezen eerst ter plekke te moeten klagen bij het hotel. Dit hebben we gedaan, toen onze reisagent ter plaatse benaderd, hier werd niets mee gedaan. Na de vakantie een mail gestuurd naar vakantie.nl daar kreeg ik een mail van terug, dat dit in de vakantie aangegeven had moeten worden. Na wat heen en weer gemail, want tja, de reispapieren gaven een andere manier van klacht indienen aan dan hun site ben ik ermee gestopt. Ze zijn niet van plan onze klacht te gaan behandelen.
Dit alles heeft ervoor gezorgd dat we eerst niet de ontspannen vakantie hebben gehad die we dachten te boeken. Maar dat het reisbureau dan ook niets doet valt me erg tegen, op zijn minst had er meer begrip getoond kunnen worden. Kortom geen reisje meer met vakantie.nl/zoover voor ons!

Vakanties.nl - Rotterdam
nicole S.
3/5

*update 15sept :
Inmiddels heeft vakanties.nl na het
plaatsen van deze review mijn verzoek
tot terugbetaling toch in gang gezet en
is de toeslag teruggestort.

Ik had een kamer met volledig zeezicht geboekt en daar een toeslag voor betaald. Eenmaal aangekomen bij het hotel kreeg ik een ander type kamer toegewezen, namelijk zijde zeezicht. Het hotel heeft mij de reservering van vakanties.nl getoond, en dit bleek inderdaad een zijde zeezicht kamer te zijn. Er worden dus andere type kamers bij het hotel gereserveerd dan welke de klant op de site selecteert, en ook extra voor betaald. Eenmaal teruggekomen in Nederland heb ik dit netjes aangegeven bij vakanties.nl en gevraagd of ik mijn teveel betaalde toeslag a 48 euro retour gestort kon krijgen. Het antwoord van vakanties.nl, dit had u tijdens de reis ter plekke met ons moeten regelen, zie voorwaarden. Gezien ik dit weekje tot rust wilde komen en geen zin had om administratieve fouten van vakanties.nl bij aankomst meteen recht te moeten breien, heb ik ervoor gekozen dit achteraf te melden en de verkeerde kamer te accepteren. De geboekte kamer is immers eenvoudig op te vragen bij het hotel, zij kunnen dit achteraf ook inzien en beoordelen. Na mijn onvrede te hebben geuit, kreeg ik toch wel een oplossing aangeboden, welke namelijk een korting betrof van 50 euro op een volgende reis bij vakanties.nl ?!
Dus eerst wordt er aangegeven dat er niets gedaan kan worden omdat ik dit tijdens de reis had gemeld, vervolgens kan er wel een korting op een volgende reis worden gegeven, maar de meest passende oplossing, namelijk mij de 48 euro retour storten, is dan weer niet mogelijk. Ik vind de klantenservice bedroevend slecht en het bedrijf schuilt zich te gemakkelijk achter hun voorwaarden. Het principe is heel simpel, je betaald ergens voor en dit hoort geleverd te worden. Als zelfs achteraf nog aantoonbaar is dat dit niet is gebeurd, vind ik het te simpel om dan aan te geven dat je er niks meer aan kunt doen. Heel jammer!

Vakanties.nl - Rotterdam
Rolan V. I.
4/5

Via deze site een vakantie geboekt naar Lanzerote. Uiteindelijk via de touroperater MTSGlobe in combinatie met Easyjet een heerlijke vakantie gehad.

Vakanties.nl - Rotterdam
Evert V. D.
1/5

Hier een vakantie geboekt voor ons gezin met 2 kinderen.
Extra betaald voor vluchten overdag.
Nu mail ontvangen dat we toch snachts vliegen. We zijn hier niet mee akkoord gegaan. Maar de klanterservice is telefonische slecht bereikbaar, veel storingen op de website en per mail komen ze niet met een oplossing.
Eens en nooit meer zoover!

Hopelijk ziet iemand van zoover(zelfde als vakanties.nL) dit en komen ze alsnog met een passende oplossing

Vakanties.nl - Rotterdam
Amber S.
1/5

Heel slecht bedrijf! Echt boffen!
Heb een vakantie geboekt maar op de verkeerde maand.
Vragen het om te boeken, boven de vakantie prijs komt nog â‚Ŧ2000! Dat is niet normaal!
Vragen om annuleren, moet ik â‚Ŧ1200 betalen!
Vakantie kosten â‚Ŧ2,500. !
Probeer iemand te praten over nou telefoon voicemail en daarna verbinding verbroken.
Alles alleen op e-mail.

Vakanties.nl - Rotterdam
Ivo V. D. A.
1/5

Afgelopen februari waren we via Zoover, onderdeel van vakanties.nl, op vakantie naar Marsa Alam Egypte. We hebben een all inclusive reis geboekt naar Hotel Malikia Resort, met een kamer met zwembadzicht ivm onze zoon die in januari 7 is geworden.

Doordat februari fris kan zijn in Egypte hebben we een resort uitgekozen met een verwarmd zwembad. Daarnaast was de aanwezigheid van een waterspeeltuin en glijbanen een must voor onze zoon.

Op het resort aangekomen bleek dat het zwembad gesloten was en dat ze aan het verbouwen waren. We hadden zo veel last van de drillboren en de trucks die af en aan reden dat we overdag niet op het resort zelf konden verblijven en zijn uitgeweken naar het strand.Een enorme telleurstelling voor ons maar vooral voor onze zoon die hier al weken zich verheugde op de glijbanen en het waterspeelpark.

Zoals de website van Zoover aangeeft hebben we melding gemaakt bij het hotel en via de whatsapp van Zoover. Toen we geen reactie kregen hebben we een dag later Zoover gemaild en weer een dag later vakanties.nl een mail gestuurd.

Op niets kregen wij een reactie. We hebben het er het beste van gemaakt.

Eenmaal in Nederland aangekomen heb ik telefonisch contact gezocht met Zoover. Zoover gaf aan dat ze geen gebruik meer maken van Whatsapp. (Staat wel op de site!) Daarnaast beweren ze dat mijn mails nooit zijn aangekomen vanwege de grootte. Echter toen ik exact dezelfde mail nogmaals stuurde kwam hij wel binnen.

Zoover claimt dat ik onvoldoende moeite heb gedaan om tijdens mijn vakantie met ze in contact te komen en dat de klacht nu niet meer in behandeling wordt genomen.

Ik had het noodnummer moeten bellen.
Mijns inziens is er echter nooit sprake geweest van een nood situatie.

Het gebrek aan respons en de onwil om onze klacht serieus te nemen door Zoover en vakanties.nl heeft onze teleurstelling alleen maar vergroot. Ondanks herhaalde verzoeken weigeren ze ons tegemoet te komen. Al met al was onze ervaring met Zoover en vakanties.nl zeer teleurstellend. We raden anderen aan om voorzichtig te zijn bij het boeken van een vakantie via deze organisatie(s).

Vakanties.nl - Rotterdam
Floris V. V.
2/5

Dag van te voren moeten beslissen of we wel of niet op vakantie wensten te gaan. Doordat we geen andere datum beschikbaar hadden voor diverse redenen toch maar de gok gewaagd.

We zouden ter compensatie â‚Ŧ150 p.p. krijgen maar niet gekregen. Het geregelde hotel leek ons minder dan het initieel geboekte hotel. Het prettige telefoongesprek voorafgaand aan de vakantie (op de â‚Ŧ150 na) was het enige positieve.

Vakanties.nl ziet mij nooit meer. Ik boek vanaf nu direct bij de reisorganisaties en niet via een tussenpersoon zoals Vakanties.nl.

Vakanties.nl - Rotterdam
Tuinservice R. K. E.
3/5

In januari al een vakantie geboekt naar Turkije voor 6 augustus, wij zagen de bui al hangen dat het niet door zou gaan. Diverse pogingen gedaan om om te boeken naar het op dat moment nog "gele" Bulgarije. Diverse keren gebeld en gemaild om het te regelen. Uit eindelijk na enkele weken reactie en de mededeling dat het 6x30 euro omboekkosten zouden bij komen en 25 euro administratie kosten. 2 dagen later ging ook Bulgarije op oranje. Uiteindelijk werd Turkije geannuleerd. Toch wilden we graag op vakantie. Hotel gevonden op Kreta, geboekt en gezegd dat de aanbetaling wel verrekend mocht worden met de nieuwe reissom, niet mogelijk zei men..... Op 6 augustus toch vertrokken naar Rethimnon. Hotel komt totaal niet overeen met wat Vakanties.nl vermeld op hun site. Klachten ingediend bij hotel, hielp niks natuurlijk. Bij thuiskomst de zelfde klachten gemeld bij Vakanties.nl , tot heden uiteraard zonder resultaat en persoonlijke reactie, op de automatische mail beantwoorder na. Ook de aanbetaling van januari nog steeds niet ontvangen. Vakanties.nl biedt reizen scherp aan maar bereikbaarheid en reactievermogen zijn ver te zoeken bij hun. Beetje jammer en verwacht ook niet weer te zullen boeken bij hun.

Go up