Fietsvakantiewinkel - Elst

Adres: Celsiusweg 12, 6662 PX Elst, Nederland.

Website: fietsvakantiewinkel.nl
Specialiteiten: Toerisme.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 90 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.4/5.

📌 Locatie van Fietsvakantiewinkel

Fietsvakantiewinkel Celsiusweg 12, 6662 PX Elst, Nederland

⏰ Openingstijden van Fietsvakantiewinkel

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: Gesloten
  • Woensdag: Gesloten
  • Donderdag: 09:30–16:30
  • Vrijdag: 09:30–16:30
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Fietsvakantiewinkel, opgesteld in een formele en vriendelijke toon, met de gevraagde elementen en

👍 Beoordelingen van Fietsvakantiewinkel

Fietsvakantiewinkel - Elst
Stephen S.
5/5

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel! Ik was eigenlijk net te laat maar ze hebben mij fantastisch geholpen met een mooie set Ortlieb sportroller classic fietstassen waardoor ik het afgelopen weekend nog lekker heb kunnen fietsen en kamperen. Nogmaals dank! 👍👍Ook relatief goedkoop in vergelijking met andere winkels!

Fietsvakantiewinkel - Elst
Linda V. D. V.
4/5

Veel mooie spullen, maar bovenal erg goede voorlichting/info. En zelf je tent opzetten.

Fietsvakantiewinkel - Elst
André S.
5/5

Hier een pouwebank gekocht als extra voeding voor onze telefoon tijdens het fietsen handig.verder hebben ze vanalles wat handig is voor het fietsen veel documentatie over uitgezetten lange afstand routes.kaarten fiets kleding,tassen schoenen ga kijken online en evt een bezoekje op vrijdag.

Fietsvakantiewinkel - Elst
Marc
4/5

Na email contact langs geweest. Prima geholpen met vragen en suggesties.

Fietsvakantiewinkel - Elst
Fabricio D. J.
5/5

Leuke plek wanneer je advies wilt over je fietsvakantie. Goed assortiment van noodzakelijke items voor je fietsvakantie of bikepacking trip.

Fietsvakantiewinkel - Elst
Jaap K.
5/5

Wat een geweldige service! 2 weken voor onze fietsvakantie ontdekte ik scheurtjes in de aluminium boogstokken van ons fietstentje. "stuur maar op, wij regelen het", zei de Fietsvakantiewinkel. Vandaag kreeg ik bericht dat de stokken gerepareerd en wel onderweg zijn. We kunnen nog op tijd met vakantie. Wat een geweldige service!

Fietsvakantiewinkel - Elst
Davy C.
5/5

Ruim aanbod, scherp geprijsd, goede communicatie en vlotte levering naar België. Aanbevolen!

Fietsvakantiewinkel - Elst
Jens M.
1/5

Een winkel gespecialiseerd voor de fietsreiziger. Helaas is de klanten service en garantie afhandeling dramatisch slecht.
Ik zou elke fietser aanraden om ver weg te blijven van deze ‘’specialisten’’. Als alles goed gaat is het vast prima maar zodra er iets aan de hand is gaat het daar helemaal mis. Zit je niet op te wachten als je op lange fietsreis gaat.

Toelichting:

Voor mijn lange afstand reis van Portugal naar Noorwegen en terug, +- 11.000km heb ik bij de fietsvakantiewinkel een MSR HubbaHubba bikepack 1p tent gekocht. Ik vertrok op 27 april.

01.05:
In zuid Spanje, bleek de rits van de tent helaas stuk te zijn, garantie geval en dus meteen gemaild want telefonisch zijn ze niet bereikbaar, wordt meteen een bandje afgepeeld en opgehangen.

07.05:
Ik kreeg reactie van Gerard dat hij contact had met de leverancier in Ierland en die gaf als oplossing tijdelijk de andere deur te gebruiken. Deze tent heeft maar 1 deur en is dus niet duidelijk gecommuniceerd over welk product dit ging, dit is wel aangegeven in mijn eerste mail. Ik heb dezelfde dag dit ook weer geantwoord, ook nogmaals duidelijk gemaakt dat ik geen eind datum heb voor de trip.

08.05:
Ik kreeg een mail van de leverancier zelf dat het geen garantie leek en of ik het niet ergens kon laten repareren.(Fietsvakantie winkel bleef stil) Meteen dezelfde dag weer de fietsvakantiewinkel benaderd dat het om een nieuwe tent ging en dat ik graag een oplossing zou horen vanuit hun.

10.05:
Reactie dat het weer doorgestuurd werd naar MSR. En dat hij, Gerard, hoopte op een reactie dezelfde dag. Hierna niks meer mogen vernemen van de fietsvakantiewinkel.

28.05
Maand na eerste contact.
Mijn vader is langsgegaan met de defecte buitentent en heeft navraag gedaan over de vorige mail correspondentie. Bleek niemand meer mee bezig te zijn terwijl het niet opgelost was en ik nog steeds zonder tent fiets in Europa. Klachten/problemen worden dus gewoon vergeten. Er is in de winkel beloofd door Steven dat mijn vader op de hoogte gehouden werd.

07.06.
Radiostilte van de fietsvakantie winkel.
Na twee weken niks gehoord te hebben nogmaals een mail gestuurd voor een update. Kregen toen te horen dat de tent was opgestuurd naar de leverancier in Ierland (had best even verteld mogen worden) en dat het zomaar is 3-8 weken zou kunnen duren tot er iets duidelijk zou worden. Contact ging nu weer via Gerard.
Nogmaals antwoord gestuurd dat het een defecte tent was bij aankoop en dat we nu al meer dan een maand bezig zijn om überhaupt te horen wat er mogelijk als oplossing zou kunnen komen. De fietsvakantiewinkel was helaas niet in staat om mee te denken met een fietser op reis.

03.07 Weer een maand radiostilte zonder updates.
Ondertussen twee maanden verder! Fietsvakantiewinkel liet uiteraard niks horen dus nogmaals een mail gestuurd met vraag over de beloofde updates en wat een eventuele oplossing zou kunnen zijn. Wonderbaarlijk kregen we toen ineens reactie dat ze bezig waren met een verzending van de nieuwe buitentent. Werd niet over gecommuniceerd o.i.d. Contact was nu met Heidi.

04.07.
Helaas, was de communicatie binnen de fietsvakantie winkel ook niet op orde omdat de collega’s waar wij contact mee hadden niet doorgegeven hadden dat ik niet meer woonachtig was op het adres in hun systeem. Dit is bij het eerste contact in de winkel verteld en zijn de correcte adres gegevens doorgegeven. Ik zat ondertussen in zweden en buitentent lag op mijn oude adres.

Voor dit misverstand van verzending is door Heidi wel haar excuses aangeboden, wordt gewaardeerd.

Gedurende dit hele proces voor garantie hebben wij meerdere oplossingen voorgesteld. De fietsvakantiewinkel bood helaas geen enkele medewerking met het meedenken hoe een garantie geval / defect onderdeel vervangen kan worden met reizigers op de fiets die niet snel in Nederland terug zou komen. Ook het meermaals beloven van updates en dit niet geven en zelfs het niet meer behandelen van de klacht + telefonisch niet bereikbaar zijn om te overleggen heeft allemaal bijgedragen aan de 1 ster.

Go up